ESG

  • ESG

    ESG a zielone budownictwo: czy Polska jest gotowa na zmiany?

    Współczesne wyzwania związane z ochroną środowiska, społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz właściwym zarządzaniem zyskują coraz większe znaczenie w kontekście globalnej gospodarki. Koncepcja ESG (Environmental, Social, Governance) stała się kluczowym narzędziem oceny działalności przedsiębiorstw pod kątem zrównoważonego rozwoju. W obszarze budownictwa, gdzie wpływ na środowisko jest szczególnie istotny, coraz większą uwagę przyciąga koncepcja zielonego budownictwa. W Polsce, mimo pewnych postępów, nadal istnieją wyzwania, które trzeba pokonać, aby osiągnąć pełną gotowość na zmiany związane z ESG.

  • Konferencja GO Green
  • Zielone FAKRO z ekologicznym certyfikatem

    Zielone FAKRO z ekologicznym certyfikatem

    Postępujące zmiany klimatyczne sprawiają, że coraz więcej branż podejmuje działania mające na celu przeciwdziałanie skutkom globalnego ocieplenia. Dotyczy to także sektora budowlanego, który w Polsce, jak wynika z analiz, odpowiada za ponad jedną trzecią emisji CO2. Jednym ze sposobów na ograniczenie negatywnego wpływu branży budowlanej na środowisko jest wykorzystanie wyrobów budowlanych, których produkcja i użytkowanie w jak najmniejszym stopniu wpływa na stan przyrody i klimatu. Produkty FAKRO wpisują się w ten – już nie trend, a standard – są niskoemisyjne, energooszczędne i ekologiczne. Potwierdzeniem tych działań jest uzyskanie przez FAKRO deklaracji środowiskowych dla naszych wyrobów.

  • Przyszłość polskiego biznesu ma zielony kolor

    Przyszłość polskiego biznesu ma zielony kolor

    Zmiany, jakie zachodzą na rynku energii definiują nie tylko to, w jaki sposób ją pozyskujemy, ale także to jak wyglądać będzie polski horyzont najbliższych dziesięcioleci. Nie będzie w nim miejsca na wysokie, dymiące kominy i kłęby dymu. Te widoki ustąpią miejsca smukłym i potężnym wiatrakom.

  • Mirosław Gawryluk, Dyrektor Generalny URSA Polska.

    Inwestujemy w przyszłość

    O firmie, jej historii, planach oraz o przepisie na sukces mówi Mirosław Gawryluk, Dyrektor Generalny URSA Polska.