Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week

mat. prasowe

Oto niezwykłe połączenie wody z architekturą - przestrzenie Aquatecture w strefie GROHE SPA na Milan Design Week. Poruszająca instalacja artystyczna została zbudowana w Palazzo Reale – historycznej, królewskiej rezydencji w samym sercu Mediolanu. Odzwierciedla cztery kategorie, na które składa się portfolio GROHE SPA. Wśród rozwiązań modułowe prysznice sufitowe, gładkie powłoki Satin Finish, wyjątkowa armatura GROHE Allure Gravity Private Collection oraz rozwiązania GROHE Icon 3D stworzone techniką druku 3D z metalu.

Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
mat. prasowe

Celebracja mocy wody w Palazzo Reale

Tegoroczny Milan Design Week koncentruje się na eksplorowaniu różnych aspektów, w jakich natura staje się inspiracją, przyjmując za główny motyw hasło "Materia Natura". Tematyka tego największego corocznego święta designu idealnie harmonizuje z filozofią subbrandu premium GROHE SPA, będącego częścią marki GROHE, producenta kompletnych rozwiązaniach sanitarnych dla łazienki i kuchni. Skrót SPA pochodzi od łacińskiego sanus per aquam, który odzwierciedla istotę koncepcji GROHE SPA. Podczas celebracji niezwykłej mocy wody w Palazzo Reale, w pobliżu katedry Duomo, marka GROHE prezentuje rozwiązania łazienkowe, które interpretują pojęcie luksusu oraz doskonałej jakości w kompleksowo zaprojektowanych instalacjach.

Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
mat. prasowe
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
mat. prasowe

Aquatecture – połączenie wody i architektury

W oparciu o koncepcję Aquatecture, która łączy wodę z architekturą, instalacja GROHE SPA na dziedzińcu Palazzo Reale przedstawia cztery obszary, podkreślając znaczenie wody w architekturze oraz korzyści zdrowotne i dobre samopoczucie, jakie taki związek niesie. Stworzona przez zespół LIXIL Global Design and Brand Identity instalacja Aquatecture jest hołdem dla historii budynku, łącząc tradycję z nowoczesną koncepcją GROHE SPA. Inspiracją dla projektantów był dawny ogród na dziedzińcu oraz tematyka tegorocznego tygodnia designu w Mediolanie: "Materia Natura". W ten sposób wystawa marki GROHE sprytnie integruje naturę i architekturę.

Nasza instalacja w Palazzo Reale odzwierciedla złożony związek między naturą a ludzką kreatywnością, łącząc bogatą historię królewskiego pałacu z nowoczesną koncepcją GROHE SPA. Zapraszamy odwiedzających do odbycia z nami sensorycznej podróży, w czasie której mogą głęboko doświadczyć istoty tej koncepcji, czyli sanus per aquam (zdrowia przez wodę). Nasze przestrzenie Aquatecture nie tylko pełnią funkcję prezentacji rozwiązań produktowych, ale stanowią inspirację dla architektów i projektantów, zachęcając ich do współpracy i eksperymentowania.

wyjaśnia Patrick Speck, Leader, LIXIL Global Design EMENA.
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week
mat. prasowe

Luksus w czterech odsłonach

Każda z przestrzeni Aquatecture prezentuje cztery kategorie produktowe, które oddają ideę GROHE SPA. Odwiedzający rozpoczynają zwiedzanie od kategorii numer 4, która ukazuje zaawansowane technologicznie produkty, idealne do stworzenia domowego SPA. Rozwiązania prysznicowe takie jak GROHE Rainshower Aqua oraz moduły F-Digital Deluxe łączą ponadczasową elegancję z nowoczesną technologią, wykorzystując światło, parę, dźwięk i zapach, aby zachwycić zmysły. Ponadto, nowy, wolno stojący prysznic GROHE Atrio zapewnia orzeźwienie, umożliwiając silniejsze połączenie się z naturą i pełen relaks. W trzeciej przestrzeni znajduje się kolekcja kolorów GROHE z nową powłoką Satin Finish. Przyjemna w dotyku powierzchnia oraz więcej możliwości projektowych do stworzenia łazienki dopasowanej do potrzeb i gustów – tak określić można nowe powłoki dostępne w kolekcjach armatury GROHE Allure i GROHE Atrio, a także dla dopasowanych pryszniców i akcesoriów w kolorach Satin Steel i Satin Graphite.

Głównym punktem drugiej przestrzeni jest nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private. Armatura łączy smukły, geometryczny design z nieograniczonymi opcjami konfiguracji dzięki możliwości wyboru materiału wykonania elementów spośród szkła, lustra lub kwarcu o charakterystyce marmuru. Marka GROHE współpracuje z firmą Caesarstone, światowym pionierem w dziedzinie luksusowych powierzchni blatów, aby wspólnie tworzyć ponadczasowe rozwiązania. Zwieńczeniem wystawy jest pierwsza przestrzeń i zarazem ważna kategoria z portfolio GROHE SPA, czyli kolekcja GROHE Icon 3D. Prezentowane w niej produkty wydrukowane w technice druku 3D z metalu na nowo definiują możliwości produkcji armatury, wynosząc ją na nowy poziom zarówno pod względem zrównoważonego rozwoju, jak i projektowania.

Instalacja dostępna dla zwiedzających:

  • 16 i 17 kwietnia 10:30-19:30 CET
  • 18 kwietnia 10:30-17:00 CET
  • 19 i 20 kwietnia from 10:30-22:00 CET
  • 21 kwietnia 10:30-18:00pm CET

Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private

Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Grohe
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Grohe
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Grohe
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Grohe
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Nowa kolekcja GROHE Allure Gravity Private
Grohe

GROHE Satin Steel

GROHE Satin Steel
GROHE Satin Steel
Grohe
GROHE Satin Steel
GROHE Satin Steel
Grohe

GROHE Satin Graphite

GROHE Satin Graphite
GROHE Satin Graphite
Grohe
GROHE Satin Graphite
GROHE Satin Graphite
Grohe

GROHE Icon 3D

GROHE Icon 3D
GROHE Icon 3D
Grohe
GROHE Icon 3D
GROHE Icon 3D
Grohe
GROHE Icon 3D
GROHE Icon 3D
Grohe
GROHE Icon 3D
GROHE Icon 3D
Grohe
GROHE Icon 3D
GROHE Icon 3D
Grohe
    Więcej o:

Skomentuj:

Aquatecture: strefa GROHE SPA na Milan Design Week