Ceramiczne deski do krojenia od Boguslavskaya podbijają rynek
Historia tej marki o polsko-ukraińskim rodowodzie jest dość nietypowa. Zaczęła się bowiem od ojców, których talenty zainspirowały córki do projektowania ceramicznych desek do krojenia.












Wydawało by się, że ceramiczne deski do krojenia to produkt dość niszowy, a jednak stały się hitem sezonu. A konkretnie deski od Boguslavskaya, w skrócie BVSK. To młoda marka powstała pod koniec 2016 roku we Wrocławiu. Wówczas dwie wspólniczki - pochodząca z Ukrainy Julia Boguslavskaya i Kaja Dutka - postanowiły stworzyć projekt, który został zainspirowany przez ojców obu pań. Jeden z nich jest artysta, drugi, drugi ceramikiem. Choć Julia i Kaja zawodowo nie miały do tej pory nic wspólnego z designem, obie były zdeterminowane, żeby tworzyć piękne rzeczy z ceramiki. Tak narodziła się marka Boguslavskaya.
Głównym produktem oferowanym przez firmę są deski do krojenia, które mogą także służyć jako podstawki pod gorące naczynia, dekoracja naścienna i ozdoba stołu.
Proces produkcyjny jest skomplikowany. Specjalnie do produkcji desek BVSK była opracowana własna formuła masy ceramicznej. 95% surowców dla masy ceramicznej pochodzi z okolic Wałbrzycha, gdzie deseczki są produkowane. Deska jest dekorowana ceramiczną kalką wtopioną w szkliwo przy temperaturze ponad 850 stopni Celsjusza, co pozwala śmiało stawiać na deskach gorące naczynia oraz wkładać je do zmywarki po użytkowaniu
- mówi Julia Boguslavskaya.
Do tej pory powstało ponad 30 wzorów desek. Każdy z nich jest produkowany w ograniczonej liczbie i nigdy nie jest powtarzany. Nowe modele powstają z inspiracji nowymi trendami zarówno ze świata wnętrz i designu, jak i mody. "Może niedługo BVSK również będzie wyznaczać trendy" - mówi z uśmiechem Julia. Z pewnością marka już wykreowała modę na ceramiczne deski do krojenia - nigdy nie były popularniejsze.
Przedsiębiorczym kobietom udało się w stosunkowo krótkim czasie wypromować niszowy produkt, który jest niezwykle atrakcyjny. Świat stoi przed nimi otworem.
- Więcej o:
![Filiżanka XL od Ćmielów Design Studio. Filiżanka XL od Ćmielów Design Studio.]()
Filiżanka XL od Ćmielów Design Studio
![Nowe elementy kolekcji 'Polski Stół' Nowe elementy kolekcji polski stół]()
Polski Stół się powiększa. Co proponują Bolesławiec, Kristoff i Julia?
![Półka inna niż wszystkie Półka inna niż wszystkie]()
Półka inna niż wszystkie
![Doux Secret Sky Doux Secret Sky]()
Jan Kath i jego nietuzinkowe dywany
![Nowości od Ghidini1961: Lorenza Bozzoli rozszerza kolekcję Mambo Nowości od Ghidini1961: Lorenza Bozzoli rozszerza kolekcję Mambo]()
Nowości od Ghidini1961: Lorenza Bozzoli rozszerza kolekcję Mambo
![Kiedy design spotyka marzenie: kolekcja Westwing & Crosby Studios Kiedy design spotyka marzenie: kolekcja Westwing & Crosby Studios]()
Kiedy design spotyka marzenie: kolekcja Westwing & Crosby Studios
![Rzeźbiarskie akcenty: poprzez zestawienie okrągłych i owalnych umywalek z kwadratowymi bazami, Patricia Urquiola nadała umywalkom nablatowym Balcoon architektoniczną wyrazistość. Centralnym kolorem kolekcji jest Clay Terra Matt, który podkreśla autentyczność i rzemieślniczy charakter ceramiki. Rzeźbiarskie akcenty: poprzez zestawienie okrągłych i owalnych umywalek z kwadratowymi bazami, Patricia Urquiola nadała umywalkom nablatowym Balcoon architektoniczną wyrazistość. Centralnym kolorem kolekcji jest Clay Terra Matt, który podkreśla autentyczność i rzemieślniczy charakter ceramiki.]()
Patricia Urquiola o kolekcji Balcoon dla Duravit
![Showroom Signature Kitchen Suite w Mediolanie Showroom Signature Kitchen Suite w Mediolanie]()
Signature Kitchen Suite w Mediolanie: showroom i wysokiej klasy AGD









