Wirtualne targi w Zumi - pierwsze podsumowanie
Jesteśmy na półmetku pierwszych targów wirtualnych Dom i Ogród. Co się do tej pory działo na targach podsumował koordynator projektów specjalnych w Zumi Łukasz Miętus.
Zumi: Ile firmy bierze udział w targach i jaką popularnością się one cieszą?
Łukasz Miętus: W targach bierze udział 65 firm. Popularność i zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania. W pierwsze 24 godziny funkcjonowania odwiedziło nas ponad 30 000 odwiedzających.
Zumi: O co najczęściej pytają odwiedzający?
Ł.M: Tak naprawdę grupa odwiedzających jest tak zróżnicowana, że ciężko określić jakie pytania pojawiają się najczęściej. Każdy z wystawców pewnie odpowiedziałby na to pytanie inaczej. Wiemy natomiast, że dużym zainteresowaniem cieszą się live chat - gdzie odwiedzający może bezpośrednio porozmawiać z firmą i uzyskać w ten sposób odpowiedzi na wszelkie nurtujące ich pytania.
Zumi: Jakie korzyści odnosi firma która bierze udział w wirtualnych targach?
Ł.M.: Wystawca ma możliwość dotarcia do osób konkretnie zainteresowanych jego branżą. Dzięki funkcją jakie zostały zamieszczone na stoiskach może porozmawiać z odwiedzającymi, umówić się z nimi na spotkanie, zaprezentować swoje produkty, katalogi, cenniki czy też pliki video. Dzięki targom firma ma możliwość pokazania się na tle konkurencji, zwiększenia rozpoznawalności marki oraz sprzedaży. Dla małych firm jest to jedyna taka szansa na pokazanie się klientom z całej Polski tuż obok największych firm w danej branży. Koszt uczestnictwa jest wielokrotnie niższy niż w przypadku targów stacjonarnych, a ich zasięg zdecydowanie większy.
Zumi: Co dają wirtualne targi klientom?
Ł. M.: Użytkownicy, którzy planują lub rozpoczęli zmiany w swoim domu lub ogrodzie mają możliwość sprawdzenia produktów i rozwiązań dostępnych na rynku. Co ważne odwiedzający może nie tylko zobaczyć produkt/usługę ale może dopytać o jej szczegóły i kupić ją bez wychodzenia z domu. W przeciwieństwie do targów stacjonarnych odwiedzający nie musi płacić za wstęp i może je odwiedzić o każdej porze dnia i nocy bez konieczności wychodzenia z domu. Na platformie tej jest pełen asortyment rynku i wiele promocji specjalnie przygotowanych właśnie na to wydarzenie.
Zumi planuje cyklicznie imprezy targowe skierowane do różnych branż i różnej grupy odbiorców. W ciągu najbliższych trzech miesięcy odbędą się targi dotyczące edukacji, turystyki, motoryzacji, a do końca roku zaplanowanych jest jeszcze kilka innych, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
Odwiedź www.targi.zumi.pl
Łukasz Miętus: W targach bierze udział 65 firm. Popularność i zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania. W pierwsze 24 godziny funkcjonowania odwiedziło nas ponad 30 000 odwiedzających.
Zumi: O co najczęściej pytają odwiedzający?
Ł.M: Tak naprawdę grupa odwiedzających jest tak zróżnicowana, że ciężko określić jakie pytania pojawiają się najczęściej. Każdy z wystawców pewnie odpowiedziałby na to pytanie inaczej. Wiemy natomiast, że dużym zainteresowaniem cieszą się live chat - gdzie odwiedzający może bezpośrednio porozmawiać z firmą i uzyskać w ten sposób odpowiedzi na wszelkie nurtujące ich pytania.
Zumi: Jakie korzyści odnosi firma która bierze udział w wirtualnych targach?
Ł.M.: Wystawca ma możliwość dotarcia do osób konkretnie zainteresowanych jego branżą. Dzięki funkcją jakie zostały zamieszczone na stoiskach może porozmawiać z odwiedzającymi, umówić się z nimi na spotkanie, zaprezentować swoje produkty, katalogi, cenniki czy też pliki video. Dzięki targom firma ma możliwość pokazania się na tle konkurencji, zwiększenia rozpoznawalności marki oraz sprzedaży. Dla małych firm jest to jedyna taka szansa na pokazanie się klientom z całej Polski tuż obok największych firm w danej branży. Koszt uczestnictwa jest wielokrotnie niższy niż w przypadku targów stacjonarnych, a ich zasięg zdecydowanie większy.
Zumi: Co dają wirtualne targi klientom?
Ł. M.: Użytkownicy, którzy planują lub rozpoczęli zmiany w swoim domu lub ogrodzie mają możliwość sprawdzenia produktów i rozwiązań dostępnych na rynku. Co ważne odwiedzający może nie tylko zobaczyć produkt/usługę ale może dopytać o jej szczegóły i kupić ją bez wychodzenia z domu. W przeciwieństwie do targów stacjonarnych odwiedzający nie musi płacić za wstęp i może je odwiedzić o każdej porze dnia i nocy bez konieczności wychodzenia z domu. Na platformie tej jest pełen asortyment rynku i wiele promocji specjalnie przygotowanych właśnie na to wydarzenie.
Zumi planuje cyklicznie imprezy targowe skierowane do różnych branż i różnej grupy odbiorców. W ciągu najbliższych trzech miesięcy odbędą się targi dotyczące edukacji, turystyki, motoryzacji, a do końca roku zaplanowanych jest jeszcze kilka innych, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
Odwiedź www.targi.zumi.pl
Skomentuj:
Wirtualne targi w Zumi - pierwsze podsumowanie