Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

PGNiG, spółka z Grupy Orlen, to nie tylko gaz – firma promuje ofertę urządzeń do domu i usług dodatkowych

Opracowanie: Katarzyna Wangin

PGNiG Obrót Detaliczny, spółka z Grupy Orlen, prowadzi ogólnopolską kampanię, mającą na celu promocję produktów dodatkowych do domu. Firma podkreśla swoją rolę nie tylko jako dostawcy gazu, ale także doradcy w zakresie doboru urządzeń i usług dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

PGNiG to nie tylko gaz – firma promuje ofertę urządzeń do domu i usług dodatkowych
PGNiG to nie tylko gaz – firma promuje ofertę urządzeń do domu i usług dodatkowych
Fot.: GETTY IMAGES

W swojej ofercie PGNiG OD ma szeroki wachlarz urządzeń do domu, takich jak kotły gazowe, podgrzewacze wody czy nowoczesne kuchenki typu „gaz pod szkłem”. W spotach reklamowych firma zachęca odbiorców do korzystania z wiedzy i doświadczenia doradców PGNiG przy wyborze optymalnych rozwiązań. Kampania podkreśla kompleksowość oferty – nie tylko w zakresie sprzedaży gazu, ale i wsparcia na każdym etapie, od doradztwa, przez dobór technologii, aż po finalizację zakupu.

Jednym z kierunków zmiany na rynku jest sięganie przez klientów po rozwiązania, które w całościowy sposób odpowiadają na ich potrzeby. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na jego przyszły kształt jest uwolnienie cen gazu dla gospodarstw domowych. Zgodnie z prawem rok 2027 będzie ostatnim, w którym zostaną zatwierdzone taryfy. Już teraz PGNiG OD przygotowuje się na te zmiany, ponieważ konkurencja odbywać się będzie nie tylko na poziomie ceny, ale również kompleksowości i elastyczności oferty oraz jakości obsługi. Dzięki przynależności do Grupy Orlen spółka może również rozwijać model energy-as-a-service. Zakłada on tworzenie multiofert łączących sprzedaż gazu, energii elektrycznej oraz innych rozwiązań energetycznych.

Klienci indywidualni oczekują dziś komfortu i wygody, opartych na gotowych, zoptymalizowanych rozwiązaniach. Dlatego spółka stawia na podejście „zrobimy to za Was”, oferując produkty i usługi, dzięki którym klienci nie muszą zastanawiać się nad tym, jak ogrzeją dom czy zaspokoją inne podstawowe potrzeby energetyczne. PGNiG chce budować swoją pozycję rynkową przede wszystkim w oparciu o ofertę, doświadczenie, jakość i długofalowe relacje z klientami, wiedząc, że dla odbiorców są to kluczowe czynniki wpływające na ich satysfakcję i decyzje zakupowe.

Kampania PGNiG OD obejmuje działania z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej, emisję spotów radiowych, publikacje w prasie i internecie. pgnig.pl

    Więcej o:

Skomentuj:

PGNiG, spółka z Grupy Orlen, to nie tylko gaz – firma promuje ofertę urządzeń do domu i usług dodatkowych