Marka z 35-letnią tradycją wspiera uczestników nowego show TVN w walce o wymarzony dom
Marka Hardy, należąca do czołowego producenta narzędzi malarskich i remontowych na rynku polskim oraz rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, została partnerem głównym nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom".

Hardy to marka należąca do KAEM – polskiej firmy z 35-letnią tradycją. Partnerstwo z programem TVN stanowi pierwszy krok w stronę realizacji nowej strategii komunikacyjnej marki, skierowanej bezpośrednio do konsumentów.
Dziewięć par i marzenie o domu za milion złotych
W programie „Zróbmy sobie dom" dziewięć par rywalizuje o spełnienie marzenia o własnym domu. Uczestnicy wykonują szereg zadań i remontów, by wygrać nieruchomość o wartości ponad 1 miliona złotych. Program poprowadzi znana aktorka i prezenterka telewizyjna Joanna Koroniewska. W roli ekspertów oceniających efekty pracy uczestników wystąpią: Anna Błaszczyk - architektka wnętrz, Dawid Małycha - znawca rynku nieruchomości oraz Wiesław Skiba - doświadczony ekspert budowlany i ambasador marki Hardy.
Hardy wspiera trend DIY
„Zaangażowanie w program 'Zróbmy sobie dom' to dla nas naturalny krok w kierunku budowania silniejszej relacji z klientami indywidualnymi. Jako polska firma z 35-letnim doświadczeniem rozumiemy, jak ważne dla Polaków jest posiadanie własnego, dobrze urządzonego domu. Widzimy, że coraz więcej osób samodzielnie podejmuje się prac remontowych, dlatego chcemy dostarczać im narzędzia, które uczynią te prace łatwiejszymi i bardziej profesjonalnymi" – mówi Piotr Piecha, Dyrektor Marketingu firmy KAEM, właściciela marki Hardy.
W ramach współpracy, marka Hardy wyposażyła wszystkie rywalizujące zespoły w profesjonalny sprzęt, niezbędny do przeprowadzenia kompleksowych remontów - od pędzli i wałków malarskich po zaawansowane narzędzia do prac wykończeniowych.
„Nasze narzędzia projektujemy z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i amatorach. Program 'Zróbmy sobie dom' doskonale pokazuje, jak odpowiedni sprzęt w rękach nawet niedoświadczonych osób, może pomóc im osiągać rezultaty godne zawodowców” – dodaje Piotr Piecha.
Hardy jak Skiba – remontowy autorytet w roli jurora
Wiesław Skiba, ekspert budowlany i juror programu, od ponad 30 lat zajmuje się remontami
i pracami budowlanymi. Znany jest z praktycznego podejścia do rozwiązywania problemów
i przekonania, że „nie ma rzeczy niemożliwych". Jako ambasador marki Hardy będzie dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami i widzami, pokazując, jak właściwie dobrane narzędzia mogą ułatwić realizację nawet najbardziej wymagających projektów.
Remontowy wyścig startuje w Poniedziałek Wielkanocny
Program „Zróbmy sobie dom" to polska wersja belgijskiego formatu „Home Made Home". Premiera pierwszego odcinka już 21 kwietnia o 19:45 na antenie TVN. Kolejne odcinki będzie można obejrzeć w poniedziałki o 20:55.
- Więcej o:
Statuetki Budowlanej Marki Roku 2025 znowu powędrowały do Blachy Pruszyński
Gala TOPBUILDER 2025 już za nami – Blachy Pruszyński ze statuetką 20-lecia
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Blachy Pruszyński laureatem 𝗠𝗲𝗱𝗮𝗹𝘂 𝗘𝘂𝗿𝗼𝗽𝗲𝗷𝘀𝗸𝗶𝗲𝗴𝗼 𝟮𝟬𝟮𝟱
Dachówki betonowe Braas - trwały i piękny dach na lata
Deceuninck uzyskał pierwszą certyfikację RecyClass za wykorzystanie recyklatu PVC i odnowił certyfikat VinylPlus® Product Label
Ekologia zaczyna się w domu
Nowa publikacja Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy – niezbędnik dla fachowców!