Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Potęga dobrych nawyków – jak sprawić, by świat był czystszy i piękniejszy?

Materiały prasowe

Odpowiedzi na to pytanie postanowiła udzielić firma Henkel poprzez akcję edukacyjną „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”, której ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler i Ewa Pajor. Akcja ma na celu uzmysłowienie, jak codzienne dobre nawyki i wybór odpowiednich środków do sprzątania czy pielęgnacji może wpływać na to, jak będzie wyglądała nasza planeta. Henkel na przykładzie swoich produktów pokazuje, jak minimalizować ślad węglowy w trosce o siebie i środowisko.

Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas
Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas
Fot. Henkel

Zrównoważony rozwój jest dla firmy Henkel centralnym elementem wizji przyszłości. W ramach strategii społecznej odpowiedzialności wyodrębnione zostały trzy główne obszary, wokół których skoncentrowano działania. Są nimi: regeneracja planety, czyli tworzenie przyszłości opartej na gospodarce obiegu zamkniętego i  zerowej emisji CO2, rozwój społeczności, a zatem tworzenie szans na lepsze życie, wspieranie równości, edukacji i dobrostanu oraz bycie zaufanym partnerem poprzez osiąganie wyników biznesowych przy jednoczesnej dbałości o jakość i  bezpieczeństwo produktów. W tę misję doskonale wpisuje się akcja „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas” wspierany przez marki z portfolio firmy, takie jak: Syoss, Silan, Gliss, Bref, Palette, Perwoll, Persil, Schauma, Clin, Somat, Fa, E, Pur i Taft.

Akcja „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”
Akcja „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”
Fot. Henkel
Akcja „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”
Akcja „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”
Fot. Henkel

Lepsze jutro zaczyna się dziś!

Akcja „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas” pokazuje, jak wprowadzenie w życie prostych zmian może pomóc zaoszczędzić energię i wodę podczas codziennych czynności. Konkretne przykłady? Warto wiedzieć, że wybór programu Eco sprawia, że zmywarka zużywa mniej o nawet 40% prądu i ponad 30% wody w porównaniu z  normalnym cyklem*, a piorąc w 20°C można zaoszczędzić nawet do 60% energii elektrycznej**. Na uwagę zasługuje także fakt, że wybierając odżywkę bez spłukiwania oszczędza się nie tylko czas, ale nawet 12 litrów wody na minutę, a krótszy i chłodniejszy prysznic jest lepszy zarówno dla środowiska, jak i dla skóry. O tym jak istotny jest wybór opakowań z recyklingu, ponieważ to  jedyna słuszna droga do minimalizowania ilości plastiku wokół nas, chyba nikomu przypominać nie trzeba?

Do akcji „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas” włączyły się również znane osoby: Małgorzata Rozenek-Majdan (ambasadorka marki Schwarzkopf Gliss), Mateusz Gessler (ambasador marki Somat) i Ewa Pajor (ambasadorka marki Persil). Zrównoważony rozwój jest motorem napędowym działań naszej firmy. Podejmowane przez nas decyzje wpływają nie tylko na najbliższą przyszłość, lecz także na to, w jakim świecie będą żyły kolejne pokolenia. Stąd też nasza kampania edukacyjna „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”, w której zachęcamy konsumentów do zmiany codziennych nawyków.  Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, jakie znaczenie dla naszej planety mają drobne zmiany w naszym życiu. A my właśnie to pokazujemy – mówi Monika Suwala, Trade Marketing & Sustainability Manager Henkel.

Wszystkie informacje o projekcie i działaniach w ramach akcji „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas” można znaleźć na dedykowanej stronie Ask Team Clean.

*Na podstawie europejskiego badania produktów do zmywarek przeprowadzonego przez prof. Stammingera, zainicjowanego przez firmę Henkel.

**Źródło: Wyliczone oszczędności na podstawie danych z www.klimaschutz-hannover.de

    Więcej o:

Skomentuj:

Potęga dobrych nawyków – jak sprawić, by świat był czystszy i piękniejszy?