Regulamin konkursu Blog Design 2015
.
REGULAMIN KONKURSU „BLOG DESIGN” (,,Regulamin”)
1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA PLEBISCYTU I KONKURSU1.1.Organizatorem konkursu "Blog Design", zwanego dalej "Konkursem" jest: Agora S.A., z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 59944, o kapitale zakładowym wpłaconym w całości w wysokości 50.937.386,00 zł, NIP 526-030-56-44, wydawca miesięcznika "Dom&Wnętrze” oraz właściciel serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.domiwnetrze.pl, zwana dalej "Organizatorem".
1.2. Współorganizatorem Konkursu jest Łódź Art Center, fundacja z siedzibą w Łodzi, przy ul. Tymienieckiego 3, wpisana do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia, VII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 246599, NIP 728-260-49-12, organizator Łódź Design Festival oraz właściciel serwisów internetowych www.lodzartcenter.comi www.lodzdesign.com, zwana dalej „Współorganizatorem”.
1.3. Organizator informuje o Konkursie na łamach miesięcznika „Dom&Wnętrze”, dalej zwanego „Miesięcznikiem”, od numeru 9/ 2015 do numeru 11/2015, oraz na stronie internetowej prowadzonej pod adresem www.domiwnetrze.pl, zwanej dalej „Serwisem”, jak również na stronie internetowej serwisu Facebook.com, w tzw. profilu użytkownika „Dom&Wnętrze” (url: https://www.facebook.com/DOMIWNETRZE).
1.4. Konkurs zostanie przeprowadzony z wykorzystaniem poczty elektronicznej kierowanej przez uczestników pod należący do Organizatora adres: BlogDesign@agora.pl oraz za pośrednictwem Serwisu, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
1.5. Udział w I Etapie Konkursu jest możliwy od dnia 10.08.2015 od godziny 12:00 do dnia 10.09.2015 do godziny 23:59.
1.6. Udział w III Etapie Konkursu jest możliwy od dnia 11.09.2015 od godziny 12:00 do dnia 25.09.2015 do godziny 23:59.
1.7. Regulamin stanowi podstawę organizacji Konkursu oraz określa prawa i obowiązki ich uczestników.
1.8. Regulamin jest dostępny w okresie trwania Konkursu w siedzibie Organizatora oraz w Serwisie.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA
2.1. Uczestnikami Konkursu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające warunki określone w Regulaminie. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w Konkursie tylko za zgodą swoich rodziców lub opiekunów prawnych.
2.2. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy i stali współpracownicy Organizatora oraz Współorganizatora jak również ich małżonkowie, dzieci, rodzice oraz rodzeństwo.
2.3. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.
2.4. Blogi uczestniczące w Konkursie muszą być co najmniej polskojęzyczne. Blogi uczestniczące w Konkursie winny być prowadzone od co najmniej 6 miesięcy.
3. ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU
3.1. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych blogów o szeroko pojętej tematyce wnętrzarskiej (design, wnętrza, architektura, DIY).
3.2. Organizator i Współorganizator powołuje Jury ds. Konkursu, której zadaniem jest prowadzenie prac przewidzianych niniejszym regulaminem oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem Konkursu.
3.3. Konkurs przeprowadzony będzie w czterech etapach:
a) etap I: od dnia 10.08.2015 do dnia 10.09.2015 - nadsyłanie zgłoszeń przez uczestników Konkursu. Zgłoszenia będą rejestrowane na platformie Konkursowej w 4 kategoriach: wnętrza, design, architektura, DIY. Jeden blog może zostać zgłoszony tylko w jednej kategorii konkursowej. Osoba zgłaszająca do Konkursu własny blog winna wskazać nadto imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej; inni zgłaszający mogą wskazać ww. dane o ile są im znane i nie sprzeciwia się to wiadomej im woli Blogera;
b)etap II: od dnia 11.09.2015 do dnia 25.09.2014 - prace jury: zebranie wyników Konkursu, wyłonienie short listy blogów, która zostanie umieszczona na Serwisie i poddana ocenie;
c)etap III: od dnia 25.09.2015 do dnia 01.10.2014 -głosowanie czytelników Miesięcznika oraz użytkowników Serwisu i serwisu Facebook na Bloga Publiczności - najciekawszego Bloga według publiczności poprzez platformę Konkursową
d)etap IV: od dnia 25.09.2014 do 02.10.2014 - wyłonienie głównych zwycięzców przez jury - autorów najciekawszych blogów w kategoriach: Blog Roku oraz czterech blogów wyróżnionych, po jednym z kategorii architektura, wnętrza, design oraz DIY, wydanie nagród wskazanych w rozdziale 5, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 5.6.
4. ETAP I:
4.1. Zgłoszeń do Konkursu może dokonać zarówno właściciel bloga, jak i osoba nie będąca właścicielem Bloga.
4.2. W celu dokonania ważnego zgłoszenia udziału w Konkursie na blog w danej kategorii należy zarejestrować bloga na platformie Konkursowej
4.3. Po przesłaniu zgłoszenia w sposób określony w ustępach powyżej uczestnik nie może dokonywać w nim żadnych zmian. Za chwilę dotarcia zgłoszenia do Organizatora uważa się chwilę jego wpływu na serwer Organizatora. W przypadku zgłoszenia bloga do konkursu przez osobę inną niż bloger, blogerowi przysługuje prawo wycofania należącego do niego bloga z konkursu. Bloger zwraca się do Organizatora z żądaniem wycofania blogu z konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłanej pod adres: BlogDesign@agora.pl.
4.4. Organizatorowi i Współorganizatorowi przysługuje prawo do opublikowania listy blogów na stronach Serwisu, na stronach profilu Serwisu utrzymywanego w serwisie Facebook, jak również na stronach innych serwisów internetowych wydawanych przez Organizatora i Współorganizatora, w tym na stronach niezwiązanych bezpośrednio z Konkursem.
5. ETAP II:
5.1. W II etapie Konkursu, jury, o którym mowa w pkt. 3.2 powyżej, dokona oceny blogów zgłoszonych do Konkursu mając na uwadze w szczególności jakość oraz unikatowość treści publikowanych na blogu, aktywność blogera, estetykę bloga, poszanowanie praw autorskich w publikowanych na blogu materiałach. W wyniku przeprowadzonych obrad i dokonanej oceny jury:
a) ogłosi short listę (20 wybranych blogów) ze wszystkich kategorii (nie więcej niż 5 blogów w każdej kategorii), którą następnie opublikuje na stronach Serwisu, by poddać je głosowaniu publiczności;
b) decyzja w sprawie zakwalifikowania blogów do etapu III podejmowana będzie uznaniowo przez jury.
5.2. Jury może podjąć decyzję o zamknięciu Konkursu w poszczególnych kategoriach bez wyłaniania short listy i dalszego biegu Konkursu.
6. ETAP III
6. W III etapie Konkursu komisja:
a) opublikuje w Serwisie blogi, o których mowa w ust. powyżej. lit. B)
b) rozpocznie prace nad wyłonieniem zwycięzców Konkursu
c) umożliwi głosowanie poprzez platformę Konkursową na najciekawszego Bloga zdaniem publiczności. Głos winien wskazywać jednoznacznie najlepszy blog w ocenie głosujących a ponadto może zawierać uzasadnienie dla wskazania głosującego.
7. ETAP IV
7.1. W IV etapie Konkursu komisja Organizatora :
a) wyłoni zwycięzców w kategorii: Blog Roku, oraz ustali na podstawie ilości głosów oddanych zgodnie z pkt. 6 lit. c) zwycięzcę w kategorii Blog Publiczności;
b) niezależnie od wyłonienia zwycięzców zgodnie z lit. a) wskaże po jednym blogu z kategorii: architektura, wnętrza, design oraz DIY - jako blogu wyróżnionym;
c) prześle blogerom prowadzącym zwycięskie Blogi, wiadomość telefoniczną lub mailową o wygranej lub poprosi o przesłanie na adres zwrotny imienia i nazwiska oraz adresu korespondencyjnego celem przekazania nagrody;
d) dnia 09.10.2015 ogłosi wyniki Konkursu w trakcie Łódź Design Festival, podczas MeetBlogIn;
e) dnia 29 pażdziernika opublikuje listę zwycięzców w wydaniu 11/2015 Miesięcznika
oraz w Serwisie i na profilu Miesięcznika w serwisie Facebook;
d) do dnia 21.11.2015 prześle osobom, które spełniły warunek podania danych osobowych zgodnie z ust. b) nagrody wskazane w rozdziale 8.
