Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Concordia Design Workshop

red.

Wybitni eksperci ze świata biznesu i marketingu zagoszczą na majowych warsztatach organizowanych w Concordia Design w Poznaniu. Najbliższy już 17 maja!

Concordia Design Workshop to cykl spotkań z ekspertami mającymi doświadczenie w biznesie, organizowanych w Concordia Design. Zajęcia prowadzone są unikatową metodą warsztatową. Przeznaczone są dla wszystkich, którzy chcą poznać i zgłębić praktyczne tajniki wiedzy z zakresu nowych trendów w marketingu i biznesie. To warsztaty dla menadżerów z działu marketingu i sprzedaży, pracowników agencji reklamowych, właścicieli firm, a także wszystkich tych, którzy chcą wyjść poza standardowy sposób myślenia o biznesie i narzędziach marketingowych.

Podczas szkolenia, każdy uczestnik warsztatów zdobywa konkretne umiejętności, które z powodzeniem może wykorzystać w swojej działalności. Do udziału w warsztatach zapraszani są znani i cenieni goście, którzy mają za sobą lata praktyki w biznesie i którzy są autorami sukcesów wielu firm.

W maju odbędą się trzy warsztaty. W tym miesiącu tematami przewodnimi będą Innowacja Wartości, Badania Etnograficzne oraz Mind Mapping.

Pierwszy warsztat, już 17 maja poprowadzi Rafał Kołodziej. Tematem głównym będzie Innowacja Wartości, która święci triumfy w biznesie. Popularność zdobyła, kiedy W. Chan Kim i Renée Mauborgne opublikowali książkę "Strategia Błękitnego Oceanu". Szybko stała się bestsellerem. Ich koncepcja rozstała rozwinięta i przetestowana w rzeczywistości, przyczyniając się do budowy innowacyjnych modeli biznesowych i spojrzenia na biznes z punktu widzenia potrzeb klienta. Spotkanie z Rafałem Kołodziejczakiem (strategiem-innowatorem znanym w świecie marketingu) pokaże, jak w praktyczny sposób poradzić sobie z innowacją wartości i wdrożyć ją w bieżącą działalność, oraz jak uniknąć możliwych pułapek przy jej realizacji.

Drugi warsztat, 24 maja poprowadzi Julia Izmałkowa. Zgłębi ona tajniki badań etnograficznych w biznesie. Etnografia zakłada rewolucyjne podejście do badań konsumenckich. Zamiast deklaratywnych wypowiedzi, prowadzi się obserwację zachowań ludzi w ich naturalnym otoczeniu: w domu, miejscu pracy, na zakupach, na randce albo u lekarza. Badania etnograficzne pomagają wyjść ku temu, co rzeczywiście odzwierciedla potrzeby ludzi. Metoda ta zakłada niezwykłą elastyczność i kreatywność w korzystaniu z technik obserwacji, bo za każdym razem badania etnograficzne są "szyte na miarę", aby lepiej odpowiedzieć na potrzeby kilenta. Prowadząca warsztaty Julia Izmałkowa jest najlepszym ekspertem w tej dziedzinie w Polsce.

Trzecie warsztaty, 30 maja poprowadzi Katarzyna Żbikowska. Przybliży ona uczestnikom Mapy Myśli w biznesie. Mind mapping to dynamiczne narzędzie biznesowe. Dzięki niemu można tworzyć koncepcje, planować, organizować pomysły i projekty. Mapy Myśli służą do zarządzania czasem, pamięcią oraz porządkują informację. Wykorzystują naturalny dla mózgu sposób zapisu, więc są proste o skuteczne. Mind mapping może być używany podczas negocjacji, prezentacji i na spotkaniach. Katarzyna Żbikowska (certyfikowany kierownik projektów, trener Grupy Eksperckiej, autorka książki "Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągnąć cele za pomocą mind mappingu") przedstawi tą atrakcyjną wizualnie metodę przekazywania przemyśleń innym. To także praktyczny sposób archiwizowania intuicyjnie skatalogowanych informacji.

Każdy z warsztatów to 1 dzień interaktywnych zajęć, wypełniony ćwiczeniami grupowymi, które mają na celu w sposób praktyczny zilustrować i utrwalić wiedzę teoretyczną. Zajęcia są odpłatne. Cena obejmuje udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch. Każdy z uczestników otrzyma dyplom potwierdzający udział w warsztatach. Szkolenia trwać będą w godz. 9.00-17.00 w Concordia Design w centrum Poznania.

O kosztach, programach i zapisach można dowiedzieć się na stronie Concordia Design.

    Więcej o:

Skomentuj:

Concordia Design Workshop