Polski Stół się powiększa. Co proponują Bolesławiec, Kristoff i Julia?

Red.

Kolekcja Polski Stół - wspólny projekt Manufaktury w Bolesławcu, Huty Julia z Piechowic oraz Porcelany Kristoff, powiększa się o nowe elementy.

Nowe elementy kolekcji polski stół
Nowe elementy kolekcji 'Polski Stół'
Fot. mat. prasowe

Polski Stół to projekt, który zadebiutował pod koniec 2015 roku. Trzech dolnośląskich producentów o bogatej historii i tradycji - Porcelana Kristoff z Wałbrzycha, Manufaktura w Bolesławcu i Huta Julia z Piechowic połączyło siły, tworząc spójną kolekcję zastawy. Polski Stół to połączenie nieoczywiste. Już pierwsza kolekcja pokazała, że kamionka, kryształ i porcelana pasują do siebie idealnie.

ZOBACZ PIERWSZĄ KOLEKCJĘ POLSKI STÓŁ>>

Co nowego na polskim stole?

Teraz do początkowo oferowanych zestawów (dwa komplety śniadaniowe oraz zestaw deserowy) dołączyły kolejne elementy kolekcji. Co ważne, nie trzeba już kupować pełnych zestawów. Wszystkie przedmioty można kupować oddzielnie.

Huta Julia oferuje pojedynczo szklanki, jajeczniki i kieliszki do wina – nowymi elementami zdobionymi sześciokątnym szlifem są kieliszki do wódki, pucharki do lodów, bomboniery, karafki i miodowniki.

Manufaktura w Bolesławcu zaproponowała jako rozwinięcie kolekcji m.in. patery,
miseczki, maselnice, cukiernice, duże talerze płaskie, łopatki do tortów i dzbanki do zimnych napojów. Wszystkie można już kupić w sklepie internetowym Manufaktury.

Porcelana Kristoff zaś również „uwolniła” talerze i maski, a dodała jako nowe propozycje talerze głębokie, salaterki, filiżanki, patery, przyprawniki, mleczniki i dzbanki do kawy lub herbaty.

ZOBACZ TEŻ: LEGENDARNE POLSKIE MARKI ZNÓW PODBIJAJĄ RYNEK>>

Tradycyjne rzemiosło wraca do łask

Za ideą Polskiego Stołu stało przekonanie, że warto na nowo przywrócić do łask tradycyjne rzemiosło, łącząc różnorodność i specyfikę każdego materiału z unikalnym wzornictwem. Trzy dolnośląskie fabryki stworzyły kolekcję, która powstała w wyniku współpracy zespołów projektowych i wzajemnego poznawania technologii produkcyjnych oraz ponownego odkrywania tradycyjnych metod ręcznego wykonywania dekoracji: zdobienia porcelany, szlifowania kryształów oraz stempelkowania
kamionki.

Produkty z kolekcji można kupić w sklepach internetowych i stacjonarnych trzech dolnośląskich marek.

ZOBACZ ZDJĘCIA >>

Skomentuj:

Polski Stół się powiększa. Co proponują Bolesławiec, Kristoff i Julia?