Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME

mat. prasowe
Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME - Miloo Home

Kamila Szczawińska, polska modelka znana również poza granicami naszego kraju, została ambasadorką najnowszej kampanii marki MILOO HOME. Pod hasłem „Every Home Has a Story” prezentuje swój dom i zachęca, aby każdy odkrywał wyjątkowość swojego wnętrza. Inspiruje do tworzenia unikalnych, osobistych przestrzeni, które są zarówno praktyczne, jak i estetyczne.

Dla Kamili Szczawińskiej sesje zdjęciowe i filmy reklamowe to codzienność, jednak ta współpraca jest wyjątkowa. Dlaczego? Tym razem modelka zaprasza nas do swojej prywatnej przestrzeni, pokazując, jak ceni wartości, które są kluczowe dla MILOO HOME – elegancję połączoną z przytulnością oraz komfort wynikający z funkcjonalności.

Nowa kampania inspiruje do odkrywania wyjątkowości własnych czterech kątów i napełniania ich unikalną historią, tak jak robi to Kamila.

Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME - Miloo Home

– Świt to dla mnie czas odkrywania, gdy w promieniach wschodzącego Słońca odnajduję siłę i nadzieję. Meble towarzyszą mi niczym bliscy przyjaciele, dodając blasku mojej codzienności. – mówi w filmie bohaterka filmu. – Moja przestrzeń to miejsce, gdzie mogę wyciszyć umysł i napełnić serce spokojem. Odkrywam magię prawdziwego odpoczynku. Inspirując się harmonią dookoła, coraz częściej wybieram chwile na zewnątrz. Zanurzam się w naturalnym pięknie, regeneruję ciało i duszę.

Design w aranżacji osobistej przestrzeni

Elementy wyposażenia wnętrz z oferty MILOO HOME - meble, lampy i dodatki - doskonale sprawdzają się w tworzeniu indywidualnych i prywatnych przestrzeni – zarówno w domu, jak i w ogrodzie. W artystycznej sesji zdjęciowej, wykonanej przez Daniela Korzewę, widzimy Kamilę Szczawińską m.in. przy basenie, na okrągłym łóżku dziennym Maje Sand. Na deskowanym tarasie znajdują się sofa, szezlong, fotel i stolik z tej samej kolekcji, wykonane z technorattanu imitującego naturalny materiał, ale odpornego na warunki atmosferyczne.

Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME - Miloo Home

W dalszej części ogrodu, pod lasem, ustawiono fotele, pufy i stoliki z kolekcji Tongo. Nowoczesne formy łączą się tu z innowacyjnymi rozwiązaniami, jak wbudowane w stoliki oświetlenie solarne – nastrojowe i praktyczne, szczególnie w pewnej odległości od domu.

Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME - miloo

Łąka pełna kwiatów podkreśla urok mebli wypoczynkowych Peneco, które wyróżniają się zastosowaniem naturalnego, litego drewna oraz plecionki sznurkowej. Na zdjęciach widzimy również, jak Kamila Szczawińska relaksuje się w bujanym fotelu wiszącym Cocoon, który wiosną i latem jest jednym z bestsellerów MILOO HOME.

Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME - Miloo Home
Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME - Miloo Home
Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Jak zaoszczędzić podczas urządzania wnętrz?
Mieszkanie na wynajem – 5 wskazówek, jak je zaprojektować i urządzić

Polecane

AMBIENTE 2025 we Frankfurcie: co będzie modne w designie i aranżacji wnętrz?
Wystawa "Beyond the Line": Stefan Gierowski i Sean Scully - 14.09 - 24.11.2024 r., Warszawa
Zwycięzcy krajowego etapu Konkursu Nagroda Jamesa Dysona

Skomentuj:

Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej