Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

Limitowana kolekcja „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ”

mat. prasowe
Limitowana kolekcja „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ” - mat. prasowe

Ceramika Paradyż ponownie zaskakuje nietypowym podejściem do promocji sztuki i designu. Marka po raz drugi połączyła siły z Anną Orską – znaną projektantką biżuterii, słynącą z wykorzystywania w swoich pracach nieoczywistych materiałów i idei ponownego użycia surowców. Efektem tej współpracy jest limitowana linia pozłacanych breloków "Statement piece by ORSKA x PARADYŻ", zaprezentowana po raz pierwszy podczas Berlin Fashion Week. Od niedawna kolekcja dostępna jest również w butikach ORSKA w Polsce.

Polska premiera odbyła się 18 września w restauracji Warszawa Wschodnia, gdzie zaproszeni goście mogli zobaczyć na żywo biżuterię inspirowaną światem natury. Projekt wyróżnia się nie tylko formą, ale i filozofią – wykonano go w duchu less waste, wykorzystując ceramiczne odpady pochodzące z produkcji kolekcji MONUMENTAL. W warsztacie ORSKA fragmenty ceramiki zostały ręcznie przetworzone i połączone z jubilerskim detalem, tworząc zupełnie nowe, artystyczne kompozycje. Nad realizacją pracowała grupa rzemieślników, projektantów i techników, dla których kluczowe były precyzja, jakość i poszanowanie środowiska.

Limitowana kolekcja „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ” - mat. prasowe

Jak podkreśla Agata Brodzka, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż, współpraca z Anną Orską była naturalną kontynuacją wcześniejszego sukcesu. Marka ceni jej umiejętność łączenia sztuki z odpowiedzialnym podejściem do materiału i środowiska. Paradyż od lat pokazuje, że piękno designu może wynikać nie tylko z mistrzostwa rzemiosła, ale również z troski o planetę. Partnerstwo z ORSKĄ jest więc dla firmy czymś więcej niż kampanią artystyczną – to wyraz filozofii, według której estetyka idzie w parze z wartościami.

Najnowsza odsłona projektu wpisuje się w szerszą strategię Ceramiki Paradyż, która od lat stawia na kreatywne formy promocji swoich kolekcji. Marka współpracowała już m.in. z projektantką Gosią Baczyńską, a także aktywnie wspiera Biennale Sztuki i Architektury w Wenecji. W tym roku firma została również wyróżniona w prestiżowym konkursie International Business Awards za nieszablonowe działania marketingowe, łączące świat designu, kultury i biznesu.

Limitowana kolekcja „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ” - mat. prasowe

Kolekcja "Statement piece by ORSKA x PARADYŻ" wzbogaca linię biżuterii Monumental. Jej najnowsze elementy – pozłacane breloki – łączą funkcjonalność z artystyczną formą. Można je przypinać do kluczy, toreb czy pasków, a dzięki dodatkowym łańcuchom zmieniają się w oryginalne naszyjniki. Projektanci pomyśleli również o mniej oczywistych zastosowaniach – breloki mogą stać się elementem wystroju wnętrz, nadając osobisty, artystyczny akcent przestrzeniom domowym.

Od 18 września nowa linia dostępna jest w sprzedaży we wszystkich butikach ORSKA. Adresy salonów oraz więcej informacji o kolekcji można znaleźć na stronie www.orska.pl.

Wspólne przedsięwzięcie Ceramiki Paradyż i Anny Orskiej to przykład, jak tradycyjne rzemiosło, sztuka współczesna i odpowiedzialność ekologiczna mogą tworzyć spójną, inspirującą całość. To także dowód, że w świecie designu coraz częściej liczy się nie tylko efekt wizualny, lecz także historia i wartości, które stoją za każdym projektem.

Limitowana kolekcja „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ” - mat. prasowe
Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Jak zaoszczędzić podczas urządzania wnętrz?
Ile kosztuje projekt kuchni? Gdzie i jak zrobić projekt kuchni?

Polecane

Limitowana kolekcja „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ”
Baterie łazienkowe ORI od EMPORIA – techniczna precyzja w minimalistycznej formie
Toaleta myjąca Bernstein T640 – inteligentna rewolucja w higienie i komforcie łazienki

Skomentuj:

Limitowana kolekcja „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ”

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej