Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie

mat. prasowe
Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe

Tegoroczna edycja Miele Brand Days odbyła się pod hasłem Above the Line, przenosząc gości marki na zupełnie nowy poziom kontaktu z innowacjami. Wydarzenie zorganizowano w wyjątkowej scenerii – na 46. piętrze Varso Tower – gdzie w otoczeniu panoramy stolicy uczestnicy odkrywali premierowe rozwiązania niemieckiego producenta.

Trzy sceny technologiczne – od kuchni po pielęgnację tkanin

Program wydarzenia został podzielony na trzy obszary tematyczne. Na scenie Cooking odbyły się kulinarne pokazy i degustacje, scena Cleaning poświęcona była praktycznym doświadczeniom związanym z utrzymywaniem czystości i pielęgnacją tkanin, natomiast na scenie Quality goście mieli okazję zajrzeć za kulisy jakości i standardów Miele. To właśnie tutaj po raz pierwszy w Polsce zaprezentowano rozwiązania, które trafią na rynek wiosną 2026 roku.

Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe

Premiery, które zmieniają codzienność

Wśród zaprezentowanych nowości znalazły się innowacje, które redefiniują komfort i funkcjonalność w domach:

Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe
Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe
Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe

Kulinarne inspiracje i wyjątkowy design

Goście sceny kulinarnej mogli jako pierwsi w Polsce zobaczyć linię urządzeń do zabudowy w nowym, neutralnym odcieniu Pearl Beige – eleganckim, ciepłym kolorze dostępnym w wersji z uchwytami. Pokazy poprowadził Dominik Narloch, szef kuchni związany z poznańską restauracją Zen On, wyróżnioną w prestiżowym przewodniku Michelin.

Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe
Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe

Program dla architektów i projektantów

Miele Brand Days to nie tylko prezentacja innowacyjnych urządzeń, ale także przestrzeń edukacji. W tym roku przygotowano specjalny program dla architektów i projektantów. Uczestnicy warsztatów zgłębiali m.in. temat komunikacji z inwestorami oraz zastosowania sztucznej inteligencji i modeli 3D w procesie projektowym. Marka od lat wspiera środowisko architektoniczne, organizując szkolenia i wydarzenia, które wzbogacają ich warsztat i podnoszą standard obsługi klientów premium.

Interaktywna formuła wydarzenia

Miele Brand Days to cykliczne, coroczne wydarzenie, które wyróżnia się interaktywnym charakterem. Eksperci, doradcy i trenerzy marki angażują gości w dziesiątki testów, prezentacji oraz degustacji, dając możliwość bezpośredniego doświadczenia jakości i funkcjonalności urządzeń.

W gronie uczestników tegorocznej edycji znaleźli się partnerzy biznesowi, architekci, projektanci, dziennikarze oraz twórcy internetowi. Wszystkich łączy jedno – poszukiwanie innowacji, które podnoszą codzienne doświadczenia na poziom Above the Line.

Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe
Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe
Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie - mat. prasowe
Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Jak zaoszczędzić podczas urządzania wnętrz?
Ile kosztuje projekt kuchni? Gdzie i jak zrobić projekt kuchni?

Polecane

Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie
Rekordowe Targi Rzeczy Ładnych w Warszawie – aż 340 wystawców i cztery wystawy designu
Hotel TRIBE Krakow Old Town - nowy rozdział w gościnności

Skomentuj:

Miele Brand Days 2025: innowacje na nowym poziomie

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej