Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

PARADYŻ x PGC – kolekcje płytek opracowane przez Ceramikę Paradyż i PGC Polską Grupę Ceramiczną już na rynku

Materiały prasowe
Grand Champagne - Fot. Paradyż

Kolejna odsłona współpracy dwóch polskich marek zaowocowała kolekcjami płytek, które nie tylko wyznaczają trendy, ale też inspirują do tworzenia zjawiskowych przestrzeni. Doświadczenia i innowacyjności Ceramiki Paradyż oraz PGC Polskiej Grupy Ceramicznej przyniosły projekty łączące nowoczesność, ponadczasową elegancję i dbałość o każdy detal.

Płytki odpowiadające na światowe trendy

Opracowane we współpracy z PGC Polską Grupą Ceramiczną 11 wyjątkowych kolekcji płytek gresowych marki PARADYŻ, to propozycje stworzone z myślą o Klientach poszukujących indywidualnych i świeżych rozwiązań wzorniczych. Wyróżniają się wysoką jakością, bogactwem zdobień, kolorów i nowatorskich struktur, wpisując się tym samym w światowe trendy. Znajdziemy wśród nich zarówno bardzo wyraziste i wyrafinowane inspiracje kamieniem naturalnym, nieco spokojniejsze oblicze nawiązujące do popularnego trawertynu, czy jeszcze subtelniejsze grafiki doskonale komponujące się w różnych stylistykach. W nowościach nie zabrakło również płytek dla miłośników ciemniejszych choć ciepłych, naturalnych tonacji oraz intrygujących grafik.

Cristal Champagne Silver - Fot. Paradyż

Wnętrza z charakterem w ekskluzywnej oprawie

Paradyż x PGC to limitowana linia ekskluzywnych kolekcji płytek gresowych, zaprojektowana jako spójna kompozycja inspirowana naturalnym kamieniem o wyrazistym i szlachetnym rysunku. Leit motivem całej serii jest Grand Antique Grey - niezwykle dekoracyjny kamień wydobywany w Pirenejach, którego wyjątkową strukturę, kontrasty i energię najpełniej oddano w wiodącej odsłonie całego setu: Grand Champagne.
Pozostałe kolekcje to wariacje i reinterpretacje tego kamienia w różnych odsłonach, od subtelnych po bardziej wyraziste. Cristal Champagne zachwyca perłowym blaskiem i efektami trójwymiarowości, Proud Champagne prezentuje klasyczną elegancję z nadającymi głębię drobinami i żyłkowaniem, natomiast Urban Champagne oraz Soft Harmony wprowadzają spokojniejsze, harmonijne tonacje oparte na kamieniu mozaikowym. Storm Slate to dynamiczna gra wzoru i koloru, inspirowana nieokiełznanym charakterem naturalnych procesów. Wave Desert i Mild Desert reinterpretują trawertyn w cięciach vein-cut i cross-cut, dodając aranżacjom naturalnej lekkości. Z kolei Misty Rock oferuje wapienną subtelność, Soft Cream  kremową elegancję, a Coffee Field - głębię ciemnych tonów, która doskonale wpisuje się w trendy kolorystyczne Pantone 2025.

Wave Desert - Fot. Paradyż

Linia Paradyż x PGC została zaprojektowana tak, by umożliwić swobodne łączenie ze sobą poszczególnych kolekcji - tworząc eleganckie, spójne, a zarazem wyjątkowe wnętrza.

Współpraca gwarantująca jakość i najlepszy design wnętrz

Ta współpraca to wymiana tego, co najcenniejsze: Ceramika Paradyż wnosi swoje doświadczenie w projektowaniu i technologii produkcji, my dzielimy się znajomością rynku, preferencji Klientów i codziennych trendów sprzedażowych. Ogromną wartością jest także sam zespół – praca ramię w ramię z ludźmi z PARADYŻ to świetna wymiana wiedzy i pomysłów, która sprawia, że projekt rozwija się dynamicznie i daje dużo satysfakcji. Dla naszych Klientów oznacza to coś wyjątkowego: dostęp do produktów tworzonych we współpracy dwóch silnych partnerów, które łączą design, jakość i praktyczne podejście.

aulina Zduńczyk-Janek, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu PGC Polskiej Grupy Ceramicznej
Coffee Field Brown - Fot. Paradyż

Przykuwający wzrok design został wzmocniony różnorodnymi efektami dekoracyjnymi na powierzchni płytek. Dzięki temu kolekcje mogą stanowić bazę aranżacji lub przyciągający uwagę motyw ozdobny. Nowości zaprezentowane przez PARADYŻ i PGC to pieczołowicie przemyślane i dopracowane propozycje, harmonijnie wpisujące się zarówno w odważne, nowoczesne, jak i klasyczne aranżacje wnętrz. Są to doskonałe narzędzia dla architektów i projektantów do stworzenia zachwycających przestrzeni dla nawet najbardziej wymagających Klientów.

Misty Rock Graphite - Fot. Paradyż

Nowe kolekcje marki PARADYŻ powstawały z myślą o inspirowaniu rynku przez PGC Polską Grupę Ceramiczną i jestem przekonany, że ten cel został osiągnięty. Wspólnie opracowane produkty pokazują, jak innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz spojrzenie dystrybutora mogą zmieniać podejście do aranżacji wnętrz. Jest to dla nas szczególny projekt, ponieważ powstał dzięki pracy z niezawodnym Partnerem i jego specjalistami, czego efektem jest coś naprawdę niezwykłego – oferta, która odpowiada na wymagające potrzeby konsumentów oraz otwiera przed nami nowe możliwości w branży płytek ceramicznych.

Jarosław Schmeidel, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Ceramiki Paradyż
Soft Harmony - Fot.: Paradyz

Praktyczny gres inspirowany naturą

Nowości łączą w sobie estetykę inspirowaną naturą i nowoczesnym designem, różnorodność formatów i wykończeń, a także funkcjonalność odpowiednią dla różnych przestrzeni – od mieszkań, przez domy, aż po obiekty komercyjne. To, co wyróżnia tę współpracę to bliskość Klienta – płytki są nie tylko piękne i modne, ale przede wszystkim dostępne, praktyczne i przemyślane pod względem codziennego użytkowania. Kolekcje gresów opracowane z marką PARADYŻ są już w salonach sprzedaży partnerów PGC Polskiej Grupy Ceramicznej w specjalnie dedykowanych ekspozytorach.

Storm Slate Taupe - Fot. Paradyż
Udostępnij

Przeczytaj także

Innowacyjny sposób ogrzewania wreszcie w ofercie marki Blaupunkt
Stal na dachu i elewacji stanowi idealną kompozycję
Dział Sprzedaży i kontakt z klientem w FORMEE w Miedzyrzeczu.

Polecane

PARADYŻ x PGC – kolekcje płytek opracowane przez Ceramikę Paradyż i PGC Polską Grupę Ceramiczną już na rynku
Pierwszy w Polsce beton workowany z kruszywem z recyklingu betonu
Łotewski producent domów prefabrykowanych debiutuje na polskim rynku

Skomentuj:

PARADYŻ x PGC – kolekcje płytek opracowane przez Ceramikę Paradyż i PGC Polską Grupę Ceramiczną już na rynku

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej