Mind the Gap nowa marka z oryginalnymi tapetami debiutuje w Polsce

red.

Mind the Gap to debiutująca w Polsce marka prosto z Transylwanii, która szturmem podbija światowe rynki. Jej znakiem rozpoznawczym są oryginalne tapety i grafiki, które projektuje i produkuje we własnej manufakturze.

Tapety Mind the Gap
Tapety Mind the Gap
fot. mat. prasowe

Studio Mind the Gap powstało w 2015 r. i w ciągu zaledwie dwóch lat zbudowało mocną pozycję na rynku krajowym i zagranicznym. Już pierwsza kolekcja tapet zdobyła uznanie ekspertów wzornictwa i uhonorowana została prestiżową nagrodę Elle Decoration Romanian Design Awards 2016.

„Wyróżnić się” - to główna dewiza Mind The Gap, która okazała się kluczem do sukcesu firmy. Marka odważnie podąża własną ścieżką, formułując autorską wizję pięknego wnętrza. Składają się na nią przedmioty niecodzienne, zapadające w pamięć, o artystycznym charakterze. W bogatym portfolio, obejmującym między innymi oświetlenie czy akcesoria, znajdziemy także zjawiskowe tapety i dekoracje ścienne. Charakteryzuje je unikalny design i śmiałe łączenie bardzo różnych estetyk.

Tapety Mind the Gap powstają z inspiracji starymi zdjęciami i sztuką dawną. Współczesne wzory i nowoczesne grafiki są także efektem reinterpretacji motywów vintage. Wszystkie tapety z Transylwanii są wykonywane w najnowocześniejszych technikach druku. Ujmuje w nich nie tylko wzornictwo, ale również ręczne wykończenie każdego produktu przez doświadczonych rzemieślników oraz wykorzystanie materiałów przyjaznych środowisku. Mind the Gap korzysta wyłącznie z naturalnych surowców i bezpiecznych tuszy.

Ostatnia kolekcja tapet rumuńskiego studia wspaniale wpisuje się w najbardziej aktualne trendy. Znajdziemy w niej między innymi oszałamiające motywy botaniczne: soczystą zieleń najbardziej pożądanych we wnętrzach liści palmowych, bananowca czy monstery. Za ich sprawą lepiej poczujemy klimat tropikalnej dżungli. Kolekcja obfituje także w propozycje przywołujące estetykę retro – na przykład kojarzące się z latami 60. reklamy prasowe czy kafelki. Jej tematem przewodnim są także grafiki odtwarzające atmosferę starej biblioteki z jej cennymi księgozbiorami. Seria obfituje w obrazy kartotek, rzędów ustawionych obok siebie książek w skórzanych okładkach, pojedynczych kart ze starych egzemplarzy, czy przerysowanych z nich intrygujących rycin.

Dystrybutorem tapet Mind the Gap w Polsce jest ogólnopolska sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian.

ZOBACZ ZDJĘCIA >>

Skomentuj:

Mind the Gap nowa marka z oryginalnymi tapetami debiutuje w Polsce