Regulamin akcji promocyjnej
"Weekend zniżek" ("Akcja Promocyjna"), odbywającej się w dniach 22-23 marca 2013 roku
Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Agora S.A., z siedzibą w Warszawie 00-732, przy ulicy Czerskiej 8/10, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 59944, o kapitale zakładowym 50.937.386 zł, wpłaconym w całości, NIP: 526-030-56-44 ("Organizator").
Akcja Promocyjna trwa w okresie od 22-23 marca 2014 roku, przy czym:
z zastrzeżeniem postanowienia lit. b) Akcja Promocyjna w większości sklepów trwa od 22 do 23 marca 2014;
b) dla następujących sklepów określa się odrębne okresy trwania Akcji Promocyjnej:
- Archon i Archonhome - 22- 31.05.2014
- Albamar - 10.02-31.05.2014
- ATM świat sypialni - 22.03-15.05.2014
- Bellodecore - 13-31.03.2014
- Cellofan - 13.03-13.06.2014
- Cub Cadet - 01.03-15.04.2014
- Dekoria - 22-31.03.2014
- eHortico - 01.03-05.05.2014
- Etnikana - 17-23.03.2014
- Floks - 01.03-30.04.2014
- Florini - 13.03-30.04.2014
- Grillsklep - 24-30.03.2014
- Home&Loft - 13-23.03.2014
- Iste - 22-30.03.2014
- Kapibara - 22.03-3.04.2014
- Lampy i światło - 22.03-01.05.2014
- Meblobranie - 13-28.03.2014
- MDT - 01.03-15.04.2014
- MSpa - 22-24.03.2014
- Nexterio - 13.03-30.04.2014
- Ogrodowa sceneria - 13.03-31.05.2014
- Kursy projektowania ogrodów - 13.03 - 30.06.2014
- Rent Design - 24-28.03.2014
- Sia Home Fasion - 13-31.03.2014
- superkoszyk.pl - 13-31.03
- Świat kwiatów - 22.03-30.04.2014
- Szafy na miarę - 13.03 - 13.04.2014
Miejscem Akcji Promocyjnej są sklepy internetowe lub stacjonarne znajdujące się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wyłącznie w dniach i godzinach otwarcia tych sklepów, których zestawienie zostało wskazane na stronie www.e-ogrody.pl.
Udział w Akcji Promocyjnej w sposób określony w § 2 ust. 4 Regulaminu jest równoznaczny z akceptacją przez uczestnika Regulaminu w całości.
§2.
Akcja Promocyjna odbywa się na następujących zasadach:
Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być każda osoba, która zakupi numer 4/2014 miesięcznika " Magnolia" i zechce skorzystać z zamieszczonych w nim kuponów rabatowych oferujących zniżki w sklepach, o których mowa w §1 ust. 3. Uczestnik Akcji Promocyjnej ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z oferowanego rabatu.
Kupony rabatowe zamieszczone w numerze 4/2014 miesięcznika "Magnolia" określają szczegółowo miejsce, zakres i wartość rabatu udzielanego w czasie trwania Akcji Promocyjnej w sklepach, o których mowa w §1 ust. 3.
Kupony rabatowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
Warunkiem skorzystania przez Uczestnika Akcji Promocyjnej z rabatu w wybranym przez Uczestnika sklepie jest nabycie w tym sklepie podczas jednej transakcji produktów objętych Akcją Promocyjną oraz wykonanie czynności wskazanej na kuponie rabatowym tego sklepu, np. okazanie przed dokonaniem zapłaty ważnego kuponu rabatowego wyciętego z numeru 4/2014 Miesięcznika "Magnolia", a następnie umożliwienie sprzedawcy opieczętowania kuponu rabatowego jako wykorzystanego - w przypadku sklepu stacjonarnego lub podanie hasła - w przypadku sklepu internetowego.
Do uzyskania rabatu w wybranym sklepie upoważnia jedynie ważny kupon rabatowy umożliwiający zakupy w tym sklepie tj. oryginalny pochodzący z numeru 4/2014 miesięcznika "Magnolia" lub hasło zamieszczone na tym kuponie. Rabat nie łączy się z innymi szczególnymi ofertami cenowymi wprowadzonymi przez sklep, tj. nie będzie udzielony na zakup produktów, które zostały objęte innymi promocjami, obniżkami, przecenami itp.
§ 3
Wszelkie ewentualne skargi, związane ze sposobem przebiegu Akcji Promocyjnej, Uczestnik Akcji Promocyjnej obowiązany jest w terminie 14 dni od zakończenia Akcji Promocyjnej przez sklep, którego skarga dotyczy, skierować na piśmie do Organizatora celem rozpatrzenia zasadności skargi lub żądania. Skarga złożona po upływie terminu wskazanego w ust. 1, jak również w formie innej niż pisemna, nie będą rozpatrywane.
Skargi rozpatrywać będzie Organizator w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Pisemna odpowiedź na skargę wysłana będzie na adres uczestnika Akcji promocyjnej podany w skardze.
§4.
Wszelkie informacje o Akcji Promocyjnej zawarte w materiałach promocyjnych i reklamowych mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają odpowiednio zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
Niniejszy regulamin jest dostępny w okresie trwania Akcji Promocyjnej w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.e-ogrody.pl.
- Więcej o:
Kampania #PlantHealth4Life powraca!
Nowoczesne technologie w ogrodnictwie: Wspieranie tradycyjnych ogrodów przez inteligentne rozwiązania
Ukwiecaj Warszawę! Startuje 41. edycja konkursu Warszawa w kwiatach
Jakie korzyści wynikają ze wspólnej pracy z dziećmi w ogrodzie?
Drzewo tlenowe Oxytree - czym jest? uprawa, właściwości, zastosowanie
Co dzieje się z naszymi choinkami? Z tej najbardziej znanej powstają domy
Kwiaty w biurze - co na to badania
Sztuczna inteligencja stworzy spersonalizowany bukiet kwiatów