Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Kongres Home & Garden: Strategie na rzecz zwiększenia sprzedaży online w branży dom i ogród

Materiał prasowy

Już 13 marca odbędzie się wydarzenie, które pozwoli poznać metody zwiększania sprzedaży internetowej artykułów z sektora domu i ogrodu zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. W trakcie całodniowego kongresu Home & Garden eksperci e-commerce przedstawią najlepsze praktyki dla firm prowadzących sprzedaż online, obejmujące artykuły gospodarstwa domowego, meble, dekoracje, tekstylia, oświetlenie i inne produkty związane z domem i ogrodem. Udział w kongresie dla przedstawicieli branży domu i ogrodu jest bezpłatny.

Home & Garden Congress eksperci od e-commerce zaprezentują najlepsze rozwiązania dla firm, które sprzedają on-line
Home & Garden Congress eksperci od e-commerce zaprezentują najlepsze rozwiązania dla firm, które sprzedają on-line
Fot. Home & Garden Congress

W trakcie kongresu uczestnicy będą mogli zdobyć wiele cennych wskazówek dotyczących rozwoju e-commerce w sektorze domu i ogrodu oraz zapoznać się z przykładowymi przypadkami zastosowań w firmach działających w sektorze wnętrzarskim. Dodatkowo, będą mieli okazję uczestniczyć w dziesięciu wykładach i panelach dyskusyjnych oraz skonsultować swoje indywidualne przypadki z ekspertami na ich stoiskach informacyjnych. Przerwy networkingowe umożliwią dodatkowo nawiązanie kontaktów biznesowych, które mogą przyczynić się do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Agenda Kongresu Home & Garden:

  • 9:30 - 10:00 Rejestracja uczestników
  • 10:00 - 10:10 Rozpoczęcie konferencji
  • 10:10 - 10:40 "Strategie osiągnięcia sukcesu w branży Home & Garden: Poznaj najlepsze narzędzia, technologie i strategie crossborder" - Prezentacja Agnieszki Lipki, Menadżera ds. Nowego Biznesu, i Gabrieli Gil, Menadżera Marketingu ds. B2B i Programu Partnerskiego w AtomStore
  • 10:40 - 11:10 "PIM jako podstawa skutecznego zarządzania informacjami o produkcie i optymalizacji sprzedaży wielokanałowej w sektorze domu i ogrodu" - Prezentacja Pawła Jaskuły, Menadżera Rozwoju Biznesu w Ergonode
  • 11:10 - 11:40 "Wpływ opinii konsumentów na wzrost sprzedaży: Praktyczne zastosowania w e-sklepach" - Prezentacja Mai Kubiak, Zastępcy Dyrektora ds. Sprzedaży w Trust Mate
  • 11:40 - 12:10 Przerwa na kawę i networking
  • 12:10 - 12:30 "Elastyczność w internacjonalizacji: Jak zwinne testowanie nowych rynków Europy Środkowo-Wschodniej może przyczynić się do sukcesu" - Prezentacja Andrzeja Rudko, Menadżera Rozwoju Biznesu w Packeta Poland
  • 12:30 - 12:50 "Rola aplikacji mobilnej w branży Home & Garden: Skuteczne wykorzystanie kanału w procesie skalowania biznesu" - Prezentacja Sławomira Spyry, Dyrektora ds. Komunikacji w merce.com
  • 12:50 - 13:10 "Klucz do sukcesu w branży Home & Garden: 11 wskazówek od foudera agencji e-commerce" - Prezentacja Wojciecha Szymańskiego, Prezesa Zarządu w Ideo Force
  • 13:10 - 13:30 "Budowanie trwałych relacji: Jak skutecznie opracować strategię e-mail marketingową w branży Home & Garden" - Prezentacja Dawida Fucii, Dyrektora ds. Sprzedaży w edrone
  • 13:30 - 14:20 Przerwa na lunch i networking
  • 14:20 - 14:50 "Efektywne e-commerce w branży domu i ogrodu: Nowe wyzwania, nowe rozwiązania" - Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, Moderatorem będzie Jerzy Osika, Prezes Promedia
  • 14:50 - 15:10 "W jaki sposób algorytmy i klienci postrzegają Twój produkt: Klucz do sukcesu w katalogowaniu" - Prezentacja Bartłomieja Piątkowskiego, Dyrektora Technicznego w Amzteam.pro
  • 15:10 - 15:30 "Kulisy wdrożenia Marketplace w Black Red White: Strategie, wyzwania, sukcesy" - Prezentacja Marcina Lipca, Dyrektora Rozwoju Biznesu w Ideo, i Łukasza Wójcika, Menedżera Marketplace w Black Red White
  • 15:30 - 15:50 "Innowacje logistyczne w branży Home & Garden: Jak zwiększyć przychody, poprawiając jednocześnie doświadczenia klienta" - Prezentacja Natalii Trzewik, Kierownika ds. Rozwoju Biznesu w Alsendo
  • 15:50 - 16:00 Podsumowanie wydarzenia

Udział w kongresie dla firm z sektora domu i ogrodu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji i akceptacji przez organizatora. Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: www.homeandgardencongress.com

Partnerzy Główni: AtomStore, Ergonode. Partnerzy Strategiczni: merce, edrone, Packeta, AMZTeam.pro Ebisu, Ideo Force, Ideo, Alsendo. Partner: Avocado Soft.

Patroni Honorowi: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA Związek Producentów AGD, Polski Związek Przemysłu Oświetleniowego, Targi Frankfurt, Targi Norymberga.

    Więcej o:

Skomentuj:

Kongres Home & Garden: Strategie na rzecz zwiększenia sprzedaży online w branży dom i ogród