Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic

mat. prasowe

Wystartowała nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux drugi rok z rzędu jest popularna polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych mediach, w tym w społecznościowych oraz w telewizji.

Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic / Magdalena Boczarska
Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic / Magdalena Boczarska
mat. prasowe Dulux

Farby Dulux Ambiance Ceramic

Kampania reklamowa na rok 2024 ma na celu kształtowanie wizerunku farb Dulux Ambiance Ceramic jako produktów z segmentu premium (ceramiczne, odporne na plamy), jednocześnie inspirując do tworzenia przytulnych i estetycznych wnętrz. Farby marki Dulux wyróżniają się bogatą gamą kolorystyczną, składającą się z czterech palet barw:

  • Neutral Colours (ponadczasowe kolory pasujące do każdego wnętrza),
  • Future Designs (kolory przyszłości wprowadzające naturę do wnętrz),
  • Elegant Classics (klasyczne kolory nadające luksusowy charakter),
  • Trendy Ideas (nowoczesne kolory umożliwiające tworzenie oryginalnych aranżacji).

Dominującym kolorem tegorocznej kampanii reklamowej jest odcień Harmony Blue oraz Blue Loft. Te barwy symbolizują harmonię i piękno, zgodnie z hasłem "Stwórz dom jak ze snów z Dulux Ambiance Ceramic". Reklama opiera się na motywie snu, który umożliwia swobodną kreację, w tym przypadku aranżację wnętrz własnego domu.

W nowej kampanii marki Dulux zależy nam na zbudowaniu autentycznej relacji z konsumentem. Pokazaniu, jak wielką moc niesie ze sobą ceramiczna farba do wnętrz Dulux Ambiance Ceramic, dzięki której człowiek może stworzyć swój wymarzony dom. Z tą misją wychodzimy do naszych konsumentów.

mówi Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux.

Magdalena Boczarska po raz drugi ambasadorką Dulux

Ambasadorką tegorocznej kampanii, tak jak w 2023 roku, jest polska aktorka Magdalena Boczarska, znana m.in. z filmów "Różyczka" oraz "Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej". Artystka zaprezentuje na swoim Instagramie wszystkie palety kolorów farby Dulux Ambiance Ceramic w formie postów i rolek. Będzie także twarzą kampanii outdoorowej i billboardu sponsorskiego.

Bardzo się cieszę, że pracujemy razem kolejny rok! Uwielbiam piękne kolory i piękne wnętrza, a nasza współpraca w bardzo przyjemny sposób łączy te dwie rzeczy. Będziemy więc nadal inspirować do zmiany przestrzeni poprzez wprowadzenie do niej koloru. Nazwy kolorów w palecie Dulux Ambiance Ceramic odzwierciedlają atmosferę naszej współpracy na planie - czasem jest spokojnie i otulająco, czasem szalejemy i dosłownie skaczemy po kanapach, ogólnie panuje duża zgoda i harmonia. Mój tegoroczny faworyt z palety to Ethnic Red, może to z powodu zbliżającego się lata i tej energii. Ale kocham też Harmony Blue!

mówi Magdalena Boczarska.
  • Koncept jest wspierany przez silną kampanię 360, która obejmuje m.in. obecność spotu w TV. Reklama jest wyświetlana od 6 maja, podobnie jak materiały promocyjne w mediach społecznościowych i na Youtube oraz VoD. Kampania będzie wspierana przez działania reklamowe w kanale OOH.  
  • Z ramienia AkzoNobel, producenta i właściciela Dulux, za kampanię Dulux Ambiance Ceramic odpowiedzialni są Natalia Kokora, Brand Managerka marki Dulux oraz Robert Gwara, Marketing Manager Consumer Paints & Profi. 
  • Spot reklamowy przygotowała Agencja Oglivy, a jego adaptacji dokonała agencja Craft. Billboardy sponsorskie wyprodukował dom produkcyjny FOG Production.  Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiadają z kolei agencje OS3 oraz EssenceMediacom. Komunikację PR prowadzi agencja PANKOWALSKI Strategicznie.
  • Zakupu mediów do kampanii dokonały: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.
    Więcej o:

Skomentuj:

Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic