Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Fakro na dobre i na złe z reprezentacją Polski w piłce nożnej

opracowanie: Fakro

FAKRO jako Oficjalny Partner Reprezentacji Polski od 17 już lat stawia na łączenie biznesu z emocjami towarzyszącymi podczas meczów naszych piłkarzy. Emocje te zbliżają ludzi, powodują, że wspierają się w trudnych momentach, stoją murem za sobą i szukają nowych rozwiązań, żeby osiągać coraz wyżej stawiane poprzeczki.

Fakro
W czerwcu 2021 przedstawiciele branży budowlanej na zaproszenie firmy Fakro mieli okazję spotkać się w Petersburgu, by razem obejrzeć mecz Polska – Szwecja
Fakro

Takie właśnie silne relacje biznesowe pielęgnuje firma FAKRO, zapraszając partnerów, architektów, dekarzy, wykonawców, dziennikarzy i sprzedawców do specjalnie przygotowanych stref kibica FAKRO, podczas meczów Reprezentacji Polski.
W czerwcu 2021 przedstawiciele branży budowlanej na zaproszenie firmy Fakro mieli okazję spotkać się w Petersburgu, by razem zwiedzić to fascynujące miasto oraz obejrzeć mecz Polska – Szwecja. Wspólna podróż i przeżywanie piłkarskich emocji pozwoliły na integrację uczestników spotkania i stworzenie więzi, tak ważnej w biznesie – ta przekłada się bowiem na efekt, mający realny wpływ na kondycję polskiej gospodarki.
Tak w sporcie, jak i w biznesie bywają wzloty i upadki. Jednak cechą dobrego stratega jest znajdować okazje i inwestować w trudnych czasach, niejednokrotnie podejmując wysokie ryzyko. Ważne jest także wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w nowe, działania – chodzi o to, żeby nigdy się nie poddawać.
Pandemia mocno dała się branży budowlanej we znaki. Ceny surowców znacznie wzrosły, terminy dostaw się wydłużyły, a komunikacja z rynkiem i klientem stała się mocno ograniczona. To spowodowało, że przedsiębiorstwa musiały dopasować się do nowej rzeczywistości i teraz, wracając na dobre tory, są silniejsze i bogatsze o nowe doświadczenia. Czas na nowe rozdanie.
– Każda grupa naszych partnerów jest dla nas równie ważna. Działania tych fachów przeplatają się na różnych etapach wykańczania inwestycji. Jedni wpierają drugich, dostarczając sobie niezbędnych informacji i wytycznych, a my towarzyszmy im na każdym z tych etapów, służąc wsparciem technicznym, kulturą obsługi i serwisem – tym bardziej cieszy nas otrzymane ostatnio wyróżnienie Marki Przyjaznej Fachowcom od ASM. Widać, jak mocną drużynę tworzymy z naszymi partnerami. Przede wszystkim jednak, jako świadomy producent, zapewniamy wysokiej jakości produkty. Produkty nowoczesne, łatwe i szybkie w montażu, trwałe i bezpieczne. Tworzymy je z myślą o środowisku naturalnym. Sport uczy zdrowej rywalizacji.
A w sporcie jak w biznesie. Są zasady i przyjęte standardy, według których silne marki działają, prowadząc swoją politykę na bazie uczciwej konkurencji. Inwestujemy w maszyny, cenimy pracowników i ich wiedzę, szkolimy kadrę i stale poszukujemy innowacyjnych produktów. Nasze rozwiązania mają już 190 zgłoszeń patentowych,
a ich funkcjonalność doceniają klienci na całym świecie. Życzylibyśmy sobie aby duch uczciwej rywalizacji towarzyszył w każdej dziedzinie biznesu i sportu – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu
w FAKRO.
Oficjalnymi patronami medialnymi spotkania „Reprezentujemy Polskę. Kibicujmy Razem” w Petersburgu byli: magazyn Ładny Dom, miesięcznik Murator, magazyn Budujemy Dom, e-dach.pl, Grupa Dobry Dom, magazyn branżowy Nasz Dekarz. Oficjalnym partnerami spotkania byli: MAŁECCY Biuro Projektowe, HomeKONCEPT, LK&Projekt, GPP Grupa Projektowa oraz Stowarzyszenie Architektów RP.

    Więcej o:

Skomentuj:

Fakro na dobre i na złe z reprezentacją Polski w piłce nożnej