Wystawa "Masters of Light" w Hollywood z okazji 130-lecia marki Swarovski
W ramach wyjątkowego jubileuszu marka Swarovski z dumą przenosi wystawę "Masters of Light - 130 lat kreatywności" do światowej stolicy filmu, czyli Hollywood. Instalacja, która wcześniej gościła w Wiedniu, Mediolanie, Szanghaju i Seulu, teraz zawita do Los Angeles.

Wystawa została zaprojektowana przez globalną dyrektor kreatywną marki Swarovski, Giovannę Engelbert, przy współpracy z brytyjskim dziennikarzem i krytykiem mody Alexandrem Fury’m, który objął kuratorską pieczę nad projektem. "Masters of Light" to nie tylko prezentacja kryształów – to immersyjna, wielozmysłowa podróż przez dziedzictwo, innowacje i pomysłowość firmy Swarovski.
Edycja w Los Angeles to hołd złożony doświadczeniu marki, a także jej znaczeniu dla świata sceny, filmu i stylu. Wystawa pozwoli odwiedzającym z bliska przyjrzeć się kultowym momentom Hollywood, w kontekście których pojawiały się kryształy Swarovskiego. To celebracja światła, elegancji i niezrównanego rzemiosła, które od pokoleń inspiruje artystów, projektantów i filmowców.
Oficjalne otwarcie wystawy odbędzie się 28 października 2025 roku. Dzień później zostanie ona udostępniona publiczności, ale tylko na siedem dni – to wyjątkowa okazja, by doświadczyć historii Swarovskiego w samym sercu Fabryki Snów.
O marce Swarovski
Od 1895 roku Swarovski nieprzerwanie zachwyca świat estetyką i mistrzowską jakością. Firma została założona w Austrii przez Daniela Swarovskiego - projektuje, produkuje i sprzedaje na całym świecie najwyższej klasy kryształy, kamienie jubilerskie – w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonie – a także biżuterię, akcesoria, elementy dekoracyjne i wyposażenia wnętrz, a nawet komponenty dla przemysłu motoryzacyjnego. Obecna w ponad 140 krajach firma posiada ponad 2300 butików i zatrudnia około 18 600 pracowników.
Swarovski Crystal Business, razem z siostrzanymi spółkami Swarovski Optik (optyka) i Tyrolit (narzędzia ścierne), tworzy Grupę Swarovski. Firma przykłada wagę do odpowiedzialności społecznej i ekologicznej. W jej działaniach zakorzenione są idee zrównoważonego rozwoju, innowacji w duchu gospodarki obiegu zamkniętego, a także promocja różnorodności i indywidualnego wyrazu. Dzięki zaangażowaniu Fundacji Swarovski marka aktywnie wspiera organizacje charytatywne, mające wpływ na poprawę warunków życia ludzi i ochronę środowiska.

- Więcej o:
![Lampa NOVA z nagrodą Dobry Wzór 2025 Lampa NOVA z nagrodą Dobry Wzór 2025]()
Lampa NOVA z nagrodą Dobry Wzór 2025
![Wystawa o Alicji Wyszogrodzkiej w Muzeum Miasta Gdyni nagrodzona Dobrym Wzorem 2025 Wystawa o Alicji Wyszogrodzkiej w Muzeum Miasta Gdyni nagrodzona Dobrym Wzorem 2025]()
Wystawa o Alicji Wyszogrodzkiej w Muzeum Miasta Gdyni nagrodzona Dobrym Wzorem 2025
![TRŁ KRAKÓW! już 13–14 grudnia 2025 roku TRŁ KRAKÓW! już 13–14 grudnia 2025 roku]()
TRŁ KRAKÓW! już 13–14 grudnia 2025 roku
![Warszawa z pierwszym Olejomatem - automat do zbiórki zużytego oleju stanął przed CH Wola Park Warszawa z pierwszym Olejomatem - automat do zbiórki zużytego oleju stanął przed CH Wola Park]()
Warszawa z pierwszym Olejomatem - automat do zbiórki zużytego oleju stanął przed CH Wola Park
![Nowy showroom Deer Design w Warszawie – przestrzeń doświadczeń i relacji Nowy showroom Deer Design w Warszawie – przestrzeń doświadczeń i relacji]()
Nowy showroom Deer Design w Warszawie – przestrzeń doświadczeń i relacji
![Finał konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2025” Finał konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2025”]()
Finał konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2025”
![Targi Ambiente Targi Ambiente]()
Targi Ambiente 2026 – Frankfurt znów stanie się stolicą światowego designu
![TRŁ ZIMA! TRŁ ZIMA!]()
TRŁ ZIMA! już w ten weekend w warszawskim EXPO XXI









