Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

O projektowaniu usług bez tajemnic

red.

Już wkrótce kolejne warsztaty z cyklu "Zarządzanie Designem". Tym razem o projektowaniu usług - "Service Design".

Service Design, czyli jak projektować usługi odpowiadające na potrzeby współczesnego konsumenta i rozwiązujące jego konkretne problemy. Zagadnienie to wyjaśni Frans Joziass - jeden z najlepszych europejskich ekspertów w dziedzinie zarządzania designem podczas wykładu i warsztatów, które odbędą się 22 października w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. To kolejny projekt edukacyjny z cyklu "Zarządzanie designem" organizowany przez Pro Design na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Projektowanie usług jest dziś wyzwaniem, a zarazem intensywnie rozwijającą się dziedziną designu. Poznanie doświadczeń użytkowników i jego oczekiwań jest kluczowe, niezależnie czy chodzi o usługi w sektorze publicznym czy produkcji. Obecnie w sektorze usług zatrudnionych jest 80% aktywnych zawodowo Brytyjczyków, a podobne dane dotyczą także innych rozwiniętych gospodarczo krajów jak Niemcy, USA czy Japonia. Współczesny konsument nie poszukuje już samego produktu, lecz całego zestawu związanych z nim usług, dzięki którym rośnie jego poziom satysfakcji z użytkowania przedmiotu. Dlatego firmy, których zasadniczym obszarem działalności biznesowej jest produkcja, rozwijają obszar powiązanych z nią usług. To właśnie usługi stanowią wartość dodaną do produktu i stają się wyróżnikiem, elementem przewagi konkurencyjnej w morzu podobnych do siebie towarów . Równolegle rozwija się cały sektor usług materialnych np. hotele, naprawy, niematerialnych np. edukacja, kultura, usług dla biznesu np. transport, usług ogólnospołecznych np. administracja publiczna.

Wykład i warsztaty Service Design pomogą uczestnikom zrozumieć istotę innowacyjnego projektowania usług oraz nauczyć się wykorzystania tej wiedzy w praktyce biznesowej. Podczas spotkania rozwiązywane będą następującekwestie: Czym jest projektowanie usług i jaki jest jego kontekst? Jakim wyzwaniom muszą sprostać nowoczesne usługi? Jak zarządzać projektowaniem usług? Podczas warsztatów uczestnicy poznają praktyczne narzędzia w projektowaniu usług (analiza luk, pomiar jakości usług, model innowacji w sferze usług). W grupach będą pracować nad koncepcjami innowacyjnych usług. Poznają także studia przypadków liderów w tym zakresie oraz jaka jest przewidywana przyszłość tego sektora. Warsztaty Service Design skierowane do menedżerów firm produkcyjnych i usługowych, pracowników administracji, agencji reklamowych, projektantów i wszystkich zainteresowanych designem.

Informacje o prowadzącym wykład i warsztaty:

Frans Joziasse - współtwórca jedynej w Europie firmy consultingowej PARK zajmującej się wdrażaniem zaawansowanych strategii zarządzania designem i procesem innowacji do firm. Kilkunastoletnie doświadczenie z zakresu design innovation, w prowadzeniu treningów i szkoleń dla biznesu oparte jest na współpracy z markami, takimi jak: Airbus, Audi, BMW, Grundfos, Grupa Kapitałowa Vox,Holland Casino, Hunai&KIA Motors, Mars, Mexx, Miele, Reckitt Benckiser, Rocca, Siemens, Siematic, Sony, Vaillant.

Aby wziąć udział w wykładzie i warsztatach, wystarczy wypełnić formularz online: http://www.pro-design.com.pl/formularz . Więcej informacji : info@pro-design.com.pl lub pod numerem telefonu 601 534 688.

Miejsce warsztatów:

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, ul. gen. T. Kutrzeby 10

Skomentuj:

O projektowaniu usług bez tajemnic