Zaskakujący design sklepów tymczasowych
Pojawiają się na chwilę po to aby przykuć uwagę i zapaść głęboko w pamięć. Sięgają po nie sieciówki, high fashion oraz awangardowe butiki. Forma jest zupełnie nieograniczona, a w dodatku, nie liczy się budżet, tylko porywająca koncepcja. Zobaczcie galerię najciekawszych kreacji sklepów tymczasowych!
Pop - up store od H&M
Drewniany kontener na dwa dni zagościł na jednej z holenderskich plaż. Pozornie nieskomplikowany pawilon prezentował się nadzwyczaj dobrze w chłodnej, nadmorskiej scenerii. Dodatkowo, idea tego projektu była równie właściwa. Szwedzka sieciówka współpracowała przy nim z organizacją WhaterAid, a 25% dochodów ze sprzedaży przekazano na ratowanie ludzkiego życia.
Sklep tymczasowy w Warszawie
Z zewnątrz kontener biurowy, w środku szklany pałacyk. Przestrzeń 27 m kw. została wypełniona lustrami, a ich złączenia pokryte listą diodową. Obiekt stanął na początku tego roku w Warszawie przy ulicy Brackiej. W jego wnętrzu swoją kolekcję prezentowała polska marka Zuo CORP. Takiego sklepu nie powstydziłby się ani Paryż, ani Nowy Jork!
Rozmach, typowy dla Chanel, nikogo już nie dziwi. Dlatego najbardziej zaskakująca w projekcie francuskiego domu mody jest niebywała precyzja z jaką urządzono pop-up store. W malowniczej rezydencji rolę tła dla ekspozycji pełni nawet domek przy basenie i oranżeria.
Adidas w Amsterdamie
Niebieskie pudełko, charakterystyczne dla linii Adidas Oryginals, ustawiono na przedmieściach Amsterdamu. Pawilon skutecznie zwraca na siebie uwagę, przyciągając tłumy przechodniów, którzy wewnątrz mają szanse na zakupy kultowych ubrań.
Lodowa jaskinia na Brooklinie
Śnieżna grota, która pełniła funkcje pop- up shopu w Nowym Jorku, to misterna praca projektanta, Richarda Chaia. Imitacja lodu powstała z pianki izolacyjnej, ręcznie rzeźbionej pod wpływem ciepła. Po zamknięciu sklepu piana z powrotem trafiła do producenta w ramach recyklingu.
Retro Reebok Style w Nowym Jorku
Fromavision, zespół odpowiedzialny za pop-up store Reeboka, starał się uchwycić ducha muzyki pop lat 80. Postanowili oszukać trochę perspektywę, poszerzyć kształty do trójwymiaru i ubrać to wszystko w intensywne wzory. W sklepie sprzedawano limitowaną kolekcję butów i odzieży zaprojektowaną przez Rollanda Berry'ego oraz Johna Maeda.
GAP & Pantone
Pantone, marka znana w branży poligraficznej i popularna sieciówka GAP przystąpiły do współpracy. W efekcie powstała kolekcja koszulek wg. systemu kolorów Pantone. Projekt ich sklepu tymczasowego jest bardzo prosty, ubrania powieszone są tak, jakby znajdowały się we wzorniku.
- Więcej o:
Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
Wnętrza PRM Concept Store w warszawskiej Fabryce Norblina
Paloma Inn - space age bistro na Poznańskiej w Warszawie
Wnętrza studia OTO film
Wnętrzarska perełka – Nobu Hotel Warsaw Roberta De Niro
Praga - miasto o wielu twarzach
Nowy hotel ibis Styles Warszawa City
Designerskie wnętrza hotelu Number One w Gdańsku