Salon Etro Home
16 grudnia przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie zostanie otwarty butik luksusowej włoskiej marki Etro Home.

Warszawski butik będzie w zasadzie pierwszym na świecie sklepem Etro Home. Marka ta kojarzy się bowiem raczej z modą niż linią wnętrzarską, która nie ma jeszcze swojej sieci sprzedaży. W ofercie Etro Home znajdą się głównie akcesoria do wnętrz (poduszki, kapy, koce, ceramika, pościel, ramki), drobne meble (np. lampy i stoliki) oraz szlafroki, ręczniki, perfumy, balsamy, świece zapachowe, torebki, krawaty, biżuteria, ponadto akcesoria dla psów i gry planszowe.
W nowym butiku można się spodziewać bardzo ciekawego wnętrza, jego autorkami są bowiem właścicielki sklepu - Dorota Kuć i Karina Sznuszka. Obydwie panie są znanymi warszawskimi architektkami wnętrz (wspólnie prowadzą też biuro architektoniczne Interium Studio oraz posiadający największą ekspozycję włoskiego designu showroom MOOD).
Marka Etro została założona w 1968r. czerpiąc nazwę od nazwiska założyciela Gerolamo Etro. Początkowo firma zajmowała się produkcją tkanin wykorzystywanych w designie wnętrz oraz kolekcjami Pr?t-?-porter innych marek. Od początku przywiązywano dużą wagę do jakości, w związku z czym zadecydowano o ręcznej produkcji.
W 1981r. Etro po raz pierwszy wykorzystał wzór "Paisley? , który wkrótce stał się wiodącym motywem firmy, stanowiąc jednocześnie jej logo. W latach 90-tych nastąpił rozwój linii odzieżowej marki (pod okiem syna założyciela Keana Etro). Zaczęto wtedy otwierać butiki na całym świecie. Pierwszym był istniejący do dziś salon w Mediolanie.
Fantazyjne lampy, które odmienią każde wnętrza
Jak urządzić swoje pierwsze mieszkanie?
Pikowane meble i dodatki - które wybrać? [CENY]
Niedrogie wazony na wiosenne kwiaty [do 50 i do 100 złotych]
Wiosenna kolekcja Jysk
Dodatki do wnętrz, w które warto zainwestować
Co nowego w IKEA? Przegląd lutowych nowości
Uzależniony od porcelany - Andrzej Kareński-Tschurl