Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME
Kamila Szczawińska, polska modelka znana również poza granicami naszego kraju, została ambasadorką najnowszej kampanii marki MILOO HOME. Pod hasłem „Every Home Has a Story” prezentuje swój dom i zachęca, aby każdy odkrywał wyjątkowość swojego wnętrza. Inspiruje do tworzenia unikalnych, osobistych przestrzeni, które są zarówno praktyczne, jak i estetyczne.
Dla Kamili Szczawińskiej sesje zdjęciowe i filmy reklamowe to codzienność, jednak ta współpraca jest wyjątkowa. Dlaczego? Tym razem modelka zaprasza nas do swojej prywatnej przestrzeni, pokazując, jak ceni wartości, które są kluczowe dla MILOO HOME – elegancję połączoną z przytulnością oraz komfort wynikający z funkcjonalności.
Nowa kampania inspiruje do odkrywania wyjątkowości własnych czterech kątów i napełniania ich unikalną historią, tak jak robi to Kamila.
– Świt to dla mnie czas odkrywania, gdy w promieniach wschodzącego Słońca odnajduję siłę i nadzieję. Meble towarzyszą mi niczym bliscy przyjaciele, dodając blasku mojej codzienności. – mówi w filmie bohaterka filmu. – Moja przestrzeń to miejsce, gdzie mogę wyciszyć umysł i napełnić serce spokojem. Odkrywam magię prawdziwego odpoczynku. Inspirując się harmonią dookoła, coraz częściej wybieram chwile na zewnątrz. Zanurzam się w naturalnym pięknie, regeneruję ciało i duszę.
Design w aranżacji osobistej przestrzeni
Elementy wyposażenia wnętrz z oferty MILOO HOME - meble, lampy i dodatki - doskonale sprawdzają się w tworzeniu indywidualnych i prywatnych przestrzeni – zarówno w domu, jak i w ogrodzie. W artystycznej sesji zdjęciowej, wykonanej przez Daniela Korzewę, widzimy Kamilę Szczawińską m.in. przy basenie, na okrągłym łóżku dziennym Maje Sand. Na deskowanym tarasie znajdują się sofa, szezlong, fotel i stolik z tej samej kolekcji, wykonane z technorattanu imitującego naturalny materiał, ale odpornego na warunki atmosferyczne.
W dalszej części ogrodu, pod lasem, ustawiono fotele, pufy i stoliki z kolekcji Tongo. Nowoczesne formy łączą się tu z innowacyjnymi rozwiązaniami, jak wbudowane w stoliki oświetlenie solarne – nastrojowe i praktyczne, szczególnie w pewnej odległości od domu.
Łąka pełna kwiatów podkreśla urok mebli wypoczynkowych Peneco, które wyróżniają się zastosowaniem naturalnego, litego drewna oraz plecionki sznurkowej. Na zdjęciach widzimy również, jak Kamila Szczawińska relaksuje się w bujanym fotelu wiszącym Cocoon, który wiosną i latem jest jednym z bestsellerów MILOO HOME.
Skomentuj:
Kamila Szczawińska twarzą kampanii MILOO HOME