Porcelana Inaczej w Magazynie Praga
4 kwietnia w warszawskim Magazynie Praga otwarta zostanie wystawa "Porcelana Inaczej". Gwiazdy współczesnej ceramiki ze świata oraz wyróżniający się polscy projektanci zaprezentują najnowsze trendy.
Już od 35 lat, co roku, grupa wybitnych artystów i projektantów z całego świata przyjeżdża do Polski, aby pracować razem w dolnośląskich fabrykach porcelany.
Międzynarodowe Sympozjum Ceramiki „Porcelana Inaczej” stało się platformą, dzięki której artyści ceramicy - zarówno początkujący jak i doświadczeni, reprezentujący różne kultury (od USA, przez Europę do Dalekiego Wschodu) - mogą się spotkać, poznać i wspólnie pracować, ucząc się od siebie nawzajem i czerpiąc z wzajemnych - często bardzo różnych - doświadczeń.
Na wystawie zostanie zaprezentowany wybór prac z lat 2008 - 2012. W Magazynie Praga znajdą się prace artystów z Polski i innych krajów Europy, z USA, Korei i Japonii.
Będzie można zobaczyć prace m.in. Michaela Flynna z Wielkiej Brytanii i Satoru Hoshino z Japonii - niekwestionowanych gwiazd współczesnej ceramiki, obecnych w najważniejszych kolekcjach i muzeach świata - Jeroena Bechtolda z Holandii, projektanta współpracującego z manufakturą porcelany Rosenthal, Bartka Mejora, projektującego dla Vista Allegre, Małgorzaty Et Ber Warlikowskiej - nominowanej do Paszportu "Polityki" w dziedzinie Plastyka w roku 2003 oraz 2004 oraz Moniki Patuszyńskiej, Alicji Patanowskiej i Kariny Marusińskiej - projektantek, których prace na co dzień dostępne są w Magazynie Praga.
Wystawa potrwa do 25 kwietnia. Można ją oglądać w Magazynie Praga (SOHO FACTORY, ul. Mińska 25, Warszawa).
- Więcej o:
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
Targi Rzeczy Ładnych w Gdańsku - 20-21.04.2024 r., AMBEREXPO
Panele winylowe ARBITON zdobywają nagrodę RED DOT
Program Łódź Design Festival 2024: wystawy
Zestaw Panda: dwa urządzenia Thermomix® w niższej cenie
Projekty wnętrz mieszkań od Deer Design w inwestycjach dewelopera Develia
Ludwik do naczyń kończy 60 lat i wciąż jest nr 1 w Polsce
Życie w zgodzie z naturą jest proste: kampania IKEA "Przy okazji"