Deceuninck wzmacnia pozycję w segmencie aluminiowych systemów okiennych w Europie
W marcu tego roku Grupa Deceuninck poinformowała o przejęciu 100% udziałów w spółce So Easy System, producenta innowacyjnych aluminiowych systemów okiennych DECALU, w następstwie czego, w czerwcu br. spółka zmieniła nazwę na Deceuninck Aluminium Poland Sp. z o.o. Teraz firma ogłasza kolejny krok – integrację struktur komercyjnych PVC i aluminium w regionie Europy Środkowej.

Grupa Deceuninck zakończyła proces przejęcia pozostałych 50% udziałów w joint venture z So Easy Holding BV, dzięki czemu So Easy – Decalu stała się w całości własnością Grupy. Transakcja jest zgodna ze strategią Deceuninck, zakładającą rozszerzanie oferty okiennej o rozwiązania z aluminium obok systemów PVC.
Pełne przejęcie So Easy pozwoli Grupie przyspieszyć rozwój działalności w Europie, w pełni wykorzystując istniejącą sieć dystrybucji i rozpoznawalność marki. Kolejnym krokiem w procesie integracji jest połączenie zespołów sprzedażowych PVC i ALU w ramach jednej struktury komercyjnej, co ma wzmocnić synergię i efektywność działań na rynku.
Od 1 listopada struktura sprzedażowa Deceuninck w regionie Europy Środkowej została zintegrowana. Grzegorz Federowicz, General Manager CE w Deceuninck, obejmuje również odpowiedzialność za zespół komercyjny aluminium. Zespoły ALU i PVC będą nadal koncentrować się na swoich głównych liniach produktowych, jednak bliższa współpraca umożliwi lepsze wykorzystanie zasobów i doświadczenia obu stron oraz pozwoli nam zapewnić jeszcze wyższą jakość obsługi i pełniejsze wsparcie dla naszych Partnerów w ramach całej oferty Deceuninck.
Rozszerzenie oferty o systemy aluminiowe i integracja zespołów komercyjnych to naturalny etap naszej strategii wzrostu. Pozwala nam to oferować klientom kompleksowe rozwiązania okienne – zarówno w PVC, jak i w aluminium – przy jednoczesnym wykorzystaniu silnej sieci sprzedaży i wsparcia technicznego, jakie zbudowaliśmy w regionie.
Deceuninck, jako jedna z wiodących firm w branży profili okiennych w Europie, kontynuuje rozwój oferty w duchu innowacji i zrównoważonego rozwoju. Integracja z Deceuninck Aluminium to kolejny krok w kierunku umacniania pozycji Grupy na rynku i oferowania klientom nowoczesnych, energooszczędnych rozwiązań dopasowanych do współczesnych trendów architektonicznych.
- Więcej o:
![Grzegorz Federowicz, General Manager CE w Deceuninck Grzegorz Federowicz, General Manager CE w Deceuninck]()
Deceuninck wzmacnia pozycję w segmencie aluminiowych systemów okiennych w Europie
![Sklep Ataszek poleca: niezawodny klej ATK 812 Sklep Ataszek poleca: niezawodny klej ATK 812]()
Sklep Ataszek poleca: niezawodny klej ATK 812
![Dachówka betonowa Braas Teviva Cisar, kolor czarny Dachówka betonowa Braas Teviva Cisar, kolor czarny]()
Dach dwuspadowy – jaką dachówkę wybrać do projektu nowoczesnej stodoły?
![Dachówka betonowa Braas Bałtycka, kolor grafitowy Dachówka betonowa Braas Bałtycka, kolor grafitowy]()
Piękny i bezpieczny dach kopertowy: co warto wiedzieć, jakie pokrycie wybrać?
![W latach ‘90 najpopularniejszym rozwiązaniem były proste bramy uchylne. WIŚNIOWSKI, jako pierwsza polska marka, wprowadza na rynek automatyczną bramę zdalnie sterowaną. W latach ‘90 najpopularniejszym rozwiązaniem były proste bramy uchylne. WIŚNIOWSKI, jako pierwsza polska marka, wprowadza na rynek automatyczną bramę zdalnie sterowaną.]()
Od wolnostojącego garażu do „bramy w elewacji”. 36 lat przemian w polskiej architekturze (1989–2025)
![Baumit StarColor – odporna elewacja gotowa na jesień. Kolor, który chroni i trwa lata Baumit StarColor – odporna elewacja gotowa na jesień. Kolor, który chroni i trwa lata]()
Baumit StarColor – odporna elewacja gotowa na jesień. Kolor, który chroni i trwa lata
![Dachówka betonowa Braas Teviva TermoComfort, kolor grafitowy Dachówka betonowa Braas Teviva TermoComfort, kolor grafitowy]()
Dach w stylu klasycznym - wybieramy idealne dachówki
![Polacy postrzegają dom nie tylko jako miejsce zamieszkania, ale także jako przestrzeń, która realnie wpływa na zdrowie i codzienny komfort Polacy postrzegają dom nie tylko jako miejsce zamieszkania, ale także jako przestrzeń, która realnie wpływa na zdrowie i codzienny komfort]()
Polacy o swoich domach. Nowe badanie









