Partnerzy

News

Nowości produktowe

Wnętrza

Design

DIY

HGTV

Projekty i realizacje

Trendy 2024

Majówka 2024

Potwory w sercu miasta - niesamowita reklama Pepsi Max

red.
Reklama Pepsi Max w Londynie - fot. kadr z filmu reklamowego Pepsi Max

Przystanek autobusowy schronieniem przed kosmitami, ośmiornicami i tygrysami. To trzeba zobaczyć!

Nie jest żadną nowością, że wielkie koncerny prześcigają się w tworzeniu jak najbardziej kreatywnych, zaskakujących czy szokujących kampanii reklamowych. Chodzi o wywołanie emocji - zachwytu, zgorszenia a nawet przerażenia.

W ostatnich tygodniach Internet podbił filmik pokazujący, jak na nową kampanię Pepsi Max reagowali mieszkańcy Londynu. Na zlecenie Pepsi przebudowano pewien przystanek autobusowy na New Oxford Street tak, że znajdujący się na nim ludzie mogli zobaczyć świat, znany im tylko z filmów science-fiction.

Na jednej z szyb zamontowano specjalny wyświetlacz, na którym w czasie rzeczywistym pojawiały się realistyczne wizualizacje rzeczy dziejących się tuż przy przystanku. Wykorzystano tu technologię Augmented Reality (pol. Rozszerzona Rzeczywistość), która uważana jest dziś za przyszłość marketingu. Pozwala ona łączyć świat rzeczywisty z elementami generowanymi komputerowo.

Ośmiornica porywająca przypadkowego przechodnia, UFO w centrum Londynu, czy tygrys biegnący po ulicy - to tylko niektóre "atrakcje", które przygotowała dla Pepsi Max agencja reklamowa AMV BBDO London. Reakcje ludzi na widok potworów - bezcenne.

Filmik ma już ponad 4,5 miliona wyświetleń na Youtubie. Jak Wam się podoba?

Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Akcesoria, które warto mieć w łazience – 10 propozycji
Odkurzacz dla alergika. Co warto wiedzieć przy wyborze odpowiedniego modelu?

Polecane

Mieszkanie w billboardzie
Kunsthofpassage w Dreźnie - Pasaż Artystycznych Dziedzińców
Mozaika w Kowarach. Dywan z tysięcy kolorowych płytek jest piękny!

Skomentuj:

Potwory w sercu miasta - niesamowita reklama Pepsi Max

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej