AkzoNobel maluje Centrum Zdrowia Dziecka
Marka AkzoNobel powróciła do Centrum Zdrowia Dziecka po 11 latach z akcją malowania. Wyzwanie upiększenia szpitala w Warszawie podjęło 100 wolontariuszy. Na ścianach pojawiły się radosne zwierzęta w pięknych pastelowych kolorach, które mają przywrócić uśmiech na twarzach małych pacjentów. W trakcie wydarzenia w CZD obecna była także ambasadorka marki Dulux, Magdalena Boczarska.
Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie to jedna z największych medycznych placówek dla dzieci w Polsce, będąca wyjątkowym punktem na mapie naszego kraju. Akcja, podczas której 100 wolontariuszy z firmy AkzoNobel pomalowało ściany szpitala, otwiera nowy rozdział dla CZD i ma na celu poprawienie samopoczucia chorych dzieci. Warto pamiętać o ogromnym wpływie każdej inicjatywy wolontariatu.
Projekt "Let's colour" daje nam możliwość wspierania mniejszych i większych akcji różnych społeczności lokalnych. Kolor i design mogą bowiem mieć duży wpływ na to, jak ludzie czują się w miejscach, w których mieszkają, pracują i odpoczywają. Jesteśmy niezwykle dumni z projektu pomalowania szpitala dziecięcego w Warszawie i mamy nadzieję, że dzięki naszym farbom uda się wywołać uśmiech na twarzach dzieci i pracowników Centrum Zdrowia Dziecka.
Kolorowe przestrzenie stworzone przez wolontariuszy firmy AkzoNobel sprawiły, że twarze naszych małych pacjentów i ich rodziców rozświetliły się uśmiechem. To niesamowite, jak odrobina koloru może wpłynąć na dobre samopoczucie i poprawę nastroju. Dziękujemy AkzoNobel za zaangażowanie i kolejne wsparcie naszego szpitala. Takie inicjatywy pokazują, że współpraca między firmami, a placówkami medycznymi może przynieść wiele radości i pozytywnych emocji. Jesteśmy wdzięczni za tak piękny gest i zaangażowanie w poprawę warunków dla naszych dzielnych pacjentów. Dzięki takim działaniom możemy stworzyć jeszcze bardziej przyjazne i kolorowe miejsce dla naszych podopiecznych.
AkzoNobel na projekt malowania Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie przeznaczył 300 litrów farby marki Dulux.
Nic nie jest bliższe mojemu sercu od tematu dzieci. Gdybym miała magiczną moc albo jedno życzenie do wykorzystania chciałabym, żeby wszystkie dzieci na świecie były szczęśliwe. Centrum Zdrowia Dziecka to bardzo ważne miejsce na mapie Polski. Cieszę się, że razem z marką Dulux będę mogła uczestniczyć w tym wyjątkowym projekcie, który przede wszystkim ma szansę namalować kilka dziecięcych uśmiechów.
Projekt „Let’s Colour”, zapoczątkowany prawie 15 lat temu przez globalną firmę AkzoNobel, przyniósł nowe, barwne życie wielu miejscom publicznym zarówno w Polsce, jak i na świecie. Celem programu jest podnoszenie jakości życia lokalnych społeczności. Obecnie „Let’s Colour” jest hasłem rozpoznawalnym na całym globie.
Niedawno wolontariusze AkzoNobel uczestniczyli również w malowaniu sal lekcyjnych i korytarzy w trzech szkołach podstawowych. Dodatkowo odświeżyli ściany w domach dziecka oraz w Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie.
AkzoNobel wspiera także polską kulturę poprzez różne inicjatywy. Firma uczestniczyła w organizacji przestrzeni dla licznych wystaw w Muzeum Narodowym w Warszawie, takich jak „Surrealizm. Inne mity” i „PICASSO”. W styczniu tego roku nawiązała również współpracę z Teatrem 6. Piętro w Warszawie, przekazując farbę na przygotowanie scenografii do przedstawienia pt. [Things we do for] LOVE.
- Więcej o:
180-metrowy apartament na warszawskiej Białołęce z nagrodą European Property Awards
Konkurs „Roca One Day Design Challenge” 2024 już 28 listopada w BUW w Warszawie – zarejestruj swój udział!
Laureaci konkursu Dobry Wzór 2024
Jubileuszowe Targi Slow Weekend i nowe wyróżnienia dla polskich marek
Thermomix® sprawi, że święta będą wyjątkowe! Poznaj limitowaną wersję urządzenia
Premiera lamp STORM od Gie El na Warsaw Home & Contract
Showroom Malwiny Konopackiej w DOMOTECE – nowy wymiar designu na warszawskim Targówku
Kuchinox na Targach Warsaw Home 2024