Partnerzy

News

Nowości produktowe

Wnętrza

Design

DIY

HGTV

Projekty i realizacje

Trendy 2024

Majówka 2024

Zabawka zaprojektowana przez 9-letniego Huberta z Polski w nowej kolekcji IKEA

red.
Zabawki z kolekcji SAGOSKATT 2017 - fot. IKEA

W sklepach IKEA pojawiła się limitowana seria zabawek SAGOSKATT 2017. Tworzy ją 10 pluszaków zaprojektowanych przez dzieci z całego świata. Jedna z nich - sympatyczny pająk - to projekt 9-letniego Huberta z Białegostoku.

Kolekcja zabawek SAGOSKATT to efekt konkursu rysunkowego zorganizowanego przez IKEA w minionym roku, rozstrzygniętego na początku br., o czym informowaliśmy TUTAJ. Spośród 70 tys. nadesłanych prac wybrano wówczas dziesięć, na podstawie których miały powstać pluszowe zabawki. Owe zabawki zostały teraz zrealizowane i właśnie trafiły do sprzedaży w sklepach IKEA na całym świecie. Wśród nich jest zabawka zaprojektowana przez 9-letniego Huberta z Polski. Praca Huberta była jednym z 4 tys. projektów zgłoszonych w Polsce. Jego sympatyczny pająk jednak zdecydowanie się wyróżniał.

Konkurs jest częścią międzynarodowej kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”, której celem jest wspieranie prawa wszystkich dzieci do zabawy, uczenia się i rozwoju. IKEA Foundation przekazała już 45 milionów euro na projekty wspierające rozwój dzieci, realizowane przez sześć organizacji partnerskich: UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children. W tym roku dodatkowo całkowity dochód ze sprzedaży kolekcji SAGOSKATT zostanie przekazany na lokalne cele społeczne, wspierając tym samym rozwój dzieci w Polsce.

Za sprawą kampanii „Zabawa to poważna sprawa” chcemy przypomnieć wszystkim, jak ważnym aspektem rozwoju dzieci jest bezpieczna zabawa, kreacja i radość z bycia razem. To cele działań wspieranych przez IKEA Foundation w wielu miejscach na całym świecie, gdzie dzieci nie mają odpowiednich warunków do takiego rozwoju, np. w obozach dla uchodźców na Bliskim Wschodzie

- podkreśla Katarzyna Dulko-Gaszyna, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail.

Kampania „Zabawa to poważna sprawa” będzie realizowana w sklepach IKEA w okresie 5.11-23.12 br.

ZOBACZ ZDJĘCIA >>

Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Akcesoria, które warto mieć w łazience – 10 propozycji
Odkurzacz dla alergika. Co warto wiedzieć przy wyborze odpowiedniego modelu?

Polecane

Dom pełen zmian - serial IKEA w Polsacie [BYLIŚMY NA PLANIE]
IKEA wprowadza pierwszą kolekcję akcesoriów dla zwierząt. Co w niej znajdziemy?
IKEA szykuje aplikację, dzięki której sprawdzisz, jak meble będą wyglądać w twoim domu

Skomentuj:

Zabawka zaprojektowana przez 9-letniego Huberta z Polski w nowej kolekcji IKEA

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej