Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

„Roca One Day Design Challenge” – III edycja konkursu dla młodych architektów i projektantów tym razem w formule online

mat. prasowe

Już 8 października br. powróci słynny międzynarodowy konkurs designu dla zdolnych, młodych projektantów i architektów, organizowany przez firmę Roca. Z uwagi na ograniczenia związane z pandemią koronawirusa, tegoroczna odsłona „Roca One Day Design Challenge” będzie miała charakter digitalowy. Zadaniem uczestników będzie zaprojektowanie innowacyjnego rozwiązania do przestrzeni łazienkowej w zaledwie jeden dzień. Na laureatów czekają nagrody o łącznej wartości 2100 euro.

„Roca One Day Design Challenge” – III edycja konkursu dla młodych architektów i projektantów tym razem w formule online - mat. prasowe

Konkurs „Roca One Day Design Challenge” ma długą historię – odbywa się cyklicznie od 9 lat. Został zainicjowany przez markę globalną Roca, lidera w sektorze łazienkowym. W tegorocznej odsłonie wydarzenia wezmą udział studenci wzornictwa i architektury, młodzi projektanci i architekci z całego świata. Jednym z podstawowych warunków uczestnictwa jest wiek – akceptowane są wyłącznie zgłoszenia od osób, które nie ukończyły jeszcze 30 lat.

Wyzwanie konkursowe będzie realizowane w digitalowej formule (każdy będzie mógł pracować z własnego domu czy biura), 8 października br. Aby zawalczyć o atrakcyjne nagrody i wykazać się kreatywnością w projektowaniu innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań do przestrzeni łazienkowych, należy zarejestrować swój udział w konkursie do 5 października br. pod adresem: https://www.onedaydesignchallenge.net/en/sign-up?contest=114486, załączając niezbędne dokumenty.

Zadanie konkursowe będzie dotyczyło wybranego zagadnienia dotyczącego przestrzeni łazienkowej. Realizując je, należy nawiązać do zasad zrównoważonego rozwoju, które są ważną częścią DNA Roca. Szczegółowe założenia zostaną ogłoszone rano w dniu konkursu. Uczestnicy będą działać pod presją czasu – na wykonanie projektu jest zaledwie jeden dzień. Każdy z nich będzie mógł projektować sam lub w grupie (maks. 2-osobowej). Najważniejsze kryteria, którymi będą kierować się członkowie Jury, to: oryginalność, design i walory użytkowe koncepcji.

Pierwsza nagroda w III polskiej edycji konkursu wyniesie 1000 euro, druga – 700 euro, a trzecia – 400 euro.

W skład Jury konkursowego trzeciej edycji „Roca One Day Design Challenge” w Polsce wejdą profesjonaliści oraz osobistości ze świata architektury i designu:

Harmonogram 8 października br.:

Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 22 października br. o godz. 17:00 w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego.

Patronat instytucjonalny nad wydarzeniem objęły: Instytut Wzornictwa Przemysłowego i Stowarzyszenie Architektów Rzeczpospolitej, odział Warszawa.

Patronat medialny sprawują: „Architektura&Biznes”, Architektura.info, Architekturadzisiaj.pl, „ARCHITEKTURA-murator”, „Budujemy Dom”, „Czas na Wnętrze”, „Cztery Kąty”, Decoartel.pl, „Decoration&Design”, „Design/Biznes”, Designalive.pl, „Dobre Wnetrze”, Dobrzemieszkaj.pl, Domosfera.pl,  Hometime.pl, InfoArchitekta.pl, „Living Room”, Propertydesign.pl, „Świat Rezydencji Wnętrz&Ogrodów”, Urzadzamy.pl,  „Weranda”.

W 2019 roku konkurs otrzymał prestiżową nagrodę „Red dot” a w 2020 – „If design award”, w kategorii: komunikacja.

Więcej informacji o konkursie na stronie: www.onedaydesignchallenge.net.

Rejestracja:https://www.onedaydesignchallenge.net/en/sign-up?contest=114486

Regulamin:https://www.onedaydesignchallenge.net/en/regulamin?contest=poland-2021

Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Akcesoria, które warto mieć w łazience – 10 propozycji
Odkurzacz dla alergika. Co warto wiedzieć przy wyborze odpowiedniego modelu?

Polecane

Po design do Łodzi: program Łódź Design Festival 2024
Konkurs make me! 2024 - finałowe projekty
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week

Skomentuj:

„Roca One Day Design Challenge” – III edycja konkursu dla młodych architektów i projektantów tym razem w formule online

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej