Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

Zbliża się druga edycja Konferencji Polish Luxury Market Summit

red.
Polish Luxury Market Summit - mat. prasowe

Tegoroczna edycja Konferencji Polish Luxury Market Summit odbędzie się 24 maja w Warszawie. Tematem przewodnim wydarzenia będzie przyszłość branży dóbr luksusowych.

Polish Luxury Market Summit to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, które zgromadzi liderów biznesowych sektora premium z Polski i Europy. Konferencja stwarza możliwość poznania światowych trendów w tej branży, a także zmian jakie w niej zachodzą. A zachodzą, i to znaczne. Przede wszystkim marki luksusowe dynamicznie wchodzą w cyfrowy świat, ponieważ tylko tak mogą dotrzeć do nowego pokolenia klientów. Dotrzymując kroku zmianom technologicznym, muszą pamiętać, aby nie stracić przy tym swojego unikatowego charakteru.  Na konferencji poruszone zostaną zagadnienia dotyczące przyszłości luksusu. Najważniejsze trendy światowe, które napływają do nas z Europy Zachodniej i Ameryki. Zachodzące zmiany powodują, że to już nie produkt jest najważniejszy, a doświadczenia jakie za sobą niesie. 

Istotnym tematem tegorocznej konferencji jest także kultura i sztuka. Podczas jednego z paneli dyskusyjnych eksperci w dziedzinie dóbr luksusowych poruszą temat współpracy marek luksusowych ze światem kultury i sztuki. Dowiemy się także jakie efekty mogą płynąć z połączenia muzyki klasycznej, innowacji i biznesu? Podczas całodniowego spotkania nasi eksperci poruszą także temat jak chronić markę, własność intelektualną i reputację.

Organizatorzy konferencji zaprosili znamienite grono prelegentów. Wystąpi wielu managerów i dyrektorów marek luksusowych takich jak Christian Dior i BMW. Będą przemawiać również eksperci PR ds. rynku dóbr luksusowych. W konferencji jako prelegentka weźmie udział także redaktor naczelna magazynu "Dom&Wnętrze", Ewa Mierzejewska.

Konferencja Polish Luxury Market Summit jest skierowana do konsumentów rynku dóbr luksusowych, a także do prezesów, członków zarządów, dyrektorów zarządzających, szefów marketingu i PR, dyrektorów kreatywnych, brand managerów, osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe oraz sprzedaż luksusowych produktów i usług, a także do prywatnych przedsiębiorców i inwestorów.

Więcej szczegółów na stronie: www.bookofluxury.com

Udostępnij

Przeczytaj także

Innowacyjny sposób ogrzewania wreszcie w ofercie marki Blaupunkt
Stal na dachu i elewacji stanowi idealną kompozycję
Dział Sprzedaży i kontakt z klientem w FORMEE w Miedzyrzeczu.

Polecane

Likwidujemy szczelinę między kuchnią a blatem
Mieszkanie na 15 m kw. Mikroskopijna, ale wygodna kawalerka
Nietypowe tradycje Walentynkowe na świecie

Skomentuj:

Zbliża się druga edycja Konferencji Polish Luxury Market Summit

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej