Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Jest już jesienny numer "Design Alive"

red.

Piszemy w nim o nowym obliczu luksusu i naszych tęsknotach za prawdziwymi emocjami, smakami, zapachami. To numer pełen zmysłowych wnętrz, organicznych kosmetyków, (est)etycznej mody, emocjonujących samochodów, charyzmatycznych ludzi - zachęca Ewa Trzcionka, redaktor naczelna kwartalnika.

„Luksusowym jest to, co nieosiągalne, a nie to, co najbardziej wystawne. Luksus zmienia oblicze na ludzkie i skromne, w momencie, gdy podstawowe wartości stają się dobrem rzadkim. To powrót do esencji i namacalności życia, jego szczerego, i autentycznego smakowania”. Tak o luksusie pisze Olga Nieścier, która w artykule „Estetyka momentu” mówi o tendencjach w dzisiejszej modzie.

- Polecamy również projekty Philippe'a Malouina oraz Jamiego Hayona, brzmienie ikon Piotra Metza, kulinarne „protesty” Jana A.P. Kaczmarka i Modesta Amaro, naturalne kosmetyki, zmysłowe technologie Agnieszki Szóstek oraz miejsca, gdzie czas płynie wolniej - galerie? Rossany Orlandi, spa w Patagonii, dom nad Pacyfikiem i klasyczna? alpejska? chatę z zaskakującymi wnętrzami - dodaje Ewa Trzcionka. - Zastanawiam się jednak, co w sferze samej estetyki czeka nas jutro? Co stanie się, gdy dokona się cyfrowa rewolucja, o której pisze Marcin Mon?ka w materiale „Trzecia Rewolucja Przemysłowa”? Czy to koniec kreatorów i marek? Przecież maja?c drukarkę 3D każdy stworzy własny kubek czy sukienkę. Jak będzie wyglądała ta estetyka demokratyczna? No cóż, czas pokaz?e. A póki co, cieszmy się jesienią, zadbajmy o siebie i to, co dziś luksusowe: wolny czas i celebrowanie chwili.

Magazyn z hasłem przewodnim "Nowe oblicze luksusu" liczy 96 stron, kosztuje 18 zł.

 

Skomentuj:

Jest już jesienny numer "Design Alive"