Partnerzy

News

Nowości produktowe

Wnętrza

Design

DIY

HGTV

Projekty i realizacje

Trendy 2024

Majówka 2024

Konkurs Dobry Wzór ma 20 lat

red.

Już po raz dwudziesty Instytut Wzornictwa Przemysłowego ogłasza konkurs na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi na polskim rynku.

Konkurs Dobry Wzór istnieje od 1993 roku. Tą pierwszą polską nagrodą za wzornictwo otrzymały do tej pory 464 produkty i 3 usługi.

Od 1995 roku swoją nagrodę Wzór Roku przyznaje Minister Gospodarki. Tytułem tym wyróżniono dotychczas 20 produktów. Od 2006 roku w konkursie mogą brać udział również produkty zagranicznych producentów. Również od tego roku prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego przyznaje nagrodę Designer Roku dla najlepszego, polskiego projektanta.

W jubileuszowym roku, formuła konkursu rozszerzona została o trzy kolejne kategorie: nowe technologie, grafika użytkowa i opakowania oraz nowe materiały produkcyjne. Do tegorocznej edycji konkursu eksperci Instytutu Wzornictwa Przemysłowego wyszukali i dopuścili ponad 1000 produktów i 200 usług, które będą konkurować w siedmiu kategoriach - dom, praca, sfera publiczna, usługi, nowe technologie, grafika użytkowa i opakowania, nowe materiały produkcyjne.

Firmy biorące udział w konkursie uzyskują certyfikat jakości. Finaliści i laureaci zostaną zaprezentowani na wystawie pokonkursowej Dobry Wzór oraz w profesjonalnym katalogu.

Finalistów konkursu poznamy w sierpniu. Uroczyste ogłoszenie wyników, gala konkursowa i wernisaż wystawy pokonkursowej odbędą się 24 października w Instytucie Wzornictwa Przemy

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 22 czerwca.

Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Akcesoria, które warto mieć w łazience – 10 propozycji
Odkurzacz dla alergika. Co warto wiedzieć przy wyborze odpowiedniego modelu?

Polecane

Po design do Łodzi: program Łódź Design Festival 2024
Konkurs make me! 2024 - finałowe projekty
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week

Skomentuj:

Konkurs Dobry Wzór ma 20 lat

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej