IKEA otwiera nowe Studio w warszawskim CH Promenada
IKEA poszerza swoją obecność w Warszawie, otwierając trzecie "Studio planowania i zamówień" – tym razem w Centrum Handlowym Promenada. To odpowiedź na potrzeby mieszkańców prawego brzegu Wisły, którzy od teraz mogą korzystać z usług szwedzkiej marki jeszcze bliżej swojego miejsca zamieszkania.

Przestrzeń dopasowana do życia codziennego
Nowo otwarte Studio IKEA w CH Promenada to miejsce zaprojektowane z myślą o klientach, którzy potrzebują wsparcia w urządzaniu swojego domu — od kuchni i sypialni, po rozwiązania do przechowywania. Oferta obejmuje zarówno inspirujące ekspozycje produktowe, jak i możliwość indywidualnych konsultacji z projektantami marki.
Na miejscu klienci mogą zaplanować funkcjonalne wnętrza dostosowane do ich stylu życia. W Studiu można znaleźć różnorodne stylistycznie i cenowo aranżacje, które odpowiadają potrzebom singli, rodzin z dziećmi, a także właścicieli mieszkań z rynku pierwotnego i wtórnego. Dostępne są opcje ekonomiczne, jak i te premium.
Dodatkowo odwiedzający mogą skonsultować swoje projekty, zarezerwować usługę montażu, a także zamówić dowolne produkty z pełnej oferty IKEA – z dostawą do domu lub do wybranego punktu odbioru.

Nowy wymiar lokalnej dostępności
Otwarcie nowego Studia planowania i zamówień to element szeroko zakrojonej strategii wielokanałowego rozwoju IKEA. Marka chce być bliżej klientów – nie tylko online, ale i fizycznie, poprzez lokalne punkty oferujące kompleksowe usługi projektowe.
Nowe Studio w CH Promenada dołącza do dwóch już działających w Warszawie – w CH Wola Park i Westfield Mokotów. Tym samym IKEA zwiększa dostępność swoich usług dla mieszkańców stolicy, wpisując się w ich codzienny rytm życia.
„Naszą ambicją jest być jak najbliżej klientów — zarówno fizycznie, jak i online. Studio planowania i zamówień w CH Promenada to kolejny krok w stronę jeszcze bardziej dostępnych i elastycznych usług IKEA w Warszawie. Chcemy inspirować i wspierać w projektowaniu dobrze przemyślanych, funkcjonalnych wnętrz dostosowanych do codziennych potrzeb mieszkańców stolicy” – mówi Michał Brzeziński, Lider ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji Wielokanałowej, IKEA Retail w Polsce.

Strategia rozwoju zgodna z potrzebami
IKEA rozwija format Studiów planowania i zamówień w Polsce od 2021 roku. Obecnie działa już 15 tego typu punktów w całym kraju. Równolegle marka inwestuje w rozwój kanałów cyfrowych oraz logistyki i infrastruktury magazynowej, aby zapewnić klientom wygodne, spójne doświadczenie zakupowe — niezależnie od tego, czy odwiedzają sklep, korzystają z aplikacji, czy planują przestrzeń w lokalnym Studiu.
Studio w CH Promenada zajmuje łącznie 104 m kw., z czego 77 m kw. stanowi przestrzeń komercyjna. To kolejny krok IKEA w realizacji strategii „bliżej ludzi”, która zakłada lepsze dopasowanie usług do realnych, lokalnych potrzeb klientów.
Więcej informacji o usługach planowania i projektowania wnętrz dostępnych jest na stronie IKEA.pl oraz w aplikacji mobilnej IKEA.

- Więcej o:
IKEA otwiera nowe Studio w warszawskim CH Promenada
Accor Services Poland świętuje Miesiąc Dumy
Komfort Design Days 2025: dołącz do wydarzenia online w dniach 24-25 czerwca
Thermomix® TM7 do 29.06.2025 r. dostępny w ratach 0%
Copper Philosophy & Hanna Pietras - nowa kolekcja miedzianych dekorów
Wyprzedaż w IKEA: do 80 proc. zniżki na ponad 1500 produktów
Historyczne dziedzictwo a nowoczesność - debata w Mövenpick Grand Hotel Wrocław
AkzoNobel i Magdalena Boczarska odmieniają Centrum Zdrowia Dziecka