Budowa

Ogród

Wnętrza

Design

Architektura

DIY

HGTV

Trendy budowlane

Kosmetyki LUSH - pomysł na prezent

Redakcja/Mat. prasowe
Kosmetyki LUSH - wybór Redakcji - Fot. Marta Święcka

Kosmetyki brytyjskiej marki LUSH są znane - i lubiane - w wielu krajach. Teraz produkty te podbijają również serca polskich użytkowników. Już 24 listopada 2023 roku w Westfield Arkadia zostanie otwarty drugi już w stolicy sklep tej marki. A my przy okazji postanowiliśmy przetestować popularne kosmetyki. Które spodobały nam się najbardziej?

Testujemy kosmetyki LUSH

1. Kule go kąpieli. To produkty, z którymi chyba najczęściej kojarzymy markę LUSH. Kule pachną bardzo intensywnie, mocno się pienią, barwią też wodę na różne kolory, co dodatkowo działa na zmysły - szczególnie jesienią, kiedy na zewnątrz panuje nieprzyjemna szarówka. Kąpiel z dodatkiem kuli LUSH pozostawia na skórze lekko tłustawy film, który ją nawilża - skóra po wytarciu, i jeszcze długo potem, jest miękka i gładka. 

2. COOL - pasta do zębów z fluorem. Ciekawostka wizualna i użytkowa. Pasta do zębów w płaskim pojemniku z zakręcaną pokrywką, tak innym niż tuby, do których przywykliśmy na co dzień. Samo opakowanie jest na tyle estetyczne, że można je przechowywać w łazience na widoku. Pasta ma konsystencję, która pozwala łatwo nabrać porcję na szczoteczkę, do tego delikatny, przyjemny zapach i łagodny smak, który wręcz zachęca, aby myć zęby nieco dłużej niż zwykle. 

3. Rose Jam - żel pod prysznic. Idealny towarzysz każdego poranka. Dzięki niemu rozpoczniemy dzień w niezwykłych aromatach, które zostaną z nami (na skórze) jeszcze przez wiele godzin. Pojemność - 250 ml - sprawia, że warto zabrać go ze sobą w podróż, aby delektować się zmysłową przyjemnością nie tylko we własnym domu.

4. Happy Happy Joy Joy - odżywka do włosów. Włosy, podobnie jak skóra, wymagają regularnej pielęgnacji. Świetnie sprawdzi się tu odżywka LUSH, która zapewni włosom doskonałą miękkość i subtelny zapach. 

5. Rose Lollipop - balsam do ust. Delikatna skóra ust ma tendencje do wysychania i pękania, szczególnie latem, na skutek działania słońca, a także zimą, kiedy mróz wystawią ją na ciężką próbę. Najlepiej więc przez cały rok mieć przy sobie kojący balsam, który zapewni skórze tak potrzebną ochronę. Niewielkie opakowanie Rose Lollipop czyni ten balsam idealnym do każdej torebki - nawet tej najmniejszej. 

6. Lord of Misrule - perfumy w balsamie. Wyjątkowo elegancki, głęboki, zniewalający wręcz zapach, który świetnie zastąpi klasyczne perfumy. Łatwy w aplikacji balsam na długo pozostawia na skórze cudowny aromat, a kompaktowy rozmiar sprawia, że możemy zawsze nosić go przy sobie - i w razie potrzeby ponownie zaaplikować. 

7. My Space - olejek zapachowy w kostce. Kolorowa tabliczka przypomina nieco czekoladę, ale działa na zmysły jeszcze mocniej niż słodycze. Wystarczy odłamać kostkę lub dwie - i dodać je do kąpieli. Łazienka wypełni się cudownym, relaksującym aromatem, a skóra stanie się aksamitna w dotyku. 

8. Mydło Outback Mate (niebieskie). Bestseller marki LUSH, orzeźwiające połączenie eukaliptusa, trawy cytrynowej i mięty pieprzowej. Ciekawy sposób na poranne pobudzenie. 

To tylko niektóre produkty z szerokiej oferty marki LUSH. Bez względu na to, które wybierzecie, warto zwrócić uwagę, że korzystanie z nich to nie tylko doznania zapachowe, ale i wzrokowe, a sam sposób użytkowania w wielu przypadkach dodatkowo pozwala doświadczyć czegoś zupełnie nowego. 

Sklep LUSH w warszawskich Złotych Tarasach - mat. prasowe

Kolejny sklep marki LUSH w Polsce już 24.11.2023 r.

Zaledwie po dziewięciu miesiącach od uruchomienia swojego pierwszego sklepu w Polsce, LUSH zaprasza klientów do skorzystania z drugiego punktu sprzedaży. Nowa lokalizacja w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia otworzy swoje drzwi dla odwiedzających już 24 listopada 2023 r. o godzinie 12:00.

Nowy sklep będzie jednym z pierwszych na świecie, który otrzymał innowacyjny projekt wnętrza zgodny z koncepcją ReMind. Ten unikalny plan skupia się na przekazywaniu wartości marki i klarownej prezentacji różnych kategorii produktów. Klienci będą mieli możliwość zgłębienia informacji dotyczących zarówno historii składników, jak i korzyści z używania kosmetyków, poznając tym samym działalność firmy Lush oraz jej fundamentalne wartości.

Działania związane z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem znajdują również odzwierciedlenie w projekcie wnętrza. Meble pochodzą z oferty firm, które podzielają podobne wartości. Blaty reprezentują twórczość firmy Good Plastics Company, specjalizującej się w produkcji tworzyw sztucznych w 100 proc. pochodzących z recyklingu i nadających się do wielokrotnego przetwarzania. Na przykład biały materiał, znany jako Vintage Pearl, pochodzi z odzyskanych lodówek, a czarny materiał o nazwie Dark Knight powstał ze zużytej elektroniki domowej, takiej jak odtwarzacze DVD. Front sklepu wykonany został z materiału o nazwie Senso, posiadającego certyfikat cradle to cradle.

Nowy sklep będzie miał powierzchnię 107 m kw. i tradycyjnie będzie podzielony na strefy dedykowane różnym kategoriom produktów. Klienci będą mieli możliwość powąchać i dotknąć kosmetyków, a także skonsultować swoje potrzeby i wybrać to, co najbardziej im odpowiada.

W dniu otwarcia goście będą mogli samodzielnie stworzyć bombę do kąpieli, kostkę bąbelkową lub świeżą maseczkę do twarzy. Dodatkowo, pierwsze 50 osób, które dokonają zakupów w nowym sklepie, otrzyma specjalny upominek.

Sklep LUSH w warszawskich Złotych Tarasach - mat. prasowe
Sklep LUSH w warszawskich Złotych Tarasach - mat. prasowe
Udostępnij

Przeczytaj także

Mieszkanie z widokiem na zieleń
Jak zaoszczędzić podczas urządzania wnętrz?
Mieszkanie na wynajem – 5 wskazówek, jak je zaprojektować i urządzić

Polecane

Świąteczna kolekcja od Bloomingville
Prezenty dla domu - otul się miękkimi tekstyliami
Tradycyjny i elegancki wigilijny stół - o tym musisz pamiętać

Skomentuj:

Kosmetyki LUSH - pomysł na prezent

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej