MILWAUKEE uruchamia Platinum - nową usługę dla profesjonalistów
Platinum nowa usługa obejmująca cały polski rynek, została uruchomiona z myślą o użytkownikach profesjonalnych. MILWAUKEE Platinum, to pakiet usług, który gwarantuje szybkie naprawy i konserwację na zasadzie priorytetów.
Usługi MILWAUKEE® zawarte w programie Platinum ma za zadanie pomóc profesjonalistom w zarządzaniu ich maszynami. Użytkownicy elektronarzędzi mogą wybrać pomiędzy 36 a 48 miesiącami wsparcia posprzedażowego, które obejmuje naprawę narzędzi, konserwację, kalibrację i inne. Klienci programu Platinum mają dostęp do dedykowanego zespołu wsparcia technicznego z infolinią. Usługa ta jest dostępna zarówno w przypadku zakupu narzędzi od dystrybutorów, jak i leasingu.
Klienci Platinum mają zagwarantowaną stałą cenę miesięczną i brak dodatkowych opłat. Program obejmuje odbiór w wyznaczonym miejscu, dostawę zwrotną oraz śledzenie napraw w czasie rzeczywistym. Unikalna etykieta Platinum ułatwi identyfikację urządzeń.
Kompleksowe naprawy są traktowane priorytetowo: są realizowane w ciągu jednego dnia roboczego, a dostawa zwrotna bezpośrednio na miejsce pracy odbywa się w ciągu trzech dni roboczych od wysłania narzędzia do Centrum Serwisowego. Strona MILWAUKEE® E-Service pozwala na śledzenie statusu napraw w czasie rzeczywistym.
Więcej o usłudze Platinum od MILWAUKEE® można znaleźć na stronie: https://pl.milwaukeetool.eu/service/platinum/
Skomentuj:
MILWAUKEE uruchamia Platinum - nową usługę dla profesjonalistów