Partnerzy

News

Nowości produktowe

Wnętrza

Design

DIY

HGTV

Projekty i realizacje

Trendy 2025

Święta 2024

Dworzec Centralny ma nowe logo

red.
Identyfikacja wizualna Dworca Centralnego; projekt: Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska - fot. stgu.pl

Minimalistyczna identyfikacja wizualna Dworca Centralnego w Warszawie

Na konkurs na identyfikację wizualną Dworca Centralnego nadesłano ponad 250 zgłoszeń z całej Polski. Zwyciężyły dwie młode projektantki - Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, studentki V roku na Wydziale Grafiki ASP w Warszawie. Jury spodobał się nowoczesny, minimalistyczny design zaproponowany przez projektantki.  Logo jest bardzo proste - nawiązuje do punktów na mapie i rozkładów jazdy pociągów. Pasuje też do charakteru Dworca Centralnego, czyli prawdziwej architektonicznej perełki. Łączy stylistykę retro z współczesnym designem. Nowa identyfikacja wizualna pojawi się w przestrzeni Dworca Centralnego już w grudniu, przy okazji 38.urodzin obiektu. Zostanie też stworzona specjalna linia produktów marketingowych. Projekt już budzi wiele kontrowersji. Co o nim sądzicie? Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii!

Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Jak zaoszczędzić podczas urządzania wnętrz?
Mieszkanie na wynajem – 5 wskazówek, jak je zaprojektować i urządzić

Polecane

7 najpopularniejszych logotypów XXI wieku - idee, projektanci, ciekawostki
Bank dla milionerów
Fajne Chłopaki w czołówce najlepszych światowych designerów

Skomentuj:

Dworzec Centralny ma nowe logo

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej