Aranżacja wnętrz komercyjnych: biuro MID/NIGHT 00.00
Nina Urgell (@ninauc) i Marc Ciudad, współzałożyciele MID/NIGHT 00.00, otwierają drzwi do gabinetów swojej firmy kosmetycznej, aby opowiedzieć nam o swoich patentach na dekoracje we wnętrzach.
Marc Ciudad i Nina Urgell to współzałożyciele MID/NIGHT 00.00. Nina jest dyrektorem kreatywnym mid/night od początku istnienia marki. Jest absolwentką psychologii i od ponad 6 lat pracuje w mediach społecznościowych, zajmując się modą i projektowaniem wnętrz. Marc jest z kolei inżynierem przemysłowym z duchem przedsiębiorczości. Zawsze związany ze światem startup'ów, zdecydował się porzucić pracę, aby połączyć mid/night z bardzo jasnym celem: przekształcenia branży kosmetycznej.
W jaki sposób rozpoczęliście realizację tego projektu? Skąd wziął się pomysł?
Właściwie MID/NIGHT 00.00 narodziło się z frustracji, że nie udało nam się znaleźć idealnej marki kosmetycznej. Gubiliśmy się w gąszczu produktów, z których większość nie była w pełni zdrowa i nie została stworzona z myślą o nas obojgu, dlatego uznaliśmy, że to dobra okazja, aby wprowadzić na rynek własną markę.
Chcemy, aby MID/NIGHT 00.00 była unowocześnioną i udoskonaloną alternatywą dla tradycyjnego piękna. Naszym celem jest podkreślenie prawdziwego piękna poprzez zdrową i zapobiegawczą pielęgnację z wykorzystaniem bardziej naturalnych i wszechstronnych produktów. Chcemy stworzyć społeczność, która podziela ideę bardziej naturalnego, szczerego i integrującego piękna.
Dlaczego zdecydowaliście się nazwać swoją markę MID/NIGHT 00.00? Co było waszą inspiracją?
Nazwa MID/NIGHT 00.00 powstała, ponieważ noc zawsze symbolizowała dla mnie czas inspiracji. Moment wyciszenia, poświęcenia czasu sobie, zarówno jeśli chodzi o dbanie o siebie, jak i o swoje myśli. Chcieliśmy, aby marka oddawała ten mistyczny i spokojny moment, którego doświadczasz nocą, gdy wracasz do domu.
Co według was było najważniejsze przy tworzeniu MID/NIGHT 00.00?
Bycie wiernym naszym wartościom i stworzenie DNA opartego na zrównoważonym rozwoju i lokalnych produktach. Chcieliśmy, aby produkty MID/NIGHT 00.00 były traktowane jako żywność dla skóry i włosów. Innym istotnym aspektem MID/NIGHT 00.00 było znaczenie syntezy i demokratyzacji kosmetyków, dostarczanie prawdziwych i uczciwych rozwiązań w codziennej pielęgnacji.
Jaka jest wartość dodana produktów MID/NIGHT 00.00?
Jakość i uniwersalność produktów. Inwestujemy dużo czasu w rozwój innowacyjnych produktów, zarówno w dobór składników, jak i w ich formułę. Nie chcemy produkować produktów niepotrzebnych lub takich, które pozostawiają naszych klientów obojętnymi. Ponadto wszystkie nasze produkty wytwarzamy lokalnie w Hiszpanii, co daje nam dużą widoczność i kontrolę nad procesem produkcji.
Jak wygląda proces tworzenia produktu?
Jest bardzo długi, ale wzbogacający i dający wiele radości. Kiedy mamy już jasność, co chcemy osiągnąć za pomocą każdego produktu, szukamy naturalnych składników, które nam w tym pomogą, i rozpoczynamy proces tworzenia receptury. Prowadzimy wiele badań, aż znajdziemy idealną formułę, ale warto, bo efekty są niesamowite. Jesteśmy bardzo dumni z produktów, które oferujemy. Praktycznie 100 proc. naszych klientów poleciłoby nasze produkty, co jest bardzo satysfakcjonujące dla nas jako marki.
Jaki jest wasz ulubiony produkt do pielęgnacji skóry i włosów?
Nina: Bardzo trudno jest mi wybrać jeden produkt, ponieważ nasza rutyna jest opracowana w taki sposób, aby produkty nie nakładały się na siebie i abyś zawsze miała satysfakcjonujące doświadczenia w zakresie stosowania, aplikacji, skuteczności i zapachu.
Marc: Moje podstawowe produkty, których używam stale i niemal obsesyjnie, to szampon 00.01, maska do włosów 00.03 i balsam do ciała 00.12.
Widać, że wierzycie w koncepcję Clean Beauty, czy moglibyście powiedzieć o niej coś więcej?
Clean Beauty służy do syntezy wewnętrznej filozofii. Koncepcja ta odnosi się oczywiście do naszych wolnych od toksyn preparatów na bazie roślin, ale ma również wpływ na wybór opakowań, sposób i wykonawcę produkcji, formaty, które oferujemy, a nawet na pH naszych preparatów. Jest to ściśle związane z DNA marki i stanowi główną siłę napędową, która pomaga nam podejmować codzienne decyzje, zawsze myśląc o tym, jak możemy zaoferować naszym konsumentom najlepsze produkty w najbardziej zrównoważony sposób.
Jaka jest najlepsza profesjonalna rada, którą otrzymaliście, kiedy zdecydowaliście się stworzyć MID/NIGHT 00.00 - i od kogo ona pochodziła?
Najlepsza rada, jakiej nam udzielono, to bez wątpienia: nie należy się spieszyć. Stworzenie silnej marki, która będzie trwała długi czas, wymaga wiele cierpliwości i wysiłku. Podejmowanie codziennych decyzji z myślą o perspektywie długoterminowej nie zawsze jest łatwe, ponieważ często oznacza rezygnację z natychmiastowych korzyści. Jest to jednak niezbędne, aby osiągnąć pożądane pozycjonowanie. Wiele z wielkich marek, które znamy dzisiaj, potrzebowało ponad 20 lat, aby ugruntować swoją pozycję, co jest doskonałym przykładem tego, jak wiele troski i cierpliwości potrzeba, aby ją osiągnąć.
O BIURACH
W jaki sposób wystrój biura odzwierciedla ducha mid/night?
Studio odzwierciedla znaczenie prostoty i minimalizmu, które charakteryzują MID/NIGHT 00.00, nie tylko na poziomie estetycznym i dekoracyjnym, ale także funkcjonalnym.
Jaki jest wasz ulubiony mebel w biurze?
Na wejściu mamy marmurowy stół, który kupiliśmy razem z Markiem, kiedy założyliśmy pierwsze studio MID/NIGHT 00.00 w Gracia. Stół składał się z dwóch części, ale niestety jedna z nich pękła podczas otwarcia studia. Zachowaliśmy tę część, którą udało się uratować i nadal jest to mój najbardziej wyjątkowy element.
W jaki sposób nadaliście osobistego charakteru waszemu biuru, aby nie było ono zwykłym biurem?
Staraliśmy się zerwać z koncepcją biura i stworzyć przestrzeń, która mogłaby być domem. Sofa, dywany i oświetlenie tworzą bardzo ciepłą domową atmosferę, która pomaga nam oderwać się od powagi miejsca pracy.
Czy możecie udzielić nam 3 wskazówek, jak urządzić nasze domy na wzór waszego biura?
Myślę, że są trzy kluczowe punkty:
- Wypełnij przestrzeń tak skromnie, jak to możliwe, i upewnij się, że wybrane elementy są wyraziste lub reprezentują styl, który lubisz. Na szczęście mamy bardzo dużą przestrzeń, która daje nam swobodę w rozmieszczeniu mebli i powiększeniu przestrzeni.
- Moim zdaniem naturalne światło jest najwspanialszym elementem dekoracyjnym, jaki istnieje. Kluczowa była dla nas próba maksymalnego wykorzystania światła w tej przestrzeni.
- Zabawa z odsłoniętym kamieniem oraz kawałkami trawertynu i marmuru. To zawsze bardzo nam odpowiadało na poziomie estetycznym.
Jakie materiały odgrywają główną rolę w architekturze biur i w dekoracji? Jak je łączycie?
Najważniejsze dla nas elementy to odsłonięte kamienne kolumny, marmur w połączeniu z trawertynem oraz szara podłoga, która przełamuje biel przestrzeni i nadaje jej kontrast, odpowiadający nam pod względem estetycznym.
Bardziej niż na wtopieniu się w otoczenie zależy nam na tym, aby wszystko było harmonijne. W rzeczywistości zainstalowaliśmy system Sonos w taki sposób, że z każdego kąta słychać muzykę z taką samą intensywnością.
Jakie emocje chcecie wyrazić za pomocą wystroju waszych biur?
Spokój, ciepło i dobrą energię.
Jakie przestrzenie można znaleźć w waszych biurach? Do czego każda z nich jest wykorzystywana?
Nasze studio jest podzielone na dwie przestrzenie, które są następnie podzielone na różne zakamarki, w których można umieścić wszystko, co chcemy wyeksponować. W pierwszym pomieszczeniu znajduje się hol wejściowy, a w nim trawertynowe półki i marmurowy stół, o którym wspomniałem wcześniej. Po lewej stronie urządziliśmy małą, ale bardzo funkcjonalną kuchnię. Dalej znajduje się salon wystawowy, w którym wystawione są wszystkie nasze produkty oraz marmurowy zlew, który uratowaliśmy z antykwariatu. Dalej mamy pokój wypoczynkowo-rekreacyjny z sofą Lennon z Westwing Collection, dywanem maxi i oświetleniem Santa&Cole. W drugiej części zlokalizowaliśmy biuro, a za nim część wystawową, gdzie prezentowane są efekty współpracy z hiszpańskimi artystami, takimi jak: Ignasi Monreal, Brianda Fitz, James Stuart czy Miranda Makaroff.
Skomentuj:
Aranżacja wnętrz komercyjnych: biuro MID/NIGHT 00.00