Partnerzy

News

Nowości produktowe

Wnętrza

Design

DIY

HGTV

Projekty i realizacje

Trendy 2024

Nowa reklama sieci IKEA parodiuje współczesną obsesję fotografowania jedzenia

Jagoda Mówińska
IKEA - fot. IKEA

W najnowszej reklamie szwedzka sieć IKEA w błyskotliwy sposób parodiuje ciągłe fotografowanie jedzenia na Instagram czy Facebooka. Marka zachęca do celebrowania posiłków w rodzinnym gronie.

Szwedzka sieć sklepów IKEA zaprezentowała nową reklamę. Marka słynie z niestandardowego marketingu, co potwierdziła i tym razem. Najnowszy film promocyjny IKEA z przymrużeniem oka wyśmiewa idealne zdjęcia jedzenia, jakie pojawiają się na Instagramie. Marka zachęca do odłożenia smartfonów i aparatów fotograficznych, by móc w pełni cieszyć się smakiem potraw i towarzystwem najbliższych.

Reklama została utrzymana w żartobliwej konwencji. Akcja rozgrywa się w XVII w. i pokazuje, jak mogłyby działać media społecznościowe przed erą aparatów w telefonach i internetów. Pierwsza część filmu promocyjnego to parodia obsesyjnego uwieczniania posiłków w pogoni za lajkami. Ukazuje epokę, w której jedzenie było celebrowane podczas wystawnych kolacji. W tle wykorzystano "Cztery pory roku" Vivaldiego. Druga część reklamy przedstawia współczesną rodzinę i również nawiązuje do wszechobecnej fascynacji Instagramem.

Zresztą zobaczcie sami. Nowa reklama IKEA:

Read more!
Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Akcesoria, które warto mieć w łazience – 10 propozycji
Odkurzacz dla alergika. Co warto wiedzieć przy wyborze odpowiedniego modelu?

Polecane

Nowa reklama IKEA wzruszy każdą mamę
Świeczka, która pachnie jak laptop Apple'a podbija rynek
Poznaj swojego sąsiada - niezwykła akcja IKEA. Ten film skłoni was do myślenia

Skomentuj:

Nowa reklama sieci IKEA parodiuje współczesną obsesję fotografowania jedzenia

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej