Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Różane nowości

Wygraj zestaw wiosennych cebulek!

red.
Konkurs "Tropimy wiosnę" - e-ogrody.pl

Idzie wiosna. A z nią wielkie zmiany w naszych ogródkach. Pokażcie nam pierwsze oznaki wiosennego przebudzenia przyrody!

Czekamy na pełne zieleni zdjęcia Waszych ogródków, roślin domowych lub pierwszych oznak wiosny znalezionych podczas spaceru. Każdy z uczestników może przesłać dowolną ilość zdjęć.

 

Do wygrania:

I miejsce: zestaw roślin o wartości 202 złotych

II miejsce: zestaw roślin o wartości 100 złotych

III miejsce: zestaw roślin o wartości 50 złotych

 

ZOBACZ CO MOŻESZ WYGRAĆ >>

 

 

Jak wziąć udział w konkursie?

1. Zaloguj się w serwisie. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności e-ogrodów załóż konto lub wykorzystaj swój gazetowy login i aktywuj profil w serwisie. (zobacz instrukcję zakładania konta)

 


2. Dodaj do swojego profilu zdjęcie i otaguj hasłem „wiosna”.

3. Swoje dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz link do swojego profilu prześlij na adres e-ogrody@gazeta.pl z dopiskiem „Tropimy wiosnę - konkurs”.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 26 marca. Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja wybierze 10 najlepszych. W dniach 27 - 29 marca będziecie mogli głosować i wybrać zwycięzców konkursu. Wyniki ogłosimy w serwisie 30 marca, a z każdym ze zwycięzców skontaktujemy się drogą mailową.

UWAGA!Głosowanie przedłużone do 1 kwietnia. Wyniki konkursu ogłosimy w poniedziałek 2 kwietnia.

 

Zanim weźmiesz udział w konkursie zapoznaj się z REGULAMINEM >>

 

Fundatorem nagród jest sklep e-ogrodniczy.pl

Udostępnij

Przeczytaj także

Kiedy przesadzać hortensje? Szczegółowy poradnik
Kiedy sadzić maliny i jak zrobić to dobrze? Kompletny poradnik
Hamak do ogrodu i na balkon. Jak wybrać i zamocować?

Polecane

30 pomysłów jak urządzić przestrzeń do wypoczynku na tarasie i balkonie
Aukuba ogrodowy kroton. Uprawa i pielęgnacja
Jaki wybrać nawóz?

Skomentuj:

Wygraj zestaw wiosennych cebulek!

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej