XV Kongres Stolarki Polskiej napędza rozwój branży. Jaki będzie program wydarzenia?
Wpływ sytuacji geopolitycznej na rynek materiałów budowlanych, szanse i zagrożenia przyszłości, trwałe partnerstwo z siecią sprzedaży i marketing 360° – to kluczowe tematy XV Kongresu Stolarki Polskiej, organizowanego przez Związek POiD. Wydarzenie odbędzie się w dniach 22-23 maja 2025 roku w Hotelu Warszawianka w Jachrance. Zapraszamy do zapoznania się z programem i do udziału w Kongresie!
W tym roku przewodnim Kongresu Stolarki Polskiej jest: Przyszłość branży – nowa era budownictwa, biznesu i technologii. Prowadzone w ramach czterech bloków tematycznych, które zostaną wykluczone z wyjścia ekspertów i udostępnione firmie, zakończą się przyjęciem kongresowej, która określa kluczowe działania Związku POiD w czasie. Zgodnie z hasłem: „Wiedza, prestiż, związek”, Kongres będzie zawierał elementy zintegrowane z firmą.
Rejstracja na dostęp jest otwarta do 16 maja pod adresem: kongres.poid.eu/rejestracja/
Prezentujemy szczegółowy program XV Kongresu Stolarki Polskiej.
Makroekonomia – wpływ sytuacji geopolitycznej na rynek materiałów budowlanych
Jaki będzie dalszy rozwój budownictwa w zmieniającym się otoczeniu makroekonomicznym? O tym opowie I blok tematyczny Kongresu, który pojawił się od prezentacji: „Polska gospodarka w liczbach”. W pozostałych częściach urządzenia znajdują się inne panele dyskusyjne z uprawnieniami zawodowymi i kontrolującymi. Jego uczestnicy dzielą m.in. o bieżącej sytuacji geopolitycznej, dostawach i materiałach budowlanych, regulacjach prawnych i polityce rządowej oraz współpracy międzynarodowej.
W bloku tematycznym występują: Paweł Dziekoński, Wiceprezes Zarządu Grupy FAKRO, dr Damian Kaźmierczak, Członek Zarządu i głównego ekonomista Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa, Krzysztof Kordulewski, Lider ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowej, Adeo Groupe, prof. dr hab. Waldemar Rogowski, Dyrektor Instytutu Finansów, Korporacji i Inwestycji, Kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem Szkoły Głównej Handlowej, Główny Analityk Grupy BIK i Patrycjusz Wyżga, dziennikarz, autor kanałów „Didaskalia” i „Horyzonty” na YouTube.
Branża – ryzyko i zagrożenie przyszłości
Rozwinięcie w bloku tematycznym będzie dotyczyło: Branża – zagrożenie dla przyszłości. To spojrzenie na branżę stolarki budowlanej m.in. wykorzystanie sektora mieszkaniowego w Polsce i Europie, potencjał remontowy i eksport stolarki otworowej. W ramach panelu dostępnego dostępne są raporty o ESG, energooszczędności, fali aktualizacji i klasach energetycznych budynków, a także ograniczenia urzędniczych i programach wspierających.
W II bloku tematycznym wystąpienia: Krystyna Baran, Prezes Zarządu, WIŚNIOWSKI, Łukasz Luto, Prezes Zarządu PORTA KMI POLAND, Krzysztof Michalak, Szef Sprzedaży PL & CEE OKNOPLAST, Rafał Szefler, doradca Ministra Rozwoju i Technologii, Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezes Zarządu ASM Research Solutions Strategy i Patrycjusz Wyżga, autor, autor kanałów „Didaskalia” i „Horyzonty” na YouTube.
Trwałe partnerstwo z siecią sprzedaży
Dystrybucja to kluczowe ogniwo między producentem, a klientem końcowym. Tego, jak utrzymać dostępność, konkurencyjność i wysoką jakośc obsługi w czasach galopujących zmian oraz jak w długim okresie budować trwałe partnerstwo z siecią sprzedaży dotyczyć będzie III blok tematyczny Kongresu. Podobnie jak w przypadku pozostałych bloków, jego zwieńczenie stanowi panel dyskusyjny z udziałem ekspertów.
W III bloku tematycznym wystąpią: Wojciech Herra, niezależny konsultant, ekspert w zakresie Zarządzania Lojalnością i Rozwoju Biznesu, Grzegorz Filipek, Członek Zarządu Grupy PSB Handel, Szymon Kwaśnik, założyciel Stowarzyszenia Monterów Stolarki oraz prezes Cechu Rzemiosł Różnych w Zbąszyniu, Michał Maciejewski, Doradca ds. sprzedaży i rozwoju produktów Aluplast,
Artur Pęksyk, Prezes i Dyrektor Zarządzający Business Marketing Design Lab oraz Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy, Członek Zarządu KRISHOME.
Marketing 360°: Jak połączyć online z offline i wykorzystać potencjał tradycyjnych metod w erze cyfrowej?
Drugiego dnia Kongresu, 23 maja, odbędzie się IV blok poświęcony marketingowi. W ramach bloku uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej oraz jak AI asymiluje się w biznesie z różnymi pokoleniami i w jaki sposób skutecznie to wykorzystać. Bardzo ciekawie zapowiada się również panel dyskusyjny, w którym omówione zostanie m.in. to, jak budować relacje z klientami w cyfrowym świecie oraz jak zmieniły się ścieżki zakupowe sprzedaży B2B i B2C.
W IV bloku tematycznym wystąpią: Dagmara Plata-Alf, Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej oraz wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Joanna Dec-Galuk, Dyrektor Marketingu w Roca Polska, Małgorzata Jasińska, Dyrektor Marketingu Somfy, Łukasz Kucharczyk, Dyrektor Handlowy Aluron, Sylwia Ciszewska, Dyrektor Zarządzająca CAL prawdziwe drzwi, dr Maciej Madziński, wykładowca w Katedrze Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.
Gala Orłów Polskiej Stolarki
Zwieńczeniem pierwszego dnia XV Kongresu Stolarki Polskiej stanowić będzie Gala Orłów Polskiej Stolarki. Podczas Gali nastąpi wręczenie branżowych nagród, w tym Honorowego Członkostwa Związku POiD oraz okolicznościowych wyróżnień dla firm członkowskich Związku i Partnerów kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”. Gala będzie też doskonałą okazją do integracji środowiska i wspólnej zabawy przy muzyce na żywo.
Zapraszamy na XV Kongres Stolarki Polskiej: 22-23 maja 2025 roku w Hotelu Warszawianka w Jachrance!
Rejestracja na Kongres:kongres.poid.eu/rejestracja
Szczegółowy program XV Kongresu Stolarki Polskiej:kongres.poid.eu/harmonogram-xv
Prelegenci XV Kongresu Stolarki Polskiej:kongres.poid.eu/xv-kongres/prelegenci-xv-kongresu-stolarki-polskiej/
***
Partner Strategiczny XV Kongresu Stolarki Polskiej: GLASSOLUTIONS
GLASSOLUTIONS jest częścią globalnej Grupy Saint-Gobain. To światowy lider w zakresie lekkiego i budowlanego. Specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości produktów elektronicznych dla architektury i budownictwa, szerokich produktów szyb zespolonych do stosowania zarówno w oknach, jak i na fasadach. Szeroka gama produktów wyróżnia się zaawansowanymi rozwiązaniami, estetyką, trwałością oraz niezawodną obsługą.
GLASSOLUTIONS łączy funkcję kontrolną z technologią edukacyjną i rozwój produktów, które zostały uruchomione na badania w ramach centrów rozwojowych grup Saint-Gobain. W Polsce działają produkty, w których powstają produkty uboczne jakości.
Firma dba o bezpieczeństwo, komfort i dobre samopoczucie użytkowników budynków. Stawia także na ochronę środowiska i zrównoważony rozwój. Wszystkie marki wchodzące w skład Grupy Saint-Gobain mają wspólną cel nadrzędny: „Uczynienie świata lepszym domem”.
Partnerzy Główni: FAKRO, MyPricer by ELCIA, NYXON, PROCURAL, SOMFY, WIŚNIOWSKI
Partnerzy Wspierający: FIMTEC-POLSKA, Grupa MTP, SOUDAL, TEKNOS
Patroni Honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Patronat Merytoryczny nad Kongresem objęły: Akademia Leona Koźmińskiego, ASM Research Solutions Strategy, Polska Izba Budownictwa, Polski Związek Pracodawców Budownictwa, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy, Porozumienie Branżowe Na Rzecz Efektywności Energetycznej POBE, Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu, Polski Związek Firm Deweloperskich
Patronami Medialnymi są: Architektura Murator, biznes&EKOLOGIA, Bramy21.pl, Budnet.pl, Budowlanematerialy.eu, Budownictwo.co, Budownictwo.org, Budujemy Dom, Builder, Dobry Dom „Energooszczędny”, Domszytynamiare.eu, Drzwi21.pl, Ekspert Budowlany, Europejskafirma.pl, Forum Branżowe, Forumfirm.eu, Gazeta Przemysłu Drzewnego, Instalacjebudowlane.pl, Inwestycje.plus, Izolacje, Ładny Dom, Raport Menedżera, Materiały Budowlane, Monter Stolarki, Murator, Muratorplus.pl, Moja Firma Polska, Obud.pl, Okna21.pl, Okno Kwartalnik, Oknonet.pl,
Skomentuj:
XV Kongres Stolarki Polskiej napędza rozwój branży. Jaki będzie program wydarzenia?