8. ROZSTRZYGNIĘCIE KONK
URSU I NAGRODY KONKURSOWE
8.1. Poprzez zliczenie głosów oddanych przez publiczność, których zgłoszenia spełniły warunki Regulaminu zostanie wyłoniony Blog Publiczności oraz poprzez wskazanie jury, zostaną wyłonione:
a) Blog Roku
b) jedno wyróżnienie w każdej z kategorii tematycznej: wnętrze, design, architektura, DIY
8.2. Nagrodami w Konkursie są:
a) dla osoby prowadzącej blog uhonorowany przez jury jako Blog Roku - bon o wartości 1000 zł ufundowany przez firmę Budimex, wizyta (2 os, hotel) w fabryce Grupy Roca w Gliwicach wartość nagrody 1500 z ufundowaną przez firmę Rocał, roczna prenumerata Miesięcznika Dom&Wnętrze, 1 nocleg dla dwóch osób w pokoju dwuosobowym w hotelu Novotel, adres ul. Piłsudskiego 11a, Łódź, wraz ze śniadaniem w terminie 9/10 października 2015 oraz karnet na wszystkie wydarzenia Łódź Design Festival 2015 r. oraz nagroda pieniężna w wysokości 10% wartości nagród rzeczowych;
b) dla osoby prowadzącej blog uhonorowany przez głosujących jako Blog Publiczności - tablet Samsung o wartości 1000 zł ufundowany przez firmę Roca, roczna prenumerata Miesięcznika Dom i Wnętrze, 1 nocleg dla dwóch osób w pokoju dwuosobowym w hotelu Novotel, adres ul. Piłsudskiego 11a, Łódź, wraz ze śniadaniem w terminie 9/10 października 2015 oraz karnet na wszystkie wydarzenia Łódź Design Festival 2015 r. oraz nagroda pieniężna w wysokości 10% wartości nagród rzeczowych;
c ) dla blogów wyróżnionych prz ez komisję, po jednym w każdej z 4 kategorii: architektura, wnętrza, design oraz DIY - upominek od firmy BoConcept oraz Roshentall, roczna prenumerata Miesięcznika Dom&Wnętrze, 1 nocleg dla dwóch osób w pokoju dwuosobowym w hotelu Novotel, adres ul. Piłsudskiego 11a, Łódź, wraz ze śniadaniem w terminie 9/10 października 2015 oraz karnet na wszystkie wydarzenia Łódź Design Festival 2014 - łączna wartość nagrody dla jednego nagrodzonego wynosi 750 złotych brutto;
Nagroda rzeczowa w postaci pobytu w hotelu obejmuje jedną dobę Holewą zgodnie z regulaminem Hotelu Novotel w Łodzi, z tym że zwycięzcy może nie przysługiwać prawo wyboru konkretnego pokoju w hotelu.
8.3.
Wydane nagród rzeczowych określonych w ust. 8.1 lit. a) - c ) Organizator uzależnia od wyrażenia przez zwycięzcę zgody na potrącenie z pieniężnej części nagrody wartości zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od nagrody oraz od wskazania danych niezbędnych do prawidłowego rozliczenia podatku (imiona, nazwisko, miejsce (adres) zamieszkania, PESEL, właściwy Urząd Skarbowy).
9. REKLAMACJE
9.1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa z dopiskiem „Blog Design”. Reklamacje należy składać w terminie nie późniejszym niż 30 (trzydziestu) dni od daty zakończenia IV etapu Plebiscytu i Konkursu - bezpośrednio w siedzibie Organizatora lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego).
9.2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację.
10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
10.1. Dane osobowe uczestników Konkursu będą przetwarzane w celach ich przeprowadzenia, wyłonienia zwycięzców, publikacji wyników oraz przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagród, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926). Administratorem danych osobowych jest Agora S.A.
10.2. Dane zwycięzców uprawnionych do nagrody rzeczowej w postaci aparatów fotograficznych mogą zostać przekazane Olympus Polska Spółce z o.o. z siedziba w (02-676) Warszawie, przy ul. Suwak 3, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, Wydział XIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 63126, NIP: 522-16-51-738 wyłącznie na potrzeby wydania nagród rzeczowych.
10.3. Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia wydanie nagród w Konkursie.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1. Uczestnik może odstąpić od udziału w Konkursie. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone Organizatorowi w dowolnej formie, w terminie 14 dni od daty przesłania zgłoszenia na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Odstąpienie od udziału w konkursie po przyjęciu nagrody jest równoznaczne z zobowiązaniem do zwrotu wydanej nagrody Organizatorowi.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Więcej o: