Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

KOLEKTYWNI – 5 marek, wspólna historia

mat. prasowe OKK
Kolektywni - mat. prasowe

Środowy wieczór w wykwintnej restauracji Opasły Tom zapamiętany zostanie w świecie polskiego designu jako początek nowej ery, ery kolektywnego działania. Przy smakołykach serwowanych przez najlepszych szefów kuchni odbyła się premiera grupy KOLEKTYWNI, zrzeszającej rodzime marki meblarskie, których wyznacznikiem jest unikatowe wzornictwo, lokalne rzemiosło i wysoka jakość.

Grupa KOLEKTYWNI powstała w odpowiedzi na pandemiczną rzeczywistość, która w mniejszym lub większym stopniu dotknęła każdy biznes. Twórcy projektu, będący sami producentami, zauważyli jak trudno wybić się na polskim rynku małym, rzemieślniczym firmom, wytwarzającym meble z rodzimych surowców, nie na masową skalę.

Dostrzegamy brak świadomości u odbiorców tego, że w naszym kraju działają niewielkie firmy rzemieślnicze, które powstały z założeniem tworzenia własnych, unikatowych produktów. Produktów tak zaprojektowanych i wykonanych by służyć pokoleniom, ograniczając konsumpcję surowców z korzyścią dla naszej planety.

mówi Mateusz Nowotnik, właściciel MILONI.
KOLEKTYWNI - mat. prasowe

Grupę KOLEKTYWNI tworzy na razie pięć polskich marek BORCAS, LOFT DECORA, MILONI, NOBONOBO i SWALLOW’S TAIL, lecz założenia są takie, by było ich więcej. Z pozoru konkurencyjne firmy postanowiły razem promować swoje produkty, jak i wartości, jakie za nimi stoją, czyli indywidualny design, szacunek do ludzkiej pracy i dbałość o środowisko. Wspólne działanie oraz dzielenie się doświadczeniami pozwoli na lepsze promowanie polskiego rzemiosła balansującego najczęściej na pograniczu sztuki, pasji i produkcji. Dodatkowe informacje na temat projektu dostępne są na www.kolektywni.org.

KOLEKTYWNI - mat. prasowe
KOLEKTYWNI - mat. prasowe
KOLEKTYWNI - mat. prasowe
KOLEKTYWNI - mat. prasowe

Na kolację, zorganizowaną przez OKK! PR we wnętrzach dobrze znanej warszawskiej restauracji Opasły Tom zaproszeni zostali dziennikarze i redaktorzy najlepszych wnętrzarskich czasopism, jak i portali internetowych. Przedstawienie nowo powstałej inicjatywy przebiegało w przyjacielskiej atmosferze. Zarówno goście, jak i twórcy mogli swobodnie opowiadać o swoich planach i założeniach. Niewątpliwie ważne jest rozpowszechnianie takich działań mających na celu promowanie polskiego designu.

Środowy wieczór w restauracji Opasły Tom - mat. prasowe
BORCAS, Biurko Vogel M - fot.desho
Borcas - mat. prasowe
LOFT DECORA, Regał PUZI, Wiktoria Mankowska - fot. Weronika Trojanowska
MILONI BLOX - mat. prasowe
MILONI OX komoda - mat. prasowe
LOFT DECORA, Stół BOX OVAL - fot. Weronika Trojanowska
Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Akcesoria, które warto mieć w łazience – 10 propozycji
Odkurzacz dla alergika. Co warto wiedzieć przy wyborze odpowiedniego modelu?

Polecane

Wyniki plebiscytu must have 2024 w ramach Łódź Design Festival
Promocja na urządzenia Thermomix® i Kobold - raty 0% przez cały maj
Po design do Łodzi: program Łódź Design Festival 2024

Skomentuj:

KOLEKTYWNI – 5 marek, wspólna historia

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej