Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku

Materiały prasowe
Mniej plastiku - Fot. Philips Hue

Philips Hue rezygnuje z plastiku! Signify usuwa aż 99,9% plastiku z opakowań Philips Hue, wprowadzając materiały bio‑pochodne i recyklingowe. Kompaktowe opakowania zmniejszają emisję CO₂ o 6 000 ton rocznie, wpisując się w strategię „Brighter Lives, Better World 2025”.

Eindhoven, Holandia – Signify (Euronext: LIGHT), Firma, światowy lider w branży oświetlenia, ogłosiła, że udało jej się zredukować zawartość plastiku w opakowaniach produktów Philips Hue do zaledwie 0,1%. Dodatkowo, zmniejszone rozmiary opakowań umożliwiają ograniczenie emisji CO₂ o 6000 ton rocznie
w całej gamie produktów konsumenckich.

To osiągnięcie stanowi kluczowy element szerszej strategii Signify, która dąży do maksymalizacji recyklingu przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu opakowań na środowisko, realizując cele programu zrównoważonego rozwoju „Brighter Lives, Better World 2025”.

W ramach przedsięwzięcia firma wdrożyła nowatorskie rozwiązania eliminujące plastik, zastępując setki elementów opakowań materiałami pochodzenia recyklingowanego, głównie na bazie papieru, oraz biodegradowalnymi surowcami, jak bambus. Takie podejście nie tylko podnosi walory estetyczne przy otwieraniu produktu, ale również gwarantuje jego odpowiednią ochronę.

Zespół projektowy skoncentrował się na redukcji wagi i wymiarów opakowań, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności transportu. Równocześnie, ścisła współpraca z dostawcami umożliwiła wdrożenie rozwiązań zgodnych z wytycznymi i zobowiązaniami Signify dotyczącymi zrównoważonych opakowań.

Innowacja jest podstawą tego, co robimy i wykracza poza sam produkt, obejmując również sposób, w jaki dostarczamy go naszym klientom. Usunięcie plastiku z opakowań produktów Philips Hue to ważny krok naprzód w naszej podróży ku zmniejszaniu wpływu naszych produktów na środowisko. Nasz postęp jest możliwy dzięki współpracy w całej firmie i jest wyraźnym przykładem tego, jak zrównoważony rozwój i innowacja idą w parze. 

Michael Kuhne, CEO Consumer Business w Signify.

Jestem dumny z postępów, jakie osiągnęliśmy. Odzwierciedlają one lata zaangażowania naszych zespołów. Choć przed nami i całą branżą wciąż jest praca nad wyeliminowaniem śladowych ilości plastiku z opakowań, jesteśmy zaangażowani w kontynuowanie tych wysiłków w ramach naszych działań i z partnerami branżowymi. 

Turay Kurgan, Global Head of Packaging w Signify.

Dowiedz się więcej o zaangażowaniu Signify w odpowiedzialne opakowania: https://www.signify.com/global/sustainability/our-program/responsible-packaging  

 

Udostępnij

Przeczytaj także

Innowacyjny sposób ogrzewania wreszcie w ofercie marki Blaupunkt
Stal na dachu i elewacji stanowi idealną kompozycję
Dział Sprzedaży i kontakt z klientem w FORMEE w Miedzyrzeczu.

Polecane

Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku
Nowe szafki Ferro do rozdzielaczy
Nowoczesne podejście do BHP – Würth Polska wprowadza konfigurator odzieży ochronnej

Skomentuj:

Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej