Sukces marki Decora na targach BAU
W połowie stycznia w Monachium odbyły się wiodące na świecie targi budownictwa, architektury i materiałów – słynne Targi BAU. Z polskich wystawców zaprezentowała się na nich Decora, pokazując rozwiązania, które redefiniują podejście do wykańczania wnętrz. Wśród najważniejszych premier znalazły się: koncept podłogowy Arbiton ShapeMatch, nowa odsłona podkładów Afirmax oraz rewolucyjne ściany mineralne Modee – nowa kategoria, która pozwala na szybką i efektowną aranżację przestrzeni.
Stoisko Decory było przestrzenią, gdzie zaprezentowano najnowsze osiągnięcia designu w wykańczaniu podłóg i ścian.
„Odwiedzili nas goście z ponad 50 krajów i 5 kontynentów. Podczas rozmów biznesowych zaserwowaliśmy ponad 4000 filiżanek kawy, a co najważniejsze, zdobyliśmy wielu nowych partnerów, którzy uznali naszą ofertę za wartą zainteresowania i promowania. Gwiazdą wydarzenia były ściany mineralne MODEE. To całkiem nowy produkt, nowa kategoria dla Decory i od razu najbardziej kompleksowa kolekcja w tej kategorii, zawierająca unikalne tekstury, które wyznaczają nowe standardy w projektowaniu” – skomentował Artur Tomikowski, Dyrektor Marketingu Decora S.A.
Ściany mineralne Modee to kolekcja, która obejmuje szeroki wybór dekorów – od wzorów inspirowanych kamieniem i betonem, przez wyraziste tekstury drewna, po monochromatyczne i inspirowane tkaninami. Dwa formaty (1175 x 2800 mm i 1200 x 600 mm) oferują wszechstronne zastosowanie zarówno w nowych projektach, jak i podczas renowacji wnętrz. Produkt charakteryzuje się głęboką strukturą, zapewniając unikalny, naturalny wygląd. Łatwy montaż pozwala w jeden weekend całkowicie odmienić dowolne pomieszczenie. Dzięki wodoodporności ściany Modee doskonale nadają się także do wykańczania łazienek eliminując uciążliwości związane z montażem i wymianą płytek gresowych.
Decora zaprezentowała unikatową koncepcję podłóg ShapeMatch, łączącą różne kolekcje w tych samych dekorach i kolorach, dostępnych w 3 odmiennych formatach paneli winylowych. Rozwiązanie to umożliwia zachowanie spójności koloru przy zmianie formatu, oferując większą swobodę aranżacyjną. Aktualna oferta obejmuje 8 drewnianych dekorów. Prezentacja odbyła się na nowoczesnym systemie POS z technologią rozszerzonej rzeczywistości, który pozwala w atrakcyjny sposób zaprezentować potencjał tego konceptu. Zaprezentowano także odświeżoną ofertę podkładów Arbiton wykonanych z PEHD, a także najnowszą kolekcję jednokolorowych listew przypodłogowych w modnych odcieniach, w tym jedyny produkt na targach w kolorze roku Pantone na 2025 – Mocha Mousse.
„Mocha Mousse został wybrany zaledwie miesiąc temu. Fakt, że pokazaliśmy listwy w tym kolorze, jest dowodem na to, jak dynamicznie działamy i jak jesteśmy innowacyjni. Nasze podejście do designu i oferty jest ogromna przewagą, którą mamy zamiar wykorzystać” – dodaje A. Tomikowski.
Decorę na Targach BAU 2025 odwiedziło kilkuset międzynarodowych partnerów. Nowe produkty będą dostępne w całej Europie.
Skomentuj:
Sukces marki Decora na targach BAU