Studio planowania i zamówień IKEA w CH Wola Park w Warszawie
IKEA kontynuuje rozwijanie swojej oferty, dążąc do jeszcze skuteczniejszego spełniania oczekiwań klientów i inspirowania ich do poprawy jakości codziennego życia. W ramach tego procesu, w Centrum Handlowym Wola Park, uruchomione zostało Studio Projektowania i Zamówień IKEA – to przyjazne miejsce, gdzie doświadczeni projektanci służą pomocą w urzeczywistnianiu pomysłów, dobieraniu idealnych rozwiązań dla mieszkania oraz wspierają w składaniu i finalizacji zamówień.
Nowa odsłona Studia planowania i zamówień IKEA
Od 1 sierpnia br. Studio Planowania w IKEA Studio Planowania i Zamówień, znajdujące się w CH Wola Park, prezentuje się w nowej formie. Powierzchnia studia została zwiększona do ok. 250 m kw., co czyni je największym spośród ośmiu istniejących w Polsce. Cała przestrzeń została odnowiona, oferując jeszcze więcej inspirujących elementów. W ramach tego miejsca zaprezentowano innowacyjne i różnorodne rozwiązania aranżacji kuchennych, przykładowo z serii METOD oraz systemu PAX do zabudowy szaf. Dodatkową dawkę pomysłów można czerpać z dostępnych wzorników blatów, frontów, uchwytów oraz akcesoriów, które pozwalają na spersonalizowanie wyposażenia kuchni i szaf. To wszystko sprawia, że klienci mają jeszcze większy wybór i możliwość dopasowania mebli do indywidualnych preferencji.
Klienci mogą umówić się na bezpośrednią konsultację z projektantem poprzez stronę IKEA.pl, dzwoniąc na Domolinię (22 275 00 00) lub bezpośrednio w Studio.
W naszej codziennej pracy dążymy przede wszystkim do poszukiwania rozwiązań, które sprawią, że życie naszych klientów będzie łatwiejsze. Ta wartość towarzyszyła nam również wtedy, kiedy zdecydowaliśmy się na przebudowę dotychczasowego Studia Planowania i Punktu Odbioru Zamówień IKEA w Centrum Handlowym Wola Park. Nowo otwarte studio to zupełnie nowy format. Różnice z pewnością zauważą też nasi stali klienci, którym od lat towarzyszymy podczas projektowania ich wymarzonych wnętrz mieszkań i domów. Studio to przede wszystkim nasza odpowiedź na potrzeby kupujących, którzy na miejscu chcą mieć dostęp do szerokiej gamy produktów i rozwiązań, inspirować się nimi oraz mieć zapewnioną fachową pomoc oraz doradztwo projektantów IKEA.
Ikea dąży do ułatwienia możliwie największej liczbie nabywców korzystania z usług planowania i zamawiania. Wspólnie z klientami tworzone projekty, takie jak kuchnie, sypialnie czy garderoby, wykorzystujące przystępne ceny oraz zaangażowanych, profesjonalnych projektantów, mają na celu realizację marzeń o poprawie przestrzeni w ich domach.
Cieszymy się, że w Centrum Handlowym Wola Park otwarto odnowiony punkt Studia Planowania i Zamówień IKEA. Inwestycja w lokal znajdujący się w naszym kompleksie handlowym jest dowodem na to, że globalna marka, jaką jest IKEA, widzi u nas duży potencjał. Dzielnice Wola i Bemowo od kilku lat bardzo dynamicznie się rozwijają, a wraz z nową infrastrukturą budowlaną i komunikacyjną, odwiedza nas coraz więcej klientów. Obserwujemy wzrost odwiedzających na poziomie 21 proc. w skali roku, zwłaszcza po otwarciu nowej stacji metra. W naszym centrum nieustannie rozwijamy ofertę i staramy się dostosować do zmieniających potrzeb i oczekiwań klientów. Dlatego nie zatrzymujemy się i będziemy nadal ambitnie realizować naszą misję tworzenia przyjaznego miejsca spotkań.
Studia Planowania IKEA to teraz Studia planowania i zamówień
Stworzone przez IKEA Studia Planowania, które firma wprowadziła w fazie testowej jesienią 2021 roku, okazały się stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów związane z organizacją i urządzaniem wnętrz. Z tego powodu firma postanowiła włączyć ten koncept na stałe do swojego zakresu usług, nazywając go Studio Planowania i Zamówień IKEA. Te miejsca działalności to przestrzenie, w których IKEA wraz z projektantami marki dostarcza klientom pomoc w projektowaniu ich wymarzonych przestrzeni domowych. Klienci otrzymują wsparcie oraz inspirację dotyczącą urządzenia wnętrz, a wszystko dostępne w atrakcyjnej cenie i dogodnie zlokalizowanych miejscach.
Naszym celem jest nieustanne zwiększanie dostępności IKEA dla naszych klientów. Jednym ze sposobów jest dalszy rozwój środowiska omnikanałowego. Wprowadzamy nowe formaty, ale jednocześnie inwestujemy w nasze sklepy i dotychczasowe miejsca spotkań z klientami. Przykładem jest obecnie realizowana przebudowa hali targowej w naszym sklepie na warszawskim Targówku. Rozwijamy także nasze kanały cyfrowe, takie jak strona www, Aplikacja Mobilna IKEA, czy nowe usługi zdalne. Inwestujemy w nową infrastrukturę logistyczno-magazynową, by zwiększać dostępność naszej oferty dla klientów w całym kraju. Równocześnie zdajemy sobie sprawę, jak ważny dla klientów jest bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami oraz możliwość korzystania z ich doświadczenia oraz obszernej wiedzy w zakresie urządzania wnętrz. Tym bardziej cieszymy się, że oddajmy Państwu wyjątkowe miejsce na mapie IKEA. Chcemy być bliżej ludzi, zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów, dlatego szanse naszego rozwoju widzimy w omnikanałowości, przystępnych cenach oraz pracownikach, którzy są sercem biznesu IKEA.
- Więcej o:
Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba z Nagrodą specjalną w konkursie UP!Awards 2024
Zwycięzcy 6. edycji konkursu Jawor-Parkiet Design Awards
Nowa książka Andy Rottenberg - Schyłek. Dziennik
Konkurs „Roca One Day Design Challenge” 2024 – kreatywne projekty młodych designerów nagrodzone!
Targi Slow Weekend #Prezenty już 7-8 grudnia na PGE Narodowym
TRŁ ZIMA! - największe przedświąteczne targi stolicy już 30.11-1.12.2024 r.
180-metrowy apartament na warszawskiej Białołęce z nagrodą European Property Awards
Konkurs „Roca One Day Design Challenge” 2024 już 28 listopada w BUW w Warszawie – zarejestruj swój udział!