Producent styropianu Austrotherm ruszył z kampanią wizerunkową „Twoje serce jest dla nas ważne”

Mat. prasowe

Kampania Austotherm "Twoje serce jest dla nas ważne" oparta jest na trzech spotach reklamowych. Uwaga zostaje skupiona na potrzebie tworzenia dobra.

Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Mat. Austrotherm

Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Austrotherm, już w 2018 roku, z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu, sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.

 

Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Mat. Austrotherm

W kampanii „Twoje serce jest dla nas ważne” uwaga zostaje skupiona na potrzebie tworzenia dobra. Uzewnętrznia się to w budowaniu bezpieczeństwa, czy to podczas weekendowych, rodzinnych wycieczek na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy przy prowadzeniu prac z wykorzystaniem materiałów do termoizolacji. Ważną rolę w tych aktywnościach odgrywa odpowiedzialność, wiarygodność, pasja i całkowite oddanie się misji – wartościom, które są wspólne dla służb ratowniczych GOPR, jak i marki Austrotherm.

 

Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Mat. Austrotherm

Austrotherm to przede wszystkim wielka rodzina. Jako pracownicy troszczymy się wzajemnie o siebie, a klientom dajemy wszystko to, co w nas najlepsze – nasze serce. Takie jest główne przesłanie nowej kampanii wizerunkowej spółki Austrotherm – mówi Anna Śpiewak, prezes firmy - Do współpracy zaprosiliśmy ratowników Grupy Jurajskiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ponieważ w swojej codziennej pracy hołdują tym wartościom, które i dla nas są bardzo ważne.

 

Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Kampania Austrotherm "Twoje serce jest dla nas ważne"
Mat. Austrotherm

Nawiązanie współpracy ze służbami ratowniczymi to kolejny ważny krok w dynamicznym rozwoju marki Austrotherm. W latach 2019-2020 wspólne działania zostały rozszerzone. Austrotherm został oficjalnym sponsorem Grupy Jurajskiej GOPR.

Skomentuj:

Producent styropianu Austrotherm ruszył z kampanią wizerunkową „Twoje serce jest dla nas ważne”