Przyszłość łazienek z hansgrohe na targach ISH 2025
W dniach 17-21 marca 2025 roku Frankfurt nad Menem stanie się miejscem spotkań dla kluczowych graczy branży sanitarnej, grzewczej i klimatyzacyjnej podczas prestiżowych targów ISH. Po dwóch latach przerwy eksperci, producenci oraz klienci ponownie będą mieli okazję wymieniać doświadczenia i poznawać najnowsze trendy. Jednym z najważniejszych wystawców wydarzenia będzie Grupa Hansgrohe, której przestrzeń ekspozycyjna – obejmująca niemal 2000 m kw. – zaprezentuje innowacje marek AXOR i hansgrohe.

Podczas targów niemiecka firma przedstawi przełomowe technologie wodne, które wyznaczają przyszłość aranżacji łazienek.
– Dzięki pionierskim rozwiązaniom produktowym oraz inspirującym koncepcjom ponownie potwierdzamy naszą pozycję lidera w zakresie designu, innowacji, jakości i zrównoważonego rozwoju. Tworzymy inspirujące doświadczenia związane z wodą, jednocześnie dbając o jej oszczędne wykorzystanie. Nie ograniczamy się jedynie do innowacyjnych produktów – nasz think tank, Hansgrohe InnoLab, kształtuje przyszłość technologii wodnych – podkreśla Hans Jürgen Kalmbach, Prezes Zarządu Hansgrohe SE.
Zrównoważony rozwój jako klucz do innowacji
Grupa Hansgrohe kontynuuje inicjatywę „Zrównoważone życie”, której fundamenty zaprezentowano na targach ISH 2023. Wówczas przedstawiono koncepcję łazienki ograniczającej zużycie wody i energii o 90 proc., a emisję CO2 o tyle samo.
– Tegoroczna wystawa zaprezentuje innowacyjne technologie i rozwiązania dotyczące różnych aspektów korzystania z wody w domu. Naszym celem jest inspirowanie odwiedzających do bardziej świadomego użytkowania tego cennego zasobu – mówi Joanna Tamulska, marketing manager Hansgrohe Polska.
„Escape the ordinary” z AXOR
AXOR od lat wyznacza trendy w tworzeniu luksusowych rozwiązań dla kuchni i łazienek, kładąc nacisk na perfekcję zarówno w projektowaniu, jak i produkcji.
Podczas ISH 2025 marka zaprezentuje kolekcję prysznicową AXOR ShowerSphere, zaprojektowaną przez Antonio Citterio. Produkty, inspirowane hasłem „Escape the ordinary”, rozszerzają gamę ekskluzywnych rozwiązań, które umożliwiają personalizację luksusu w łazience. Kolekcja AXOR ShowerSphere pojawi się w konceptach łazienkowych Antonio Citterio i Tary Bernerd, a także w wyjątkowej instalacji wodnej.
Nowa definicja łazienki od hansgrohe
Marka premium hansgrohe, kierując się filozofią „Life is waterful”, przedstawia łazienkę jako przestrzeń harmonii i komfortu.
Na targach ISH 2025 hansgrohe zaprezentuje nową kategorię produktów, redefiniującą podejście do codziennej kąpieli. Innowacje obejmują kluczowe obszary – prysznic, umywalkę i toaletę – ukazując, jak technologia może zmieniać doświadczenia związane z wodą.
Prawdziwą atrakcją będzie nowa edycja jednej z flagowych kolekcji prysznicowych, wzbogacona o nowoczesne technologie i awangardowy design. W ofercie znajdą się także inteligentne rozwiązania toaletowe oraz koncepcje 2-w-1 dla umywalek, które łączą funkcjonalność z estetyką.
Goście targów będą mieli możliwość osobiście przekonać się, jak hansgrohe łączy nowoczesny design z innowacyjnymi technologiami, redefiniując przyszłość łazienek.
Ekspercka wiedza i profesjonalna obsługa na ISH
Grupa Hansgrohe zaprasza do swojego stoiska wszystkich zainteresowanych innowacjami w obszarze technologii wodnych. Na miejscu dostępny będzie międzynarodowy zespół ekspertów, specjalizujących się w zarządzaniu produktami, sprzedaży, innowacjach, zrównoważonym rozwoju i komunikacji korporacyjnej.
Szczególnym wydarzeniem będzie „Godzina Innowacji hansgrohe” zaplanowana na 18 marca o godzinie 10:00 w Rotundzie nad Festhalle. Eksperci Hansgrohe InnoLab zaprezentują rozwój nowego programu prysznicowego oraz zaawansowane technologie, które czynią kąpiel jeszcze bardziej wyjątkowym doświadczeniem. Rejestracja na wydarzenie odbywa się drogą mailową.
Grupa Hansgrohe zaprasza również do odwiedzenia stoiska w Festhalle na wieczorne spotkania networkingowe, które odbędą się w poniedziałek i środę od godziny 18:00.
- Więcej o:
Rzeźba Edyty Barańskiej w Sądzie Najwyższym w Warszawie - symbol europejskiej tożsamości
JYSK & Voice House Studio: czwarty sezon podcastu #Wyspani
7. edycja konkursu Jawor-Parkiet Design Awards
Przyszłość łazienek z hansgrohe na targach ISH 2025
Fotel Bofii projektu Grynasz Studio dla Bizzarto w Muzeum Narodowym w Krakowie
Targi Rzeczy Ładnych: 1-2 marca w EXPO Kraków
Laureaci konkursu BANG & OLUFSEN „Dźwięk w architekturze. Architektura w dźwięku"
Targowisko Sztuki w Warszawie: 1-2 marca 2025 r., Butelkownia, Centrum Praskie Koneser