Nowa reklama IKEA wzruszy każdą mamę

Jagoda Mówińska

Szwedzka sieć wypuściła nową reklamę. IKEA przekonuje, że ceny w jej sklepach nie będą rosnąć. Jak zwykle robi to w nietypowy sposób, który z pewnością przemówi do wszystkich matek.

Wybór mebli
Wybór mebli
fot. IKEA

W ostatnich kampaniach szwedzki gigant skupia się na relacjach między ludźmi - zachęca do wspólnego celebrowania posiłków, poznania swoich sąsiadów, a nawet porusza trudny temat rozwodów. Tym razem IKEA pokazuje wyprowadzkę syna z perspektywy jego mamy.

Najnowsza reklama szwedzkiej marki powstała we współpracy z agencją Buzzman, znaną m.in. z kampanii dla Burger Kinga i BMW. To już trzeci film promocyjny agencji dla sieci IKEA. Najnowsza produkcja nosi tytuł "Mój syn".

W reklamie poznajemy kobietę robiącą zakupy z małym chłopcem, który zachowuje się jak dorosły mężczyzna - mierzy meble, flirtuje z poznaną w sklepie dziewczyną, sam płaci za zakupy kartą. Sytuacja wyjaśnia się, gdy dziecko wsiada do samochodu na miejsce kierowcy. Po chwili na ekranie pojawia się młody mężczyzna, który pociesza wzruszoną kobietę: "Mamo, przecież będę mieszkał za rogiem". Spot kończy się hasłem:

Gdybyśmy mogli sprawić, że pewne rzeczy pozostaną małe na zawsze. W IKEA ceny nie urosną przez cały rok.

Hasło odnosi się do obniżki cen na kilkadziesiąt produktów ze stałej oferty sklepu. PRZECZYTAJ: IKEA obniżyła ceny na dziesiątki produktów ze stałej oferty

Kampania z pewnością poruszy niejednego rodzica, który zmaga się z syndromem pustego gniazda. Pogodzenie się z dorastaniem i usamodzielnianiem się dzieci zawsze jest trudne, nawet jeśli wstydzimy się do tego przyznać. IKEA pokazuje, że rozumie rodziców, dla których moment wyprowadzki dzieci jest bolesny. Nawet jeśli ich "pociechy" będą mieszkać tuż za rogiem.

Skomentuj:

Nowa reklama IKEA wzruszy każdą mamę