IKEA rusza z własnym food truckiem. Szwedzkie klopsiki będą rozdawane za darmo
Tego lata żółto-niebieski food truck szwedzkiej sieci sklepów IKEA wyruszy na amerykańskie drogi. Słynne szwedzkie klopsiki i inne przysmaki znane ze sklepowych restauracji będą wydawane za darmo.
Food truck to nowa inicjatywa sklepów IKEA realizowana w ramach projektu #TogetherWeEat. Szwedzki koncern chce łączyć ludzi poprzez wspólne jedzenie, na razie jednak tylko w Stanach Zjednoczonych.
Food truck w charakterystycznym żółtym kolorze, znanym z logo sklepu, w lipcu odwiedzi dwa amerykańskie miasta Chicago i Nowy Jork. Aktualne informacje na temat lokalizacji pojazdu i menu będą podawane przez IKEA na Twitterze. A w menu nie zabraknie doskonale znanych klientom szwedzkiej marki klopsików. Będą one serwowane w trzech wariantach: klasycznym, wegańskim oraz amerykańskim. W tym ostatnim klopsiki będą wykonane z kurczaka podawane z serem bleu oraz pikantnym sosem buffalo. Co ciekawe wszystkie potrawy będą serwowane całkowicie za darmo. Na tym nie koniec atrakcji.
Wokół samochodu IKEA urządzi dostępne dla wszystkich strefy spotkań z siedziskami i stolikami. Udostępni także różnorodne gry planszowe i słowne, które przedłużą chwile spędzane wspólnie na świeżym powietrzu.
Chcieliśmy umożliwić konsumentom spróbowania różnych smacznych i zdrowych posiłków, które można znaleźć w restauracjach sklepu IKEA. Ale ponadto chcieliśmy stworzyć środowisko zachęcające ludzi do spotkań i wspólnego spożywania posiłków
- powiedział Peter Ho, odpowiedzialny za rozwój oferty gastronomicznej w sklepach IKEA w USA.
Czekamy aż żółty pojazd IKEA wyruszy także na europejskie drogi i zawita w końcu do Polski.
Skomentuj:
IKEA rusza z własnym food truckiem. Szwedzkie klopsiki będą rozdawane za darmo