Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

Deszczownice sufitowe i ścienne, którą wybrać?

Monika Utnik-Strugała
Deszczownice są coraz częściej wybierane do domowych łazienek. - fot. Ravak

Deszczownice stają się coraz popularniejsze w naszych łazienkach. Do wyboru mamy deszczownice ścienne i sufitowe. Która wybrać? Zobacz, która będzie najlepsza dla twojej łazienki.

Deszczownica, zwana też deszczownią, to element prysznica, z którego wypływa szeroki, rozproszony strumień wody. Dzięki niemu mamy wrażenie, że kąpiemy się w strugach ciepłego deszczu. W nowoczesnych deszczownicach strumień można regulować (od rozproszonego do kaskadowego). Do wyboru są też modele z oświetleniem LED, które zmienia kolor (od niebieskiego do czerwonego) zależnie od temperatury wody. Najmniejsze deszczownice mają 20 cm średnicy, największe nawet 60 cm. Deszczownicą można też cieszyć się w wannie.

Gdzie zamontować deszczownicę?

Deszczownicę instaluje się na suficie lub na ścianie. Zwykle kupujemy ją w zestawie z baterią (z przełącznikiem wody) i rączką prysznicową. Oczywiście można się zdecydować na samą deszczownicę (bez rączki), ale wtedy za każdym razem będziemy moczyć włosy. Aby cieszyć się szerokim strumieniem wody, nie musimy mieć kabiny prysznicowej – deszczownicę można umieścić również nad wanną, wówczas dobrze jest zamontować parawan nawannowy.

Ścienna czy sufitowa?

Kobiety prawdopodobnie bardziej docenią deszczownicę ścienną. Gdy decydujemy się na samą deszczownicę sufitową, nie będziemy mogli w razie potrzeby precyzyjnie sterować strumieniem wody, np. gdy myjemy kabinę prysznicową. 

ZOBACZ DESZCZOWNICE >>

Udostępnij

Przeczytaj także

Innowacyjny sposób ogrzewania wreszcie w ofercie marki Blaupunkt
Stal na dachu i elewacji stanowi idealną kompozycję
Dział Sprzedaży i kontakt z klientem w FORMEE w Miedzyrzeczu.

Polecane

Wybieramy deszczownice do łazienki
Jakie światło do pracy w domu?
Światło w domu

Skomentuj:

Deszczownice sufitowe i ścienne, którą wybrać?

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej