W którą stronę zmierza design? Interprint na Łódź Design Festival 2022
Jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu miłośników dobrego designu, Łódź Design Festival, rozpocznie się już 12 maja 2022 r. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest „Re:generacja”, skłaniająca do refleksji nad pytaniem, w którą stronę podąża współczesne wzornictwo. Na to pytanie postara się odpowiedzieć między innymi firma Interprint. Co przygotowała dla uczestników festiwalu w tym roku?

Interprint już po raz 15. będzie sponsorem Łódź Design Festival. W tych wyjątkowych dniach dla świata designu, ale również dla miasta Łodzi, firma chce być obecna i aktywna. Hasłem przewodnim festiwalu jest „Re:generacja” — dlatego Interprint skupia się w swoich aktywnościach na odpowiedzi na pytania: Czy tworząc nowe projekty, zanurzymy się w dziedzictwie przodków? A może czeka nas rewolucja, która na nowo zdefiniuje pojęcie wzornictwa użytkowego? Firma chce zachęcić zwiedzających do interakcji, która będzie inspiracją dla obu stron. Pragnie wspólnie zastanowić się nad tym, co w dzisiejszych czasach warte jest uwagi i jak kreować swoje otoczenie.
Laboratorium inspiracji
Nową formułą spotkań z uczestnikami festiwalu, proponowaną w tym roku przez Interprint, jest „Laboratorium” IP LAB — stanowisko, które umożliwia tworzenie kompozycji. To okazja, by przyjrzeć się strukturom, wzorom i kolorom oraz połączyć je w kreatywny sposób. Interprint chce w ten sposób „zbadać” to, w jaki sposób odbierane są trendy oraz jak obecnie postrzegamy łączenie różnych materiałów. Kompozycje zostaną uwiecznione w formie pamiątkowych zdjęć, a na ich twórców będą czekać drobne upominki. Wśród inspiracji przygotowanych przez firmę znajdzie się kilkanaście nowych dekorów, które niedawno miały premierę. Być może stworzone przez odwiedzających „Laboratorium” kompozycje staną się punktem wyjścia do projektów ich wnętrz i pozwolą odkryć zupełnie nowe połączenia materiałów. IP LAB powstanie w centrum wystawienniczym przy ul. Tymienieckiego w Łodzi.
make me!
Nieodłącznym elementem festiwalu jest konkurs wspierający młode talenty w realizacji ich śmiałych wizji — make me! Interprint już po raz 15. postanowił zaangażować się w tę inicjatywę, fundując nagrodę specjalną oraz udzielając wsparcia merytorycznego. Firmę tradycyjnie będzie reprezentował Maurizio Burrato, Dyrektor Generalny Interprint Włochy oraz Członek Grupy Projektowej Interprint, który zasiądzie w jury konkursu.
Serdecznie zapraszamy wszystkich odwiedzających do centrum wystawienniczego przy ul. Tymienieckiego w Łodzi.
- Więcej o:
![TRŁ KRAKÓW! już 13–14 grudnia 2025 roku TRŁ KRAKÓW! już 13–14 grudnia 2025 roku]()
TRŁ KRAKÓW! już 13–14 grudnia 2025 roku
![Warszawa z pierwszym Olejomatem - automat do zbiórki zużytego oleju stanął przed CH Wola Park Warszawa z pierwszym Olejomatem - automat do zbiórki zużytego oleju stanął przed CH Wola Park]()
Warszawa z pierwszym Olejomatem - automat do zbiórki zużytego oleju stanął przed CH Wola Park
![Nowy showroom Deer Design w Warszawie – przestrzeń doświadczeń i relacji Nowy showroom Deer Design w Warszawie – przestrzeń doświadczeń i relacji]()
Nowy showroom Deer Design w Warszawie – przestrzeń doświadczeń i relacji
![Finał konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2025” Finał konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2025”]()
Finał konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2025”
![Targi Ambiente Targi Ambiente]()
Targi Ambiente 2026 – Frankfurt znów stanie się stolicą światowego designu
![TRŁ ZIMA! TRŁ ZIMA!]()
TRŁ ZIMA! już w ten weekend w warszawskim EXPO XXI
![Pierwsza rzeźba projektu Uli Teperek zrealizowana przez Copper Philosophy Pierwsza rzeźba projektu Uli Teperek zrealizowana przez Copper Philosophy]()
Sztuka, rzemiosło, miedź
![Teatr Żeromskiego w Kielcach Teatr Żeromskiego w Kielcach]()
Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach z nominacją do Nagrody Architektonicznej UE Mies van der Rohe Award 2026